Officielt: Marcos Llorente skifter til Atlético Madrid

1 måned 2 dage siden #13 af Doc.juego

slb1995 skrev: Jeg er virkelig skuffet over dette salg. Llorente var et af få lyspunkter i den netop overståede sæson. Men Zidane kan bare lide nogle spillere uanset hvor dårligt de spiller, og selvom der er andre, der spiller bedre. Dette er et stort tab, især fordi det vel så bare bliver endnu en sæson, hvor Casemiro kommer til at klovne rundt alle andre steder end på den defensive midtbane.

Jeg tror du glemmer at vi nu skal have franske ndomblé (stav?) Som sikkert kommer til at koste 50-60.
Så virker det blot endnu mere mærkeligt, især fordi Llorente jo var vores "eget produkt". Jeg ved ikke hvordan han er som spiller, så jeg ved ikke om han bringer noget helt andet end llorente, men det virker som en cdm for en cdm.
Men altså real Madrid har de sidste 3 sæsoner været enormt dårlige til at håndtere sine egne spillere og tallenter.
Sidste redigering: 1 måned 2 dage siden ved Doc.juego.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.