EstoesAtleti: Atlético Madrid har købt James
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge den Atlético Madrid-baserede hjemmeside ”EstoesAtleti” har James Rodríguez accepteret betingelserne for et skifte til Los Rojiblancos og en aftale skal allerede være på plads mellem klubberne.
Den colombianske midtbanespiller står uden muligheder for at blive en del af Real Madrid-truppen i den kommende sæson og derfor har man arbejdet på at finde en arbejdsgiver til James. Napoli har længe været i spil til at hente ham, men den syditalienske klub har fået den ide, at Real Madrid skal sænke deres pris betragteligt på spilleren, hvilket man under ingen omstændigheder er interesserede i.
Derfor skal man angiveligt været nået til enighed med Atlético Madrid om en pris på 50 millioner € + variabler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Salix7 skrev: Av av, Atletico får et stærkt hold i næste sæson, hvis rygtet taler sandt!
Hvem, tror du, skal score deres mål?
BBB skrev:
Salix7 skrev: Av av, Atletico får et stærkt hold i næste sæson, hvis rygtet taler sandt!
Morata laver 60 mål i den kommende sæson!
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
BBB skrev:
De deler vel målene som d altid har plejet at gøre. Felix og James vil nok komme til at bidrage fint til det.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Raul7-2880 skrev: Llorente og nu James. Vi godt i gang med at styrke vores direkte konkurrent til 2 pladsen i ligaen. Ja, kald mig pessimist, men tilføjelsen af kun én spiller (Hazard) som kan gå direkte ind i startsholdopstillingen er simpelthen ikke nok mod Barca. Barca har de seneste sæsoner gennemtævet og ydmyget os i ligaen og sluttet med to cifret antal point foran os. Alligevel ser man indkøb som Griezmann, (Neymar) og De Jong - spillere som er købt direkte til startsholdopstillingen.
Udover Hazard så er det jo yderst begrænset hvad man realistisk kan hente der kan forstærke vores start 11'er. Vi havde en elendig sidste sæson, hvor næsten alle spillede langt under niveau. Pogba har der været meget snak om, og det kan jeg sagtens se som en realistisk signing der vil forstærke os. Mbappe kommer jo ikke til at ske, det ved vi alle.
I forhold til Barcelonas transfervindue er jeg på ingen måder skræmt. I min bog er Griezmann og De Jong begge marginalt forbedringer, hvis nogen overhovedet. Barca har Messi og det vil altid give dem en fordel.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Kiwes skrev:
Raul7-2880 skrev: Llorente og nu James. Vi godt i gang med at styrke vores direkte konkurrent til 2 pladsen i ligaen. Ja, kald mig pessimist, men tilføjelsen af kun én spiller (Hazard) som kan gå direkte ind i startsholdopstillingen er simpelthen ikke nok mod Barca. Barca har de seneste sæsoner gennemtævet og ydmyget os i ligaen og sluttet med to cifret antal point foran os. Alligevel ser man indkøb som Griezmann, (Neymar) og De Jong - spillere som er købt direkte til startsholdopstillingen.
Udover Hazard så er det jo yderst begrænset hvad man realistisk kan hente der kan forstærke vores start 11'er. Vi havde en elendig sidste sæson, hvor næsten alle spillede langt under niveau. Pogba har der været meget snak om, og det kan jeg sagtens se som en realistisk signing der vil forstærke os. Mbappe kommer jo ikke til at ske, det ved vi alle.
I forhold til Barcelonas transfervindue er jeg på ingen måder skræmt. I min bog er Griezmann og De Jong begge marginalt forbedringer, hvis nogen overhovedet. Barca har Messi og det vil altid give dem en fordel.
Men hvis man har et hold der 2 år i træk er endt som nr 3 i den nationale liga, 20 point efter nr 1 begge gange - så skulle man ellers mene at der måtte være en hel del spillere der må være bedre end dem man har. Der er for mange der er blevet gamle, sultne og stadig lever på deres navn og skyhøje løn. Med kun én reel forstærkning indtil nu bliver det med garanti endnu en sæson med røv og nøgler
Siempre fiel skrev:
Kiwes skrev:
Men hvis man har et hold der 2 år i træk er endt som nr 3 i den nationale liga, 20 point efter nr 1 begge gange - så skulle man ellers mene at der måtte være en hel del spillere der må være bedre end dem man har. Der er for mange der er blevet gamle, sultne og stadig lever på deres navn og skyhøje løn. Med kun én reel forstærkning indtil nu bliver det med garanti endnu en sæson med røv og nøgler
Jeg har svært ved at komme på navne på transfermarkedet som vi realistisk kan få og som vil være markante forstærkninger udover Pogba. Måske du kan nævne hvilke spillere du har i tankerne?
JesperThomsen skrev: Det er efterhånden et godt hold de er ved at få bygget op, de er vel et godt bud på 2. pladsen i ligaen..
James er en dygtig spiller, men jeg har svært ved at se ham passe optimalt ind i atletico.
James er bedst i noget med en 10'er eller en wing.
Atletico spillet tit 442 med en meget fysisk stærk og hårdt arbejdende midtbane.
Moratta og Diego Costa er ikke en dum combo omend Costas bedste dage virker bag ham.
Så medmindre Simeone skifter system Tim noget alla 433, 4231 eller 442 (diamant) ser jeg ikke James passe optimalt ind på lige dét hold, og de profiler de normalt bruger.
Llorente ser jeg mere passe ind.
Men en spændende stigning for dem , hvis det sker