Hazard vil have nummer 23

7 år 2 uger siden #1 af Jbner
Hazard vil have nummer 23 blev oprettet af Jbner

Eden Hazard bar trøjenummer 10 i Chelsea, men da det tilhøre Luka Modric i Real Madrid, har belgieren måtte se sig om efter et nyt nummer. Og nu har Hazard har angiveligt øjnene på nummer 23.

Det har længe været forventet at Hazard ville følge legender som Raymond Kopa, Juanito, Raul og Cristiano Ronaldo, og bære nummer 7, men det er belgieren ikke interesseret i.

Den nye Real Madrid-stjerne er stor basketball fan, og her finder man ikke mange numre så legendariske som nummer 23. Alle tiders bedste basketballspiller, Michael Jordan, bar nummeret i Chicago Bulls, og senest har LeBron James gjort tallet ære i Cleveland Cavaliers og nu Los Angeles Lakers.

Blandt de seneste Real Madrid-spillere til at bære nummeret finder vi Isco, der havde nummeret inden han valgte at gå tilbage til nummer 22, som han også havde i Malaga. Inden da havde Mesut Özil også haft trøje nummer 23, og før det, var trøje nummer 23 synonym med David Beckham i Real Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #2 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Hazard vil have nummer 23
Danilo havde nu nummer 23 efter Isco. Jeg ved godt, at vi alle helst vil glemme alt om ham, men lidt fair må man vel være. Kovacic og Reguilón har efterfølgende båret nummeret, men kroaten havde trods alt nummer 16 til at starte med, og spanieren er fra akademiet.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Jbner

7 år 2 uger siden #3 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Hazard vil have nummer 23

Mølbat skrev: Danilo havde nu nummer 23 efter Isco. Jeg ved godt, at vi alle helst vil glemme alt om ham, men lidt fair må man vel være. Kovacic og Reguilón har efterfølgende båret nummeret, men kroaten havde trods alt nummer 16 til at starte med, og spanieren er fra akademiet.

Jeg fik blandet rundt i hvad jeg ville skrive i oversættelsen af nyheden. Det er nu rettet :)

Leveret af Kunena Forum