Spansk presse: Liverpool lancerer ny Asensio-offensiv

7 år 3 uger siden #1 af Daniel

Det betyder ikke så meget for interessen i Marco Asensio, at han spillede en middelmådig sæson i sidste sæson. Således har den spanske offensivspiller fremtiden foran sig med sine kun 23 år.

Ifølge spansk presse er Liverpool stadig villige til at smide store penge efter Asensios offensive kvaliteter. Englænderne skulle stå klar med hele 74 millioner euro, der er øremærket spanieren.

Jürgen Klopp er stor tilhænger af Real Madrid-spilleren og ser ham som det perfekte supplement til Liverpools i forvejen potente angreb.

Asensio spillede 44 kampe, scorede seks mål og lavede syv assists i sidste sæson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 uger siden #2 af Salix7
74 millioner euro lyder for mig som en joke, når jeg ser, hvordan markedet har udviklet sig prismæssigt. Asensio er ung og talentfuld - Liverpool kan prøve igen, når de byder +150 millioner euro.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

7 år 3 uger siden #3 af nono
Sjovt - jeg ville sælge uden at tøve.

Du kan næsten købe 2 Vinicius'er eller en halv Pogba for det beløb. Mere værdi får du sgu ikke ud af langsomme, middelmådige Asensio. Det er snarere Ceballos vi sælger for alt for billigt - og til min store fortrydelse.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo, Jonas

7 år 3 uger siden #4 af PMO

Salix7 skrev: 74 millioner euro lyder for mig som en joke, når jeg ser, hvordan markedet har udviklet sig prismæssigt. Asensio er ung og talentfuld - Liverpool kan prøve igen, når de byder +150 millioner euro.

Så han skal koste ca. det samme som Neymar? Mere end De Ligt? Hvis det er logikken koster Mbappé 500 millioner. Skal vi ikke være realistiske og sige det er en mere end fin pris Liverpool byder, for en spiller som har bevist tæt på intet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo

7 år 3 uger siden #5 af BBB

PMO skrev:

Salix7 skrev: 74 millioner euro lyder for mig som en joke, når jeg ser, hvordan markedet har udviklet sig prismæssigt. Asensio er ung og talentfuld - Liverpool kan prøve igen, når de byder +150 millioner euro.

Så han skal koste ca. det samme som Neymar? Mere end De Ligt? Hvis det er logikken koster Mbappé 500 millioner. Skal vi ikke være realistiske og sige det er en mere end fin pris Liverpool byder, for en spiller som har bevist tæt på intet.

7 år 3 uger siden #6 af Raul-Madrid
Er helt enig med de fleste - jeg ville trykke på sælg knappen med det samme! - de måtte næsten få Vasquez med i prisen haha

RAUL!!!!

7 år 3 uger siden #7 af El Siete
Blev det ikke bekræftet af Asensios agent at der var et eller flere bud på 150M+ for ham her sidste år, men at alle bud blev afvist af såvel Asensio som klubben? Mindes det også var Liverpool der bød dengang.

EDIT: Fra AS en.as.com/en/2018/05/24/football/1527194378_418855.html

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 7 år 3 uger siden ved El Siete.

7 år 3 uger siden #8 af PMO

BBB skrev:

PMO skrev:

Åh Gud. Er det her vi er henne? Youtube-klips. Du kan se samme videoer af spillere som John Carew, Marcus Rashford osv.

7 år 3 uger siden #9 af Evden

El Siete skrev: Blev det ikke bekræftet af Asensios agent at der var et eller flere bud på 150M+ for ham her sidste år, men at alle bud blev afvist af såvel Asensio som klubben? Mindes det også var Liverpool der bød dengang.

Noget i mig får mig til at sige det var i omegnen af 180M €, og det var lige netop Liverpool. Det er noget af et prisdyk han har taget, men selvom det vil gøre ondt, så ville jeg uden at tøve sælge ham hvis buddene er i +70M størrelsesordenen. Jeg synes det virker som om han er bange for at gøre noget forkert på banen og vil ikke tage chancer mere og prøve det “umulige”.

7 år 2 uger siden #10 af El Siete

Evden skrev:

El Siete skrev: Blev det ikke bekræftet af Asensios agent at der var et eller flere bud på 150M+ for ham her sidste år, men at alle bud blev afvist af såvel Asensio som klubben? Mindes det også var Liverpool der bød dengang.

Noget i mig får mig til at sige det var i omegnen af 180M €, og det var lige netop Liverpool. Det er noget af et prisdyk han har taget, men selvom det vil gøre ondt, så ville jeg uden at tøve sælge ham hvis buddene er i +70M størrelsesordenen. Jeg synes det virker som om han er bange for at gøre noget forkert på banen og vil ikke tage chancer mere og prøve det “umulige”.

Det har du ret i, han virker for forsigtig, men igen, han underpræsterede voldsomt sidste sæson, ligesom resten af holdet gjorde, så jeg er ikke klar til at sende ham videre endnu. Men tiden rinder ud for ham og jeg forudser heller ikke at ledelsen giver ham mere end næste sæson til at bevise sit værd.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, JK

7 år 2 uger siden #11 af JK

Evden skrev: Noget i mig får mig til at sige det var i omegnen af 180M €, og det var lige netop Liverpool. Det er noget af et prisdyk han har taget, men selvom det vil gøre ondt, så ville jeg uden at tøve sælge ham hvis buddene er i +70M størrelsesordenen. Jeg synes det virker som om han er bange for at gøre noget forkert på banen og vil ikke tage chancer mere og prøve det “umulige”.

Har det altid svært med at se spanske stortalenter ryge videre. For mig er der noget smukt i, at den spanske kongeklub har en stærk kerne af spanske kvalitetsspillere og talenter.

På den anden side kan man heller få en plads på holdet pga. ens pas og enkelte genialiteter hist og her... Den er svær både med Asensio, Isco og Ceballos - uden sammenligning i øvrigt.

7 år 2 uger siden #12 af BBB

PMO skrev:

BBB skrev:

PMO skrev:

Åh Gud. Er det her vi er henne? Youtube-klips. Du kan se samme videoer af spillere som John Carew, Marcus Rashford osv.

Så Youtube-videoer er lavt niveau? Imodsætning til folk der postulerer uden at underbygge det? :-D

Asensio har en vanvittigt spark, han har lavet to utrolige mål mod Barcelona sidst han spillede under Zidane. Jeg formoder, at dit postulat bygger på hans sidste sæson, men det gad du jo ikke engang skrive. I sidste sæson spillede alle i klubben dårligt. Selv Pogba som er 3 år ældre end Asensio, og koster en del mere end 70 mio. euro, spillede dårligt, men alligevel vil vi have ham og sende Asensio videre.

Leveret af Kunena Forum