Casemiro: Neymar er velkommen i Real Madrid

1 måned 3 dage siden #1 af Offerlin

neymar-casemiro.jpg

Efter Brasiliens 0-0 kamp mod Venezuela i Copa America lod Casemiro sig interviewe og satte i den anledning nogle ord på Real Madrids indkøb og på sin landsmand Neymars talent.

Det har været rygtet, at Paris Saint-Germain ville have Casemiro med i handlen, hvis Real Madrid skulle ende med at købe Neymar. Netop dette udtalte Casemiro ikke noget om, men han meldte ud, at Neymar ville være velkommen, hvis han skulle være interesseret i at skifte til Los Blancos.

- Han er en fantastisk spiller.

- Hvis han kommer til Madrid, er han velkommen.

Casemiro mener desuden, at hvis Neymar skulle vende tilbage til sin tidligere klub, Barcelona, er det dårligt nyt for Real Madrid.

- Hvis han kommer tilbage til Barcelona, vil det være svært for os, fordi de vil have endnu en vigtig spiller.

Hvorvidt det er en realitet, at Neymar skulle slutte sig til Los Blancos er tvivlsomt, da klubben allerede har brugt 300 millioner euro indtil videre. Casemiro er dog spændt på at se, hvilke andre spillere Real Madrid får hentet i den resterende tid af sommerens transfervindue.

- Madrid henter altid verdensklassespillere, ligesom Hazard og Rodrygo nu.

- De er alle velkomne. Sammen med den trup vi allerede har, kommer de til at bidrage med en masse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 dage siden #2 af mohbar
Fuldstændig enig med Casemiro. Subjektivt set hader jeg Neymar, men fodboldfagligt er han det ypperste man kan komme på en gamechanger i spillet. Og hvis Barcelona napper ham tror jeg de kommer til at dominere de næste mange år.

1 måned 3 dage siden #3 af asp3200
115 mil euro + Bale = Neymar i madrid.

Håber self Bale smutter, men neymar i den hvide trøje frygter jeg inderligt.

1 måned 3 dage siden #4 af mohbar
Paris har vist nogle gode golfklubber og så er det også tæt på Disneyland !!

www.expatica.com/fr/paris/wellness-sport...olf-in-paris-103781/
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

1 måned 3 dage siden #5 af Salix7

asp3200 skrev: 115 mil euro + Bale = Neymar i madrid.

Håber self Bale smutter, men neymar i den hvide trøje frygter jeg inderligt.

115 mil euro + Bale = Mbappé i madrid og jeg siger ja tak.

Neymar er en dygtig fodboldspiller, men han har desværre taget en uddannelse på skuespillerskolen i den nordlige del af Spanien, hvorfor jeg på ingen måde ønsker at se ham trække den hvide trøje overhovedet ... med mindre vi er i stand til at få rettet hans adfærd op ASAP!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

1 måned 3 dage siden #6 af Ramos4

mohbar skrev: Fuldstændig enig med Casemiro. Subjektivt set hader jeg Neymar, men fodboldfagligt er han det ypperste man kan komme på en gamechanger i spillet. Og hvis Barcelona napper ham tror jeg de kommer til at dominere de næste mange år.

Men er han det? En gamechanger? I Ligue 1, sikkert. Nu ser jeg ikke meget PSG, men hvornår har Neymar sidst været en gamechanger i en stor CL-kamp? Eller for landsholdet for den sags skyld? Det hjælper heller ikke på det, at han har spillet under 60% (!) af kampene i Frankrig pga. skader (og lidt karantæner formentlig, kan ikke huske om det var talt med)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Rogoshin, El Siete

1 måned 3 dage siden #7 af BBB
Man skal vist være brasilianer for at nævne Hazard og Rodrygo i samme sætning.

Nej tak til Neymar. Endnu en dårlig sæson er bedre end en dårlig sæson med en diva på toppen.

1 måned 3 dage siden #8 af mohbar

Ramos4 skrev:

mohbar skrev: Fuldstændig enig med Casemiro. Subjektivt set hader jeg Neymar, men fodboldfagligt er han det ypperste man kan komme på en gamechanger i spillet. Og hvis Barcelona napper ham tror jeg de kommer til at dominere de næste mange år.

Men er han det? En gamechanger? I Ligue 1, sikkert. Nu ser jeg ikke meget PSG, men hvornår har Neymar sidst været en gamechanger i en stor CL-kamp? Eller for landsholdet for den sags skyld? Det hjælper heller ikke på det, at han har spillet under 60% (!) af kampene i Frankrig pga. skader (og lidt karantæner formentlig, kan ikke huske om det var talt med)

PSG - Barcelona returkampen... Næst efter dommeren, husker jeg at han var den der i den grad fik afgort kampen så Barcelona kunne ryge videre (selvfølgelig havde dommeren også en aktie der.)

Og i 2015 scorede han til 3-1 mod Juve
Sidste redigering: 1 måned 3 dage siden ved mohbar.

1 måned 2 dage siden #9 af Matamoro
I løbet af den kommende sæson vil Vinicius være bedre end både Neymar og Hazard.

1 måned 2 dage siden #10 af JesperA
Spansk er et af de letteste sprog at lære, hvis Bale ikke engang gider lære det, så held og lykke med fransk. Han ligner dog lidt Mickey Mouse så måske han kan bijobbe i Disneyland som en anden bruger antydede ;)

Håber egentlig ved nærmere eftertanke ikke på Neymar i Barcelona da det vel nærmest gør det umuligt at købe Mbappe.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

1 måned 2 dage siden #11 af Raul7-2880

Matamoro skrev: I løbet af den kommende sæson vil Vinicius være bedre end både Neymar og Hazard.

... og afslutte bedre end Messi og Ronaldo ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Lukita

1 måned 2 dage siden #12 af Ramos4

mohbar skrev:

Ramos4 skrev:

PSG - Barcelona returkampen... Næst efter dommeren, husker jeg at han var den der i den grad fik afgort kampen så Barcelona kunne ryge videre (selvfølgelig havde dommeren også en aktie der.)

Og i 2015 scorede han til 3-1 mod Juve

Det er 4 år siden. Jeg er med på at han var god dengang. Men det er 4! år siden.

Edit: Men ja PSG kampen var god, og er kun, hvad? 3 år siden :D
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved Ramos4.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.