Bernabéu Digital: Marcelo ønsker at forlade Real Madrid

2 år 10 måneder siden #1 af Offerlin

12_Marcelo_380x501Thumb.jpg

Ifølge nyhedsmediet, Sport, har Marcelo tilbud fra flere klubber. Brasilianeren skulle desuden have bedt Real Madrid om lov til at forlade klubben, på trods af det faktum, at Zinedine Zidane har i sinde at inkludere venstrebacken i sine planer for den kommende sæson.

Paris Saint-Germain, Arsenal, Juventus og AC Milan skulle eftersigende alle være interesseret i Marcelo. Hvorvidt en af de fire klubber kommer til at danne rammen for Marcelos fremtid er dog stadig uvist, men ifølge Bernabéu Digital er brasilianeren på udkig efter en langvarig kontrakt, så han kan slutte karrieren i den klub, han eventuelt skifter til.

Ifølge Bernabéu Digital er Marcelos folk allerede i gang med at forhandle med Florentino Pérez, så venstrebacken kan få tilladelse til at forlade Los Blancos.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #2 af Salix7
Hvis dette rygte er sandt, håber jeg, at Marcelo vælger Juventus, så han kan blive genforenet med Ronaldo.
Samtidig ser jeg det som perfekt for klubben, hvis Marcelo kan sælges videre nu, da han vil kunne indbringe en god sum penge, samtidig vil vi kunne beholde Sergio Reguilón, hvilket jeg personligt vil være glad for, da han i sidste sæson gjorde det fantastisk, og faktisk bedre end Marcelo - hvorfor jeg anser ham som fremtidens mand for os.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.