Nyt tiltag: Madridista.dk - nu også i øret

7 år 1 måned siden #1 af Daniel

Madridista.dk vil gerne være tilgængelige for vores følgere og/eller læsere på så mange platforme som overhovedet muligt, så derfor har vi valgt at hoppe med på den virtuelle - og fremadstormende - bølge af podcasts, der vinder frempas i det danske landskab.

Vi kan snart præsentere vores allerførste episode, hvor vi, med hjælp fra karakterskalaen, kommer til at berøre Real Madrids transfervindue dags dato. Herudover kommer vi til at tage et lille kig på de spillere, som vi mener, skal sælges inden d. 1. september og i forlængelse af det, hvem vi mener, Florentino Pérez og Zinedine Zidane stadig mangler at hente ind - kvindefodbold får også en lille kommentar med på vejen.

Slutteligt runder vi vores første episode nogensinde af med en spændende disciplin, som vi vil komme til at bruge i fremtiden også - et fast tiltag om man vil.

Hele pointen er, at nyheder, facebook-opslag og twitter-opslag er én ting, men vores EGNE ufiltrerede holdninger er en helt anden ting, som vi håber, at I allesammen vil tage godt imod.

Konstruktiv kritik lapper vi også gerne i os, så vi på den lange bane kan dygtiggøre os endnu mere.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL, JimmyBroe, Chamartin, Kiwes, elle44, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af JimmyBroe
Hold da kæft det lyder spændene.

1. Lav en kobling til forummet. Så i, i hvert podcast indrager nogle af de debatter og indlæg som køre aktuelt og giver jeres eget besyv på emnet.

2. Opret en tråd i forum hvor brugerne kan komme med spørgsmål eller emner, som i så kan “vende”.

3. Ha’ gæster med. Det har i sikkert selv tænkt. Men både “eksperter” og almindelige fans, evt. fra forum.

Skal aflevere 3 børn i vugger, børnehave og skole nu:D Fortsættes...

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, El Madridista, Daniel, Nicklas

7 år 1 måned siden #3 af El Siete
Superfedt tiltag!

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 1 måned siden #4 af Administrationen
Det er et tiltag, som har været længe undervejs. Og vi er vildt spændte på jeres mening om det. Det er -forhåbentlig- oppe lige om lidt, men brug ventetiden til at sprede nyheden. Vi vil gerne have rigtig mange med./Jesper.

7 år 1 måned siden #5 af BBB
Hvor udkommer det? Soundcloud?

7 år 1 måned siden #6 af Siempre Madrid
Så er vi kørende. Se nyheden, men det er i soundcloud.

Vi glæder os vildt til jeres feedback på projektet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

7 år 1 måned siden #7 af Daniel

Siempre Madrid skrev: Så er vi kørende. Se nyheden, men det er i soundcloud.

Vi glæder os vildt til jeres feedback på projektet.

Og vi forventer også at komme på iTunes osv.

7 år 1 måned siden #8 af r-mb-q
Kommer det på spotify ?? :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

7 år 1 måned siden #9 af Mr.Jensen
Super fedt tiltag! Er vild med det.

Håber i snart er at finde på ITunes og Spotify.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Daniel

7 år 1 måned siden #10 af Daniel

r-mb-q skrev: Kommer det på spotify ?? :)

Det er bestemt planen og noget, som jeg kigger på allerede i aften.
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Daniel.

7 år 1 måned siden #11 af Kiwes
Perfekt dag at have planlagt en fridag. Nu har jeg hørt det igennem og er meget positiv. Det altid dejligt at høre andre Madridistas snakke om noget der fylder så utrolig meget i mit liv, nemlig Real Madrid, om det så handler om det ene eller det andet er for mig egentlig ligegyldigt - det kan bare et eller andet. Fine og relevante emner i vender. Lyden var fin - men det kan stadig blive bedre. Har I gjort jer nogle tanker om, hvor ofte I sender?
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Kiwes.

7 år 1 måned siden #12 af Daniel

Kiwes skrev: Perfekt dag at have planlagt en fridag. Nu har jeg hørt det igennem og er meget positiv. Det altid dejligt at høre andre Madridistas snakke om noget der fylder så utrolig meget i mit liv, nemlig Real Madrid, om det så handler om det ene eller det andet er for mig egentlig ligegyldigt - det kan bare et eller andet. Fine og relevante emner i vender. Lyden var fin - men det kan stadig blive bedre. Har I gjort jer nogle tanker om, hvor ofte I sender?

Lyden er noget, som vi kommer til at arbejde med og forsøge at gøre bedre. Det har vi allerede snakket om. Hvis du/I har gode ideer til, hvordan vi kan gøre den bedre, tager vi gerne imod dem :-)

Det skal siges, at vi sidder og snakker med hinanden over Skype, så det skal været noget, vi hver især kan gøre individuelt i vores ende af mikrofonen.

I forhold til hyppighed, så er det nok dumt at love for meget, hvis det ender med, vi ikke kan levere, men planen er lige nu at lave en om måneden, fire større og mere dybdegående podcasts over en sæson og endda 10-15 minutters nedtakt efter Real Madrids kampe i næste sæson.

Emner og ideer har vi nok af (og vi er åbne for flere inputs), så det er ikke utænkeligt, at der kommer mere end ovennævnte :-)
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

Leveret af Kunena Forum