Rygte fra den franske andedam: Tuchel ude efter Vázquez
Real Madrid er i gang med at luge ud af overskudslageret i klubben, der indtil videre har resulteret i fine salg af Marcos Llorente og Mateo Kovacic, der er blevet solgt til henholdsvis Atlético Madrid og Chelsea for samlet 75 millioner euro.
De næste i rækken tyder på at blive Raúl de Tomás og Theo Hernández, der er rygtet kraftigt til henholdsvis Benfica og AC Milan. Real Madrid står til at indkassere 40 millioner euro samlet for de to spillere.
Og nu rapporterer det franske medie Le10sport, at Thomas Tuchel gerne vil forstærke PSG's bredde med Real Madrids 27-årige højrekant, Lucas Vázquez, der er en af de spillere, der meget vel kan komme i overskud i Real Madrid efter klubbens store sommeroprustning.
Zinedine Zidane er ellers stor fortaler for Vázquez, men da man ikke kan love spanieren regelmæssig spilletid, er man angiveligt lydhør overfor at overveje seriøse henvendelser på offensivspilleren.
Real Madrid forlanger op mod 60 millioner euro for Vázquez, der blot bliver vurderet til små 25 millioner euro af Transfermarkt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev: 60 mio euro ??? Hahaha hvis Perez formår at sælge ham til bare det halve, får jeg ham tatoveret på hele ryggen.
Bordet fanger. Basta bum ;-)
Daniel skrev:
elle44 skrev: 60 mio euro ??? Hahaha hvis Perez formår at sælge ham til bare det halve, får jeg ham tatoveret på hele ryggen.
Bordet fanger. Basta bum ;-)
Haha, jeg tror faktisk at mange herinde, vil give et godt tilskud til den tatovering på din ryg;)
Får vi 60mio euro for Lucas, så skal han bare sendes afsted, da det virkelig vil være en god handel, og samtidig håber jeg for Lucas at et skifte vil give ham mere spilletid.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Så må vi bytte med Mbappe +penge mod os.. en ringe trøst og et lille plaster på såret..