Marca: Ajax vil have €65 millioner for Donny Van de Beek

7 år 1 måned siden #1 af Nicklas

Donny Van de Beeks flotte sæson med store præstationer mod bl.a. Real Madrid og Juventus har sat ham i forbindelse med nogle af Europas helt store adresser, og Real Madrid er, selvfølgelig, ingen undtagelse.

Hollænderen regnes som Plan B, hvis det ikke er muligt at skaffe Paul Pogba til den spanske hovedstad, hvor han skal afløse Marcos Llorente, som er solgt til Atlético Madrid, og Dani Ceballos, som fortsat forventes at blive solgt eller lejet ud. Han ønsker dog ikke selv at blive solgt.

Van de Beek er positiv omkring et skifte til Santiago Bernabéu, men klubben finder det vanskeligt at forhandle med Ajax. Amsterdam-klubben har intet behov for at sælge, da de allerede har tjent masser af penge på salget af Frenkie de Jong til FC Barcelona, og uden tvivl kan fylde lommerne yderligere, hvis Matthijs de Ligt som ventet skifter til Juventus eller en anden storklub.

Derfor har Ajax nu smækket et prisskilt på Van de Beek, som lyder på €65 millioner. Dette beløb ønsker Real Madrid at forhandle ned på €50 millioner, men også Paris Saint-Germain er med i kapløbet om hollænderens underskrift.

Vi er dog stadig i startfasen af et eventuelt køb af Van de Beek. Real Madrid afventer fortsat Paul Pogbas situation i Manchester United. Ifølge Marca vil Paul Pogba bede Manchester United om at facilitere hans afsked med klubben, når han vender tilbage fra ferie.

Donny Van de Beek scorede i sidste sæson 17 mål og lavede 13 assists for Ajax.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af mohbar
Pogba er rigtig god men synes det virker som om at vi ville få langt mere for pengene for ham her.

7 år 1 måned siden #3 af Raul-Madrid
Helt enig.

Jeg vil mene at første priotet bør være Van de Beek.

Jeg er kæmpe fan af ham og jeg er sikker på det ville give os en super balance på midten.
Han ville nok sælge færre trøjer men det er vel bare hvad det er.

RAUL!!!!

7 år 1 måned siden #4 af Dios
Jeg kender ikke alverdens til ham, og har vel kun set de 4-6 Chl kampe med ham, men hvad kan han som tillader den pris? Jeg går udfra han er relativ stærk teknisk, da han spiller for Ajax, men jeg hørte en kommentator sige i Juve kampen tror jeg det var, at han var utrolig svag foran mål. Nogle der kan komme med et bud på hvad han kan til den pris kontra Pogba, Eriksen og faktisk også Ceballos?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 1 måned siden #5 af JK

Dios skrev: Nogle der kan komme med et bud på hvad han kan til den pris kontra Pogba, Eriksen og faktisk også Ceballos?

... og Ndombélé?

7 år 1 måned siden #6 af -#7-

Dios skrev: Jeg kender ikke alverdens til ham, og har vel kun set de 4-6 Chl kampe med ham, men hvad kan han som tillader den pris? Jeg går udfra han er relativ stærk teknisk, da han spiller for Ajax, men jeg hørte en kommentator sige i Juve kampen tror jeg det var, at han var utrolig svag foran mål. Nogle der kan komme med et bud på hvad han kan til den pris kontra Pogba, Eriksen og faktisk også Ceballos?

Jeg kender heller ikke alverden til ham, men han har trods alt lavet 30 basser over de sidste to sæsoner, så at han skulle være svag foran mål må alt andet lige være en kæmpe løgn, medmindre han har skulle bruge 100 chancer på at lave dem selvfølgelig. Jeg kan i hvert fald huske at han var overordentlig kølig foran mål da de spillede mod Tottenham på udebane.

Men en spiller fra æresdivisionen til 65 af de helt lange, det bliver sgu et nej tak herfra godt nok. Det ville jeg ikke engang betale for De Ligt.

DC19

Leveret af Kunena Forum