Italiensk presse: Napoli tæt på lejeaftale med James

1 måned 4 uger siden #1 af Administrationen

James

En enig italiensk presse sender James Rodríguez afsted på endnu en lejeaftale, denne gang til Napoli, hvor Carlo Ancelotti står klar med åbne arme til at tage imod colombianeren.

James er netop vendt tilbage fra et to-årigt lejeophold hos Bayern München, men Zinedine Zidane har ingen planer om at gøre brug af ham og derfor er han også med det samme på vej videre. Det har indtil nu været svært at finde klubber, som kan og vil give det samme i løn og det har også været den største forhindring for et skifte til Napoli.

Men nu menes det, at Napoli betaler 10 millioner € for at leje ham i den kommende sæson og efterfølgende vil man have forkøbsret på 40 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 uger siden #2 af Ramos4
Ja det giver jo ikke mange penge i kassen. Kan man virkelig ikke få en bedre aftale i stand end at låne James ud?

1 måned 4 uger siden #3 af Chamartin

Ramos4 skrev: Ja det giver jo ikke mange penge i kassen. Kan man virkelig ikke få en bedre aftale i stand end at låne James ud?

Jeg forstår heller ikke taktikken på udgående spillere. Der må da skulle penge i kassen.
Så vil den ene spiller afsted på fri transfer, så skal en anden udlejes og en tredie skrider til underpris, men en fjerde overhovedet ikke vil sælges.
Alt imens ved alle andre potentielle modtagende klubber, at Madrid SKAL afhænde en masse spillere, hvis truppen skal ned på 26 spillere og transfer budgettet holdes, så vi står virkelig i en lidt svag position, synes jeg med hensyn til at kradse penge ind.

1 måned 4 uger siden #4 af -#7-
Det er helt vildt så meget værdi James har mistet siden vi købte ham. Det er godt nok en skam han ikke er god nok til Real Madrid, for han virker som en yderst sympatisk person, og han har så vidt jeg lige kan huske på stående fod, udelukkende udtalt sig positivt om Real Madrid. Jeg håber virkelig han bliver genforenet med Onkel Carlo i Napoli, hvor de helt sikkert kommer til at holde af ham.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

1 måned 4 uger siden #5 af Ramos4
Hvis vi skal have nogle seriøse penge i kassen er vi nødt til at sælge Isco og/eller Asensio.

1 måned 4 uger siden #6 af mohbar
Sidste redigering: 1 måned 4 uger siden ved mohbar.

1 måned 4 uger siden #7 af Jbner

mohbar skrev: Endnu en superflot assist af James:

ronaldo.com/dk/video/?svf-id=7773913e-4c...29-8916-51e38e246d3b

Det kan godt være jeg er meget alene med min holdning, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk vil af med James. Spiller man ham rigtigt, kan han være guld værd. Han har et guddommeligt venstreben, og kan score og lave assists. Og når Zidane er så vild med at spille på indlæg, ville det være fantastisk med en mand der rent faktisk kan slå et indlæg. Jeg ser helt klart hellere James i klubben, end Isco, der absolut intet slutprodukt har.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, mohbar, Jonas, Dragam

1 måned 4 uger siden #8 af mohbar

Jbner skrev:

Det kan godt være jeg er meget alene med min holdning, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk vil af med James. Spiller man ham rigtigt, kan han være guld værd. Han har et guddommeligt venstreben, og kan score og lave assists. Og når Zidane er så vild med at spille på indlæg, ville det være fantastisk med en mand der rent faktisk kan slå et indlæg. Jeg ser helt klart hellere James i klubben, end Isco, der absolut intet slutprodukt har.

Enig. Man kunne sagtens se Jovic blive fodret af James, med et hav af sådanne geniale bolde der sætter modstanderen skakmat.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 4 uger siden #9 af Numeredoce
Helt enig. Og hvis man vil af med James, så forstår jeg ikke, at det er så svært at finde nogen til at købe ham. Han er en af de bedste 10'er typer i verden. Derudover fandt jeg en analyse der viste, at i løbet af hans tid i Bayern er han også blevet en 10'er som arbejder benhårdt defensivt.

Blandet med hans overblik, afleveringer og målfarlighed... ja.. jeg forstår det ikke :-D

----Benzema----
Hazard-James-Vinicius

De 4 må sgu da kunne banke nogle mål ind. Og ja, jeg var fristet af at smide Jovic på, men Benzema har ikke ligefrem spillet sig af.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

1 måned 4 uger siden #10 af Brylle

Numeredoce skrev: Helt enig. Og hvis man vil af med James, så forstår jeg ikke, at det er så svært at finde nogen til at købe ham. Han er en af de bedste 10'er typer i verden. Derudover fandt jeg en analyse der viste, at i løbet af hans tid i Bayern er han også blevet en 10'er som arbejder benhårdt defensivt.

Blandet med hans overblik, afleveringer og målfarlighed... ja.. jeg forstår det ikke :-D

----Benzema----
Hazard-James-Vinicius

De 4 må sgu da kunne banke nogle mål ind. Og ja, jeg var fristet af at smide Jovic på, men Benzema har ikke ligefrem spillet sig af.

Jeg tror også, at James kunne være en god spiller at have, men der er et par ting som i min verden står i vejen. For det første skal der netop være en 10'er position i Zidanes system. Sidste gang brugte holdet det meste af tiden på at spille med 3 defensive midtbanespillere, 2 kanter og en angriber, og så kommer James ikke til sin ret. Spiller vi derimod med en 10'er og har spillere på banen der kan løbe for James samt være tilstede i boksen, så ser jeg gode perspektiver i ham, selvom jeg ikke ser ham starte inde før han har bevist en hel del. Derudover er han ALT for svingende i niveau. Man ved aldrig rigtig hvad man får, for han har i den grad kampe hvor han er usynlig.

1 måned 4 uger siden #11 af BBB

Jbner skrev:

Enig, men som Dios nok vil pointere, så kan han vel knap nok være så god, når der ikke har været mere efterspørgsel på ham. Medmindre Perez og James har lavet en aftale med Carlo med baggrund i det gode forhold de tre imellem.

1 måned 3 uger siden #12 af JesperA
Hvis Zidanes system bliver uden en 10'er i en fri rolle, så forstår jeg intet, hvis man beholder Isco. Jeg synes al erfaring tydeligt viser at det er den eneste plads han kan spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.