Barnett: Bale har ingen intentioner om at forlade Real Madrid

2 år 10 måneder siden #1 af Offerlin

15619921951497.jpg

Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, har fastslået, at waliseren ingen intentioner har om at forlade Real Madrid inden den næste sæson.

Dette er på trods af, at den tidligere Tottenham Hotspur-spiller, ikke kom på banen i nogle af Real Madrids tre sidste kampe i den forgangene sæson.

I et interview med ESPN sagde Barnett følgende:

- Bale har ingen intentioner om at forlade Real Madrid, og han er klar til at begynde præ-sæsonen.

- Han har kontrakt indtil 2022, og han står til Zidanes rådighed.

Bale blev for nyligt sat i forbindelse med et skifte til Inter, hvilket Barnett også vare ude og afkræfte. Meget tyder altså på, at Bale bliver hængende i Real Madrid, som starter præ-sæsonen d. 8. juli.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #2 af Matamoro
Han kan vel komme ind i ny og næ og afgøre et par finaler.

2 år 10 måneder siden #3 af Jbner
Hvis det nu skulle ende med at han ikke bliver solgt denne sommer, håber jeg at han i det mindste kommer til at indgå i truppen på lige fod med alle de andre.
Jeg ved godt at Zidane skulle have fortalt ham at han ikke indgår i planerne, men præsterer han bedre end konkurrenterne til træning, bør han også få spilletid, og præsterer han her, ville det være latterligt ikke at bruge ham. For han er en dygtig spiller, og jeg synes ikke folk som Asensio eller Isco har bevist mere end Bale, tværtimod.
Selvfølgelig vil det være bedst for alle hvis han blev solgt, men jeg håber virkelig ikke Zidane er dum nok til at lade ham rådne op på tribunen, som det ser ud til at flere på diverse sider håber på.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, doven

2 år 10 måneder siden #4 af Salix7
Det helt store problem med Bale er, at han ikke passer ind i spansk fodbold, hvor pladsen er træng og små driblinger oftest er vejen frem.
Når Bale har været god, skyldes det ofte modstandere, som giver os meget plads i dybden.
Jeg håber inderligt, at Bale bliver solgt og gerne uden at lave en scene ud af det, selvom hans bror/agent er godt i gang med det:( og det eneste han opnår er et endnu større had til Bale, hvilke ikke gavner nogen overhovedet!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

2 år 10 måneder siden #5 af Real HWL
Jeg bliver sindssyg hvis jeg skal høre Jonathan Barnett hyle i pressen om 5 måneder fordi Bale ikke bliver brugt! Fint nok han vil blive, men han må acceptere en mere sekundær rolle på holdet. Zidane har gjort det klart op til flere gange at han ikke vil bruge ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JK

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.