Officielt: Marcos Llorente skifter til Atlético Madrid

4 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Marcos Llorente er fortid i Real Madrid, som sælger ham til Atlético Madrid for 40 millioner €.

Parterne har forhandlet den seneste uges tid og den spanske midtbanespiller er udset til at erstatte Rodrigo, som meldes på vej til enten Manchester City eller Bayern Müncen.

Marcos Llorente havde fået besked af Zinedine Zidane, at han ville få svært ved at få spilletid i den kommende sæson og derfor var det let at takke ja til Atlético Madrid, da de henvendte sig.

Den 24-årige spanier får en kontrakt af 5 års varighed.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af Salix7
Stor skam at miste så god en spille til en ærkerival, da han, som jeg ser det, nemt kan slå Casemiro af holdet.
Jeg er sikker på at Marco Llorente bliver en kæmpe succes i ATM.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, andreashn, doven, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Doc.juego

Salix7 skrev: Stor skam at miste så god en spille til en ærkerival, da han, som jeg ser det, nemt kan slå Casemiro af holdet.
Jeg er sikker på at Marco Llorente bliver en kæmpe succes i ATM.


Hørt, og med de transferpriser der kører rundt for tiden er 40 mil. En slik for en så ung spanier med sådan et talent.
Jeg ser dette som et kæmpe nederlag for Real Madrid og en styrkelse af atm.

Held lykke til Llorente, der på trods af hans familienavn, og fantastiske præstationer da han var udlejet, aldrig har fået en fair chance i Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, andreashn, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af JesperThomsen
Det er en skam at ZZ så stædigt holder fast i den samme gamle garde på midten..
Llorente bliver en stor spiller som Real sagtens kunne have brugt allerede i denne sæson istedet for Casemiro.
Pøj pøj i Atletico, kom snart tilbage :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af BBB

Doc.juego skrev:

Salix7 skrev: Stor skam at miste så god en spille til en ærkerival, da han, som jeg ser det, nemt kan slå Casemiro af holdet.
Jeg er sikker på at Marco Llorente bliver en kæmpe succes i ATM.


Hørt, og med de transferpriser der kører rundt for tiden er 40 mil. En slik for en så ung spanier med sådan et talent.
Jeg ser dette som et kæmpe nederlag for Real Madrid og en styrkelse af atm.

Held lykke til Llorente, der på trods af hans familienavn, og fantastiske præstationer da han var udlejet, aldrig har fået en fair chance i Madrid.


Spørgsmålet er dog om han som 24-årig ikke allerede burde være meget tættere på en fast plads.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Gribben

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Absurd, lige som han ellers havde udviklet sig meget på kort tid.

Men som jeg læste fra en anden madridista: han havde tilbud fra Arsenal, Inter, Sevilla og Atletico. Fint for ham selv at han vælger lokalrivalerne, men han kan ikke forvente en pæn modtagelse på Bernabeu fra nu af.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7 af PMO

Fondo_Sur skrev: Absurd, lige som han ellers havde udviklet sig meget på kort tid.

Men som jeg læste af en anden madridista: han havde tilbud fra Arsenal, Inter, Sevilla og Atletico. Fint for ham selv at han vælger lokalrivalerne, men han kan ikke forvente en pæn modtagelse på Bernabeu fra nu af.


Stop nu. Hvorfor skulle han få en dårlig modtagelse? Han har ikke tvunget et skifte igennem, han er nærmere blevet tvunget til det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, Doc.juego, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #8 af Real HWL
Det eneste jeg kommer til at savne ved Llorente er hans overkrop og altid velfriseret hår, som jeg er meget misundelig på :) Fodboldmæssigt er han en god spiller, ikke mere end det. Held og lykke hos lillesøster.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #9 af doven

Fondo_Sur skrev: Absurd, lige som han ellers havde udviklet sig meget på kort tid.

Men som jeg læste fra en anden madridista: han havde tilbud fra Arsenal, Inter, Sevilla og Atletico. Fint for ham selv at han vælger lokalrivalerne, men han kan ikke forvente en pæn modtagelse på Bernabeu fra nu af.

Tror du ikke mere det har noget at gøre med at det var dem der kom med det højeste bud? Jeg kan i hvert fald ikke forestille mig nogle af de klubber du nævner være smide €40 mio. på bordet for ham. Selvfølgelig har Llorente selv haft muligheden for at sige fra, men jeg synes nu ikke man kan bebrejde ham for at vælge Atletico når alternativerne er rodebutikker som Arsenal, Inter og Sevilla. Efter hvordan hans tid har været her i klubben gør jeg i hvert fald ikke.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved doven.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #10 af slb1995
Jeg er virkelig skuffet over dette salg. Llorente var et af få lyspunkter i den netop overståede sæson. Men Zidane kan bare lide nogle spillere uanset hvor dårligt de spiller, og selvom der er andre, der spiller bedre. Dette er et stort tab, især fordi det vel så bare bliver endnu en sæson, hvor Casemiro kommer til at klovne rundt alle andre steder end på den defensive midtbane.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #11 af elle44
Jeg er bare glad for at få 40 mio for en spiller der stort ikke har spillet i 2 år, godt arbejde ar klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Gribben, Chamartin

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #12 af Vinícius
Fornuftigt salg. Spilleren har aldrig vist, at han skulle kunne slå Casemiro af holdet, hvis man ser bort fra sidste sæson, hvor samtlige spillere var miserable. Casemiro er bedre end han viste sidste sæson, så lad os nu ikke undervurdere ham alt for meget. Jeg tror, at Zidane nok skal sørge for, at Casemiro passer sine defensive pligter. Det er jo ikke engang sikkert, at det var Casemiro selv, der mente, at han skulle have en mere offensiv rolle - det kan have været de øvrige træneres ideer. Ingen ved det, men Casemiro fortjener om nogen en chance til at vise, at han fortsat skal være førstevalget. Og Llorente er i min optik ikke liiiige kandidat til at overtage, hvis Casemiro skulle fejle. Jeg synes vitterlig ikke, at man har behandlet ham "dårligt". Hvis spilleren ikke er god nok, så spiller han ikke. Lad der nu ikke gå for meget søndags-hygge-fodbold mentalitet i den.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, SaabyDK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce