Spansk presse: Real Madrid siger farvel til fire spillere i løbet af kort tid

7 år 1 måned siden #1 af Daniel

Der skal luges ud i Real Madrids trup, der i skrivende stund tæller alt for mange spillere, men indtil videre har man kun solgt Marcos Llorente til Atlético Madrid for 30 millioner euro.

Det spanske medie La Rázon mener imidlertid at vide, at det er et spørgsmål om timer, inden der sker en lille dominoeffekt i den spanske hovedstad. 

Således peger førnævnte medie på, at fire spillere forlader Real Madrid i løbet af kort tid. 

Theo Hernández er på vej til AC Milan for 20 millioner euro, og der mangler efter sigende blot en officiel udmelding fra spansk og italiensk side. Flere pålidelige kilder i fodboldverden melder endvidere Mateo Kovacic snublende tæt på et permanent skifte til Chelsea, der vil indbringe Real Madrid 50 millioner euro. 

Og så skulle Raúl de Tomás angiveligt blot være formaliteter fra et skifte til Benfica for små 20 millioner euro, og så er der James, som spansk presse i øjeblikket har travlt med at rygte kraftigt til Atlético Madrid, men han synes imidlertid tættere på et skifte til Napoli, ifølge offensivspillerens far.

Det er de fire spillere, som spansk presse regner med, forlader Real Madrid i løbet af kort tid, inden det rigtige arbejder begynder d. 8. juli, hvor navne som Keylor Navas, Gareth Bale og Isco vil blive adresseret på direktionsgange på Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 måned siden #2 af Doc.juego
Var det ikke 40 mil ? Synes det er vildt hvis Llorente OG Theo går samlet for den samme pris som en vb - mendy, som jeg ikke havde hørt om før den overståede sæson.

7 år 1 måned siden #3 af Daniel

Doc.juego skrev: Var det ikke 40 mil ? Synes det er vildt hvis Llorente OG Theo går samlet for den samme pris som en vb - mendy, som jeg ikke havde hørt om før den overståede sæson.

Det meldte de spanske medier til at starte med i hvert fald, men det skulle senere være blevet korrigeret til 30 millioner euro.

7 år 1 måned siden #4 af Doc.juego

Daniel skrev:

Doc.juego skrev: Var det ikke 40 mil ? Synes det er vildt hvis Llorente OG Theo går samlet for den samme pris som en vb - mendy, som jeg ikke havde hørt om før den overståede sæson.

Det meldte de spanske medier til at starte med i hvert fald, men det skulle senere være blevet korrigeret til 30 millioner euro.

Det er da et røverkøb til tidens priser, tillykke til atletico, spændende at se om Llorente får mere spilletid nu, og rammer dit høje niveau

7 år 1 måned siden #5 af baggins
Jeg forstår simpelhen ikke dette transfervindue ift. midtbanespillere. Der er rygter om at Eriksen ser på hus i Madrid. Så sælger man James og måske Isco. Begge spillere har samme bundniveau men højere topniveau. Man burde beholde James, hvis man vil have en som kan sparke frispark. Jeg tror ikke Eriksen kan slå igennem i Madrid og kommer til at koste en halv arm. Derudover har vi Ceballos som Marca skrev, vi ville købe hvis han ikke allerede var Madrid spiller. Derudover sælger man Llorente, som spillede bedre end Casemiro, og så til en rival. Jeg har mindre og mindre tillid til Zidane, i det man også skal huske at vi heller ikke var i nærheden af La liga sidste gang han var træner.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

7 år 1 måned siden #6 af ChrillRM14

baggins skrev: Jeg har mindre og mindre tillid til Zidane, i det man også skal huske at vi heller ikke var i nærheden af La liga sidste gang han var træner.

Ahva?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Daniel, Real HWL, andreashn

7 år 1 måned siden #7 af baggins
La liga 17/18
Barcelona: 93 point
Real Madrid: 76 point som nummer tre.
Og det var med Ronaldo

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

7 år 1 måned siden #8 af ChrillRM14

baggins skrev: La liga 17/18
Og det var med Ronaldo

Jojo, men skal vi nu ikke lige benytte hele hukommelseskapaciteten ;)

Zidane overtog trænerposten januar 2016. Resten af halvsæsonen tager han og Real flest point af ALLE hold og slår rekorden for længste stime af sejre at afslutte en sæson på. Vi ender 1 point bag Barca. Rimelig godkendt.

2016/2017-sæsonen VINDER Real ligaen med en fantastisk bred trup, hvor både A- og B-kæden er stort set lige gode. På det tidspunkt har Zidane stået i spidsen for 58 ligakampe med en statistik, der hedder 46-8-4. Pænt godt.

2017/2018-sæsonen begynder det så at gå galt. Katastrofalt og langt fra godt nok. Men hvordan får du, at vi med Zidane aldrig har været i ‘nærheden af noget’ i liga-regi?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 1 måned siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 1 måned siden #9 af Daniel

baggins skrev: La liga 17/18
Og det var med Ronaldo

Det er OK at være selektiv i sin argumentation, men i så fald er du simpelthen nødt til at gøre det bedre.

Vi vandt ligaen med Zidane ved roret i sæsonen 2016/17.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ChrillRM14

7 år 1 måned siden #10 af Dios

Doc.juego skrev:

Daniel skrev:

Det er da et røverkøb til tidens priser, tillykke til atletico, spændende at se om Llorente får mere spilletid nu, og rammer dit høje niveau

Jeg ved ikke om det er et røverkøb. Nuvel, så er jeg egentlig stor fortaler for Llorente, men 24 år og har stadig ikke bevist sig over en længere periode. Det er til dels, fordi han har valgt at spille i Real Madrid, men omvendt, så skal en pris på ham selvfølgelig aldrig overstige noget der minder om hans salgspris. Han har gjort det godt i glimt, men absolut ikke mere end det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 1 måned siden #11 af Ramos4
Kravene er også store; vi skal af med en masse spillere vi ikke selv vil have (hvorfor skulle andre så ville) OG vi skal have mere for dem end hvad de er værd.

Jeg synes det er forfriskende at vi som den åbenbart eneste klub i verden forlanger fair og realistiske priser for spillere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum