Spansk presse: Liverpool lancerer ny Asensio-offensiv

7 år 2 uger siden #13 af Salix7

BBB skrev:

PMO skrev:

BBB skrev:

PMO skrev:

Salix7 skrev: 74 millioner euro lyder for mig som en joke, når jeg ser, hvordan markedet har udviklet sig prismæssigt. Asensio er ung og talentfuld - Liverpool kan prøve igen, når de byder +150 millioner euro.

Så han skal koste ca. det samme som Neymar? Mere end De Ligt? Hvis det er logikken koster Mbappé 500 millioner. Skal vi ikke være realistiske og sige det er en mere end fin pris Liverpool byder, for en spiller som har bevist tæt på intet.

Åh Gud. Er det her vi er henne? Youtube-klips. Du kan se samme videoer af spillere som John Carew, Marcus Rashford osv.

Så Youtube-videoer er lavt niveau? Imodsætning til folk der postulerer uden at underbygge det? :-D

Asensio har en vanvittigt spark, han har lavet to utrolige mål mod Barcelona sidst han spillede under Zidane. Jeg formoder, at dit postulat bygger på hans sidste sæson, men det gad du jo ikke engang skrive. I sidste sæson spillede alle i klubben dårligt. Selv Pogba som er 3 år ældre end Asensio, og koster en del mere end 70 mio. euro, spillede dårligt, men alligevel vil vi have ham og sende Asensio videre.

Når vi kigger på, hvilke priser transfermarkedet er oppe i på nuværende tidspunkt, forstår jeg ikke, at folk herinde er villige til at sælge en ung og god spiller som Asensio så billigt - vi har lige betalt omkring 60mio for en angriber, der har haft ÉN god sæson.

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #14 af Bismo

Salix7 skrev:

BBB skrev:

PMO skrev:

BBB skrev:

PMO skrev:

Salix7 skrev: 74 millioner euro lyder for mig som en joke, når jeg ser, hvordan markedet har udviklet sig prismæssigt. Asensio er ung og talentfuld - Liverpool kan prøve igen, når de byder +150 millioner euro.

Så han skal koste ca. det samme som Neymar? Mere end De Ligt? Hvis det er logikken koster Mbappé 500 millioner. Skal vi ikke være realistiske og sige det er en mere end fin pris Liverpool byder, for en spiller som har bevist tæt på intet.

Åh Gud. Er det her vi er henne? Youtube-klips. Du kan se samme videoer af spillere som John Carew, Marcus Rashford osv.

Så Youtube-videoer er lavt niveau? Imodsætning til folk der postulerer uden at underbygge det? :-D

Asensio har en vanvittigt spark, han har lavet to utrolige mål mod Barcelona sidst han spillede under Zidane. Jeg formoder, at dit postulat bygger på hans sidste sæson, men det gad du jo ikke engang skrive. I sidste sæson spillede alle i klubben dårligt. Selv Pogba som er 3 år ældre end Asensio, og koster en del mere end 70 mio. euro, spillede dårligt, men alligevel vil vi have ham og sende Asensio videre.

Når vi kigger på, hvilke priser transfermarkedet er oppe i på nuværende tidspunkt, forstår jeg ikke, at folk herinde er villige til at sælge en ung og god spiller som Asensio så billigt - vi har lige betalt omkring 60mio for en angriber, der har haft ÉN god sæson.

Jovic har været konsistent over en hel sæson, hvilket er mere end man kan sige om Asensio igennem hele sin karriere i Madrid.

7 år 2 uger siden #15 af Ramos4
Ja, i Frankfurt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 2 uger siden #16 af Dios
BBB skrev:

Så din pointe er, at han har bevist han har et fantastisk spark, og det fører videre til dine 2 mål imod Barcelona som er 2 år siden nu. Det er jeg da på ingen måder uenig i, men hvis det er kriteriet for, at bevise sit værd, så var Drenthe også en bragende succes, da han lagde ud med 2 pragtmål.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 2 uger siden #17 af BBB

Dios skrev: BBB skrev:

Så din pointe er, at han har bevist han har et fantastisk spark, og det fører videre til dine 2 mål imod Barcelona som er 2 år siden nu. Det er jeg da på ingen måder uenig i, men hvis det er kriteriet for, at bevise sit værd, så var Drenthe også en bragende succes, da han lagde ud med 2 pragtmål.

At bevise sig mod Barcelona er, at bevise sig på topplan. Han formåede også at spille godt nok mod Bayern til, at han har bevist sig.

7 år 2 uger siden #18 af Ramos4
Jeg ved ikke om Asensio har bevist sig, hverken mod Barca eller andre. Asensio har scoret en hel del flotte langskudsmål, rigtig flotte endda, men jeg erindrer ærlig talt ingen kampe hvor han har været i nærheden af bedste mand eller har været en konstant trussel. Efter hans periode med de flotte mål har han spillet 1,5 år med ligegyldige driblinger ned i hjørnet og så et indlæg. Han har aldrig slået igennem eller spillet godt en hel kamp IMO. Men et godt skud har han, helt bestemt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios

7 år 2 uger siden #19 af fiatten
En Vinicius med Asensio's skudkvalitet. Så havde han nok være aspirant til ballonen nede i Frankrig. Av av.

7 år 2 uger siden #20 af BBB

Ramos4 skrev: Jeg ved ikke om Asensio har bevist sig, hverken mod Barca eller andre. Asensio har scoret en hel del flotte langskudsmål, rigtig flotte endda, men jeg erindrer ærlig talt ingen kampe hvor han har været i nærheden af bedste mand eller har været en konstant trussel. Efter hans periode med de flotte mål har han spillet 1,5 år med ligegyldige driblinger ned i hjørnet og så et indlæg. Han har aldrig slået igennem eller spillet godt en hel kamp IMO. Men et godt skud har han, helt bestemt.

Det er svært at være bedste mand, når man har været fast mand. Det er næste urimeligt, at han skal være bedste mand på et hold med Ramos, Kroos, Modric, Benzema og (det sidste halve år af forrige sæson) Ronaldo. Derudover har Bale også snuppet et par MoM titler. Det har jo heller ikke væltet med MoM titler til de mere etablerede spiller som Isco, Casemir, Carvajal, Marcelo eller Vazquez.

Lad ham lære lidt af Hazard. Hvis han griber den, så får vi en kanon spiller, ellers kan han sælges næste år. Det er bare hurtigt at opgive en ung, talentfuld spiller, som har vist noget, fremfor ældre spillere, der har de samme problemer med at præstere kontinuerligt.

7 år 2 uger siden #21 af Ramos4

BBB skrev:

Ramos4 skrev: Jeg ved ikke om Asensio har bevist sig, hverken mod Barca eller andre. Asensio har scoret en hel del flotte langskudsmål, rigtig flotte endda, men jeg erindrer ærlig talt ingen kampe hvor han har været i nærheden af bedste mand eller har været en konstant trussel. Efter hans periode med de flotte mål har han spillet 1,5 år med ligegyldige driblinger ned i hjørnet og så et indlæg. Han har aldrig slået igennem eller spillet godt en hel kamp IMO. Men et godt skud har han, helt bestemt.

Det er svært at være bedste mand, når man har været fast mand. Det er næste urimeligt, at han skal være bedste mand på et hold med Ramos, Kroos, Modric, Benzema og (det sidste halve år af forrige sæson) Ronaldo. Derudover har Bale også snuppet et par MoM titler. Det har jo heller ikke væltet med MoM titler til de mere etablerede spiller som Isco, Casemir, Carvajal, Marcelo eller Vazquez.

Lad ham lære lidt af Hazard. Hvis han griber den, så får vi en kanon spiller, ellers kan han sælges næste år. Det er bare hurtigt at opgive en ung, talentfuld spiller, som har vist noget, fremfor ældre spillere, der har de samme problemer med at præstere kontinuerligt.

Nu ved jeg ikke om vi snakker officielle MOM titler, det er ikke noget jeg tjekker meget op på skal jeg indrømme. Men Vinicius har da været bedste offensive mand i en del kampe seneste sæson, og han kan altså ikke ramme målet om han så stod inde i det. Asensio var god da der intet pres var og han kunne være super sub. Hvis man ser på andre unge talenter, så er det der kendetegner dem der bliver store, det at de kan præstere når presset er på dem.

Jeg synes sagtens vi kan beholde Asensio som backup, men får vi et stort bud ala 100+ så vil jeg nok overveje det kraftigt. Men vi mangler home-grown spillere lige pt. ifølge Marca, så vi gør nok bedst i at beholde ham :D Ved faktisk ikke om han er home-grown.

7 år 2 uger siden #22 af mohbar
74 mio euro er da mere end rigeligt for en spiller der ikke kan tage ansvar og lederskab på holdet.

Men prøv at sætte prisen op til 75 mio euro så vi får et bedre tal på kontoen.

Manden er snart 24 og bortset fra et par flotte vestreskud så har han slet ikke vist at han er 70 mio. Værd. Hvis det er tilfældet så må James da koste mindst det dobbelte.

Ergo sælg ham.

7 år 2 uger siden #23 af JesperA
James kostede vel ca. det samme for 5 år siden, men siden da er priserne eksploderet.

Jeg synes det er svært at vurdere Asensios potentiale. Efter min mening er det for tidligt at sælge ham - de 150 mio der snakkes om havde vi selvfølgelig taget nu, men såvidt jeg husker var der kæmpe forventninger til Asensio op til forrige og sidste sæson, og ingen herinde ville sælge ham (mig selv inklusive). Han har scoret i store kampe og vist nogle helt vilde spidskompetencer, så jeg er for at give ham en chance til. Skulle han falde igennem i næste sæson skal der stadig nok være interesserede købere, og uanset hvad han sælges til, vil det være en af klubbens bedste investeringer på transfermarkedet nogensinde, da man stort set fik ham foræret.

7 år 2 uger siden #24 af Ramos4

JesperA skrev: James kostede vel ca. det samme for 5 år siden, men siden da er priserne eksploderet.

Jeg synes det er svært at vurdere Asensios potentiale. Efter min mening er det for tidligt at sælge ham - de 150 mio der snakkes om havde vi selvfølgelig taget nu, men såvidt jeg husker var der kæmpe forventninger til Asensio op til forrige og sidste sæson, og ingen herinde ville sælge ham (mig selv inklusive). Han har scoret i store kampe og vist nogle helt vilde spidskompetencer, så jeg er for at give ham en chance til. Skulle han falde igennem i næste sæson skal der stadig nok være interesserede købere, og uanset hvad han sælges til, vil det være en af klubbens bedste investeringer på transfermarkedet nogensinde, da man stort set fik ham foræret.

Der kommer præcis ikke til at stå interesserede købere hvis Asensio flopper igen. Se på James. Vi kan ikke engang få 40 for ham nu! Så det handler om at sælge mens tid er. Vi kan sagtens give Asensio en chance mere for min skyld, men hvis han ikke slår til får vi ikke hverken 100 eller 75 mio. euro for ham næste sommer - efter 2 skuffende sæsoner.

Leveret af Kunena Forum