Barnett: Bale har ingen intentioner om at forlade Real Madrid
Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, har fastslået, at waliseren ingen intentioner har om at forlade Real Madrid inden den næste sæson.
Dette er på trods af, at den tidligere Tottenham Hotspur-spiller, ikke kom på banen i nogle af Real Madrids tre sidste kampe i den forgangene sæson.
I et interview med ESPN sagde Barnett følgende:
- Bale har ingen intentioner om at forlade Real Madrid, og han er klar til at begynde præ-sæsonen.
- Han har kontrakt indtil 2022, og han står til Zidanes rådighed.
Bale blev for nyligt sat i forbindelse med et skifte til Inter, hvilket Barnett også vare ude og afkræfte. Meget tyder altså på, at Bale bliver hængende i Real Madrid, som starter præ-sæsonen d. 8. juli.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ved godt at Zidane skulle have fortalt ham at han ikke indgår i planerne, men præsterer han bedre end konkurrenterne til træning, bør han også få spilletid, og præsterer han her, ville det være latterligt ikke at bruge ham. For han er en dygtig spiller, og jeg synes ikke folk som Asensio eller Isco har bevist mere end Bale, tværtimod.
Selvfølgelig vil det være bedst for alle hvis han blev solgt, men jeg håber virkelig ikke Zidane er dum nok til at lade ham rådne op på tribunen, som det ser ud til at flere på diverse sider håber på.
Når Bale har været god, skyldes det ofte modstandere, som giver os meget plads i dybden.
Jeg håber inderligt, at Bale bliver solgt og gerne uden at lave en scene ud af det, selvom hans bror/agent er godt i gang med det:( og det eneste han opnår er et endnu større had til Bale, hvilke ikke gavner nogen overhovedet!
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."