Vero Boquete: Det ville være dejligt at spille for en klub som Real Madrid

4 år 9 måneder siden #1 af Daniel

Vero Boquete, der blandt andet har en fortid i PSG, hRvor hun spillede i to sæsoner, ser det som en utrolig glædelig nyhed, at Real Madrid er i gang med at etablere et kvindehold.

- Vi ønsker alle, at en klub som Real Madrid har et kvindehold, så det er en stor nyhed; en meget god nyhed, som vi alle har håbet på, indleder Boquete, ifølge marca.com, om Real Madrids nye fodboldprojekt.

- Det har været snak om det i lang tid, og det har trukket ud, men nu peger alt i retningen af, at det næsten er officielt. 

Den 32-årige spanske offensivspiller røber imidlertid, at hun ikke har hørt fra Real Madrid, men det ville være en drøm for hende at vende tilbage til spansk fodbold, hvor det hele startede i Prainsa Zaragoza

- Det ville være meget underligt at modtage et opkald, når det stadig mangler at blive gjort officielt, siger Boquete og fortsætter:

 

- Jeg har været væk i lang tid, og jeg var nødt til at forlade mit land for at blive professionel. En af mine store drømme er at vende tilbage til Spanien og spille professionel fodbold, og jeg håber, at det snart sker.

Boquete er i skrivende stund på kontrakt hos Utah Royals FC, og selvom hun gerne vil tilbage til sit hjemland, har hun nødvendigvis ingen præferencer, om end hun ikke lægger skjul på, at det vil skabe glæde i hendes omgangskreds, hvis hun ender i Real Madrid.

- Jeg har ingen præferencer, men det giver sig selv, at det ville være godt at være en del af Real Madrids nye projekt. Mange af mine venner vil blive meget glade for at se mig i hvidt, runder den spanske veteran af.

Real Madrid har endnu ikke været ude og røbe, hvad de sportslige planer er med projektet, men ifølge spansk presse skal der ikke mange penge til at for at skabe et konkurrencedygtigt mandskab. I første omgang skal Real Madrid dog lige have godkendt papirarbejdet, inden de kan begynde at støbe fundamentet for det nye projekt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af Mln25
Jeg håber virkelig ikke, at jeg skal til at forholde mig til Real Madrids kvindeprojekt herinde i hver anden artikel fremover? Fint at få en enkelt artikel i ny og næ, men mere har ikke interesse her fra. Lav eventuelt en afstemning om brugernes ønske til kvindefodbold artikler
Følgende bruger(e) sagde tak: Lukita

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Daniel

Mln25 skrev: Jeg håber virkelig ikke, at jeg skal til at forholde mig til Real Madrids kvindeprojekt herinde i hver anden artikel fremover? Fint at få en enkelt artikel i ny og næ, men mere har ikke interesse her fra. Lav eventuelt en afstemning om brugernes ønske til kvindefodbold artikler


Så må du finde et andet sted at læse dine nyheder. Kommer der kvindefodbold i Real Madrid, er det naturligvis noget, vi kommer til at dække, ligesom vi også skriver nyheder om det, der sker i La Fabrica fra tid til anden.

Det bliver derfor ikke lige så intenst som dækningen af førsteholdet, men vi kommer naturligvis til at dække den spændende opstart på projektet. Det er klart.

Det er også tilladt at være selektiv i sin nyhedslæsning.

Så ingen afstemning.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, El Madridista, asp3200, -#7-, Real HWL, husager, Brylle, mortenj, andreashn, Chamartin og 3 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af BBB
Gad vide hvor mange verdensstjerner, der kan samles for 10 mio. euro årligt. De engelske, amerikanske og nyrige klubber må formodes at gøre en del for at holde på de gode spillere.

Hvis der ikke er for stor en sprogbarriere, så kunne det være interessant at plukke i Tyskland.

edit:
Jeg synes, at det er spændende nyheder i en tid, hvor der ellers ikke er så meget andet at berette på klubplan.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af ChrillRM14
På tide, at Real stempler ind ifht kvindefodbolden. Der ligger naturligvis et kæmpe potentiale, da fodbolden jo er så universel en sport.
Atletico og Barca spillede Copa-finale i år foran 65.000 tilskuere. Det er sgu fantastisk! Forhåbentlig det kvindelige Galacticoprojekt kan udfordre de to :)

Og fedt, at siden her bringer nyhederne og følger udviklingen.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af -#7-

BBB skrev: Gad vide hvor mange verdensstjerner, der kan samles for 10 mio. euro årligt. De engelske, amerikanske og nyrige klubber må formodes at gøre en del for at holde på de gode spillere.

Hvis der ikke er for stor en sprogbarriere, så kunne det være interessant at plukke i Tyskland.

edit:
Jeg synes, at det er spændende nyheder i en tid, hvor der ellers ikke er så meget andet at berette på klubplan.


Enig, hvis vi ikke får Christian Eriksen til klubben på herreholdet, så kunne det da være sjovt at hente Pernille Harder i Wolfsburg. Generelt bliver det spændende at se hvordan klubben griber det an, jeg kunne ikke forestille mig at Perez gør sådan noget halvt. Hvis det skal gøres, så skal det være fordi kvindeholdet skal være verdens bedste.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7 af Ramos4
Umiddelbart tror jeg ikke Perez går ud og henter en gang Galacticas, men det er bare min mavefornemmelse. Måske man henter lidt kvalitetsspillere hist og her, men jeg tror ikke vi skal forvente at vi samler et verdenshold. Jeg kan selvfølgelig tage fejl.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce