MARCA: Eriksens agent skal mødes med Real Madrid

2 år 10 måneder siden #1 af Offerlin

15619220853497.jpg

Christian Eriksens agent, Martin Schoots, skal, ifølge MARCA, mødes med Real Madrid for at diskutere Los Blancos’ potentielle interesse i den danske midtbanespiller.

Men selvom Schoots skal mødes med Real Madrid, er Paul Pogba stadig klubbens primære mål, når det kommer til midtbanen. Det forventes, at Pogba skal diskutere sin fremtid i Manchester United, når han vender tilbage fra sin ferie.

Eriksen har, modsat Pogba, allerede besluttet, at han ikke ønsker at forny kontrakten med sin nuværende klub, der derfor er villig til at indgå forhandlinger med Real Madrid om danskerens mulige skifte til den spanske hovedstadsklub.

Så mens Tottenham og Eriksen er klar til at gå til forhandlingsbordet, afventer Real Madrid stadig en beslutning fra Manchester United og Pogba om franskmandens fremtid. Sideløbende med dette, er Donny van de Beek også stadig en mulighed for Los Blancos, hvis Ajax Amsterdam sænker spillerens beløb til under 50 millioner euro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #2 af El Siete
Jo længere vi trækker den jo mere falder Eriksens pris ligeså. Tottenham er ved at hente Ndombele og har sikkert brug for pengene fra et Eriksen-salg, hvilket er endnu et punkt hvorpå de kan presses.

Man kan synes Pogba er en anelse bedre end Eriksen (ikke mig) og har langt bedre marketingspotentiale, men når man kan hente to spillere af Eriksen og de Beek/Ndombele’s kaliber til samme pris som een Pogba, er jeg slet ikke i tvivl om hvor man får langt mere værdi for pengene. Her er kvaliteten så tæt at det ikke burde være en fordobling af prisen fra den ene til den anden. Eriksen har været blandt de bedste spillere i PL de seneste år, er yderst velanset, og jeg synes bestemt han har kvalitet til at spille, og bygge på sit spil, i kongeklubben.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 10 måneder siden #3 af nono
Jeg går og frygter at Real Madrid skvatter godt og grundigt i hvad jeg vil kalde "Eriksen-bananskralden".

Igår kunne flere medier melde, at Tottenham er ved at nå til enighed med Tanguy Ndombele. Det har tidligere været fremme, at Real Madrid ifm., Mendy-købet fik en forekøbsklausul på Ndombele eller om ikke andet lovning på at være orienteret om eventuelle bud. Samtidig melder medier nu, at Tottenham ønsker Ceballos i bytte ligesom Eriksens agent skulle have henvendt sig til Real Madrid.

Synes der danner sig et ret klart billede af, at Tottenham i virkeligheden er ret interesseret i en handel hvor de mod Eriksen får Ceballos + en kæmpe pose penge + sørger for at Real Madrid holder sig fri af deres Ndombele-køb. Ndombele + Ceballos i bytte for en spiller som offentligt har været ude og sige at han vil væk er fandme solidt købmandsskab. Der kan jo være tale om to spillere som begge ender med at overgå Eriksen... og de er tilmed på vej uden at Levy behøver at trække læderet op ad lommen. Samtidig er det jo også en mulighed at Tottenham får smidt Bale med ind i handlen, evt., direkte bytte Ceballos+Bale for Eriksen. Det bliver ikke mindre smertefuldt, rent økonomisk af, at Bale ovenikøbet kan kræve at Real Madrid betaler en løn-kompensation for at acceptere skiftet.

Helt forståeligt var Pogba Real Madrids 1. prioritet, men det lader ikke længere til at materialisere sig er jeg bange for at vi skvatter i bananskralden og veksler spansk fodbolds måske største talent for en 27 årig light udgave af Modric. Ja det er måske ikke så patriotisk at sige, men det gør det altså ikke mindre sandt.

Lang historie kort - synes man burde droppe Eriksen. Levy ender med at tage røven på Real Madrid - det frygter jeg ihvertfald.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JesperThomsen

2 år 10 måneder siden #4 af El Siete
Det kan godt være Tottenham tilbyder Eriksen for at undgå at vi køber Ndombele, men jeg tror dog ikke RM-ledelsen er så ‘dumme’ som du gør dem til ifht de handler, og smider Ceballos og Bale med i en handel for Eriksen. Næppe. Det virker til der er kommet nye boller på suppen i Madrid og man har helt styr på strategien og hvad der foregår på markedet.
Og synes også du undervurderer Eriksen, en spiller med en markedsværdi på 100M og hiver Ndombele, en spiller de færreste af os havde hørt om for et par måneder siden, samt Ceballos, der klarer den godt på U21-holdet, men som kæmper med at bryde ind i Real Madrid, op på et for højt niveau. Jeg har et godt øje til Ceballos, og håber han bliver lejet ud, men lige nu får han ikke den nødvendige spilletid.
Det kan godt være Eriksen er Modric light, men husk da han kom til klubben, havde et miserabelt første år og kåret til sæsonens dårligste køb, og så hvad det siden er blevet til.

Min generelle holdning er sådan set bare at man burde gå efter Eriksen, Ndombele, Van de Beek i stedet for en alt, alt for dyr Pogba, selvom jeg da ikke ville begræde det hvis det skete, det er trods alt ikke mine penge og han er en god spiller.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.