MARCA: Operation Mbappé er i gang - men det bliver ikke i år

1 måned 4 uger siden #1 af Nicklas

Real Madrid har været effektive på transfermarkedet i denne sæson, i hvert fald når det gælder spillerindkøb, men, som man kunne høre til Eden Hazards præsentation, har Real Madrid-fans et brændende ønske om at se Kylian Mbappé på Santiago Bernabéu.

Det har Florentino Pérez også, men samtidig er det ikke noget man vil skynde frem, da man ikke ønsker at der skal opstå et dårligt forhold med Paris Saint-Germain, og derfor er handlen, som det ser ud lige nu, planlagt til 2020, hvor Pérez vil komme med et rekordbud på den 20-årige franskmand.

PSG-ejer Nasser Al-Khelaifi har sagt, at Mbappé ikke kommer til at forlade Paris denne sommer, og at spilleren ikke har udtrykt sig om sin fremtid efter hans kontroversielle kommentarer om at ville have mere ansvar.

Det er ikke muligt at tilknytte Kylian Mbappé denne sommer uden at skade forholdet til Paris Saint-Germain, selvom stemningen har ændret sig en smule i Paris denne sommer.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #2 af BBB
Hvis vi blot skulle skade forholdet til PSG for at få Mbappé, så er det nok noget, der på sigt kan repareres lidt på - på den korte bane vil det i hvert fald være det værd.

1 måned 3 uger siden #3 af Ramos4
Jeg synes sidste paragraf er lidt misvisende. Er sagen ikke nærmere, at vi ikke kan hente Mbappe hvis vi forsøger os nu? Altså når præsidenten har sagt at han 200% bliver, så er det provokerende at vi forsøger os og det kan skade forholdet så meget, at de ikke vil sælge til os i fremtiden. Sådan forstår jeg situationen.

1 måned 3 uger siden #4 af El Siete
Men det afhænger vel af at Neymar ikke ryger tilbage til Barcelona, som der er en del skriverier om lige nu. Jeg tvivler på han vil krybe tilbage allerede nu, men hvad nu hvis. Så sælger PSG i hvert fald i ikke Mbappe næste sommer.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 3 uger siden #5 af Ramos4

El Siete skrev: Men det afhænger vel af at Neymar ikke ryger tilbage til Barcelona, som der er en del skriverier om lige nu. Jeg tvivler på han vil krybe tilbage allerede nu, men hvad nu hvis. Så sælger PSG i hvert fald i ikke Mbappe næste sommer.

PSG får jo Griezmann eller Coutinho den anden vej. Hvem der så skal erstatte Mbappe til den tid, ved jeg ikke. Det kan også være deres projekt er så forfejlet at de har opgivet til den tid. Thiago Silva stopper vel også på et tidspunkt - Dani Alves er allerede væk. Man kan håbe på at korthuset krakelerer lidt ligesom det er sket i Chelsea, med al respekt for dem.

1 måned 3 uger siden #6 af El Siete

Ramos4 skrev:

El Siete skrev: Men det afhænger vel af at Neymar ikke ryger tilbage til Barcelona, som der er en del skriverier om lige nu. Jeg tvivler på han vil krybe tilbage allerede nu, men hvad nu hvis. Så sælger PSG i hvert fald i ikke Mbappe næste sommer.

PSG får jo Griezmann eller Coutinho den anden vej. Hvem der så skal erstatte Mbappe til den tid, ved jeg ikke. Det kan også være deres projekt er så forfejlet at de har opgivet til den tid. Thiago Silva stopper vel også på et tidspunkt - Dani Alves er allerede væk. Man kan håbe på at korthuset krakelerer lidt ligesom det er sket i Chelsea, med al respekt for dem.

Ja, det ville det da gøre hvis deres to galeonsfigurer smutter, for Griezmann og Coutinho er næppe fuldgode erstatninger. Det seneste jeg læste om Griezmann var at han skifter til Barcelona 1 juli når frikøbsklausulen falder, for det bliver vel ham eller Neymar, da de nok ikke har 350M+ til dem begge. Men sommerens Neymar-saga minder om sidste sommers saga, hvor flere af vores spillere var ude og bejle til ham. Jeg tror han er for stolt til at krybe tilbage.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 måned 3 uger siden #7 af JimmyBroe
Jeg er slet ikke i tvivl om Neymar er Barca spiller til den kommende sæson. Samtidig tror jeg Griezmann rykker til Barca 1 juli hvor man(Barcelona) øjeblikkeligt vil indlemme ham i en Neymar handel med PSG.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

1 måned 3 uger siden #8 af mohbar

JimmyBroe skrev: Jeg er slet ikke i tvivl om Neymar er Barca spiller til den kommende sæson. Samtidig tror jeg Griezmann rykker til Barca 1 juli hvor man(Barcelona) øjeblikkeligt vil indlemme ham i en Neymar handel med PSG.

Whats in it for Griezmann? Nægter at tro han gider opføre sig en lemming

1 måned 3 uger siden #9 af BBB

mohbar skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg er slet ikke i tvivl om Neymar er Barca spiller til den kommende sæson. Samtidig tror jeg Griezmann rykker til Barca 1 juli hvor man(Barcelona) øjeblikkeligt vil indlemme ham i en Neymar handel med PSG.

Jeg kan heller ikke se det. Hvorfor skulle PSG ikke bare købe ham direkte af Atletico, hvis de sælger Neymar?

1 måned 3 uger siden #10 af JimmyBroe

BBB skrev:

mohbar skrev:

Jeg kan heller ikke se det. Hvorfor skulle PSG ikke bare købe ham direkte af Atletico, hvis de sælger Neymar?

Troværdige kilder tæt på klubben bekræfter rygt... #Diosconspiracy

Ej gas. Jeg tænker at det kan have noget med FFP at gøre. Jeg kan sagtens se Griezmann i PSG. Tror ærlig talt han vil passe rigtig fint ind i deres trup. Samtidig vil han i løbet af 1-2 sæsoner måske endda blive frontfigur i Frankrigs største klub pt. Svinet (Griezmann=Grisen=Svinet=Jeg har selv 2 stk. Hængebugsvin og de er så søde) elsker selviscenesættelse og PSG elsker sig selv, jeg tror det er et perfekt match.

Barca får Neymar samtidig med de ikke skal betale samme ekstrabeløb som de havde skulle med Coutinho eller Dembele, PSG bruger ikke en mønt hvilket er det jeg henviser til med FFP (det er blot en gisning at det kan have noget med det at gøre).
Samtidig får begge spillere deres ønske opfyldt.

Det kan også være at det først er noget der er kommet i stand efter man har købt Griezmann fri fra sin kontrakt? Det er alligevel forholdsvist nyt for offentligheden at Neymar med sikkerhed (lader det til) vil tilbage til Barca.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved JimmyBroe.

1 måned 3 uger siden #11 af BBB

JimmyBroe skrev: [Ej gas. Jeg tænker at det kan have noget med FFP at gøre. Jeg kan sagtens se Griezmann i PSG. Tror ærlig talt han vil passe rigtig fint ind i deres trup. Samtidig vil han i løbet af 1-2 sæsoner måske endda blive frontfigur i Frankrigs største klub pt. Svinet (Griezmann=Grisen=Svinet=Jeg har selv 2 stk. Hængebugsvin og de er så søde) elsker selviscenesættelse og PSG elsker sig selv, jeg tror det er et perfekt match.

Waow det er tankerække, der tenderer det bedste fra Trump, som der lige bliver flettet ind :-D Tillykke med svinene
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

1 måned 3 uger siden #12 af mohbar

JimmyBroe skrev:

BBB skrev:

mohbar skrev:

Troværdige kilder tæt på klubben bekræfter rygt... #Diosconspiracy

Ej gas. Jeg tænker at det kan have noget med FFP at gøre. Jeg kan sagtens se Griezmann i PSG. Tror ærlig talt han vil passe rigtig fint ind i deres trup. Samtidig vil han i løbet af 1-2 sæsoner måske endda blive frontfigur i Frankrigs største klub pt. Svinet (Griezmann=Grisen=Svinet=Jeg har selv 2 stk. Hængebugsvin og de er så søde) elsker selviscenesættelse og PSG elsker sig selv, jeg tror det er et perfekt match.

Barca får Neymar samtidig med de ikke skal betale samme ekstrabeløb som de havde skulle med Coutinho eller Dembele, PSG bruger ikke en mønt hvilket er det jeg henviser til med FFP (det er blot en gisning at det kan have noget med det at gøre).
Samtidig får begge spillere deres ønske opfyldt.

Det kan også være at det først er noget der er kommet i stand efter man har købt Griezmann fri fra sin kontrakt? Det er alligevel forholdsvist nyt for offentligheden at Neymar med sikkerhed (lader det til) vil tilbage til Barca.

Synes ikke det virker plausibelt (som om FFP gør..)... Hvis det er det scenarie der kommer til at ske, vil det jo kun være til gavn for Barcelona og ulempe for både Grismand og PSG.
Grismanden vil nok føle sig om en billig orne der indgår i en midtjysk krejlerhandel.. og PSG som en klub der fungerer stik i rend dreng for Neymar og Barcelona..
Det tror jeg næppe vil ske når man ser hvordan PSG historisk har opført sig i lignende situationer - næppe som den bløde mellemvare rent politisk/magt agtigt.

PSG ved at Neymar er i kontrakt hos dem og hvis de vil sælge ham bliver det til den der byder højest, evt. med en spiller. Hvis de gerne vil købe Grismand køber de ham nok vidende om at de mindst vil tjene pengene igen ved et salg af Neymar.

Men man kan vel tage fejl ;-)
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved mohbar.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.