EstoesAtleti: Atlético Madrid har købt James

1 måned 4 dage siden #25 af Dios
@Siempre fiel.

Det er på ingen måder ment som noget nedladende, ej heller siger jeg, at du ikke må have din mening, og ja det er et debatforum. Du siger selv, at dine holdninger ikke stemmer overens med klubbens, og du mener klubben har fejlet, fordi de ikke har lavet revolutionen, hvor jeg omvendt mener, at det vil være en kæmpe fejl, at lave den revolution. Det kommer vi bare ingen steder med, og derfor griber jeg tingene an på en anderledes måde.
Vi kan sagtens slagte 8 spillere fra start 11'eren, men det får vi jo ikke nødvendigvis et bedre hold af. Se på alle andre hold rundt omkring i verden. Der er jo ingen af de hold, som har mere succes end os. Der er ingen klubber, som vinder ligaen og Chl hver år. Der er ingen klubber udover os, som vinder Chl flere gange i træk. Jeg skal vel ikke sidde og sige, at det sådan fodbold er.
Bayern og Barca vinder konsekvent det hjemlige mesterskab, men de vinder aldrig Chl. Vi vinder ofte Chl, men vinder aldrig det hjemlige mesterskab. Historien har vel vist, at det bare er umuligt og skabe et hold, som vinder begge dele i en lang årrække.

Se på Juve. De har været seriøst tæt på, at vinde Chl de sidste 4 år. De henter den bedste spiller af alle i den turnering, og de ryger ud til selv samme hold som Real gjorde.

Nu behøver man jo ikke og skifte 4-6 spillere for at skabe ny energi. Vinicius gjorde det alene mand sidste sæson, og nej det var ikke nok, men så tænk dig til hvad en Hazard kan gøre, og får vi yderligere Pogba, så overvej hvilken dynamik og energi han så kan skabe. Nogle mennesker lever for at brokke sig, og jeg tror desværre du er en af dem :) No hard feelings, men hold da op, hvor har du bare smurt tykt på de sidste 5 år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Kiwes

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #26 af Siempre fiel

Dios skrev: @Siempre fiel.

Det er på ingen måder ment som noget nedladende, ej heller siger jeg, at du ikke må have din mening, og ja det er et debatforum. Du siger selv, at dine holdninger ikke stemmer overens med klubbens, og du mener klubben har fejlet, fordi de ikke har lavet revolutionen, hvor jeg omvendt mener, at det vil være en kæmpe fejl, at lave den revolution. Det kommer vi bare ingen steder med, og derfor griber jeg tingene an på en anderledes måde.
Vi kan sagtens slagte 8 spillere fra start 11'eren, men det får vi jo ikke nødvendigvis et bedre hold af. Se på alle andre hold rundt omkring i verden. Der er jo ingen af de hold, som har mere succes end os. Der er ingen klubber, som vinder ligaen og Chl hver år. Der er ingen klubber udover os, som vinder Chl flere gange i træk. Jeg skal vel ikke sidde og sige, at det sådan fodbold er.
Bayern og Barca vinder konsekvent det hjemlige mesterskab, men de vinder aldrig Chl. Vi vinder ofte Chl, men vinder aldrig det hjemlige mesterskab. Historien har vel vist, at det bare er umuligt og skabe et hold, som vinder begge dele i en lang årrække.

Se på Juve. De har været seriøst tæt på, at vinde Chl de sidste 4 år. De henter den bedste spiller af alle i den turnering, og de ryger ud til selv samme hold som Real gjorde.

Nu behøver man jo ikke og skifte 4-6 spillere for at skabe ny energi. Vinicius gjorde det alene mand sidste sæson, og nej det var ikke nok, men så tænk dig til hvad en Hazard kan gøre, og får vi yderligere Pogba, så overvej hvilken dynamik og energi han så kan skabe. Nogle mennesker lever for at brokke sig, og jeg tror desværre du er en af dem :) No hard feelings, men hold da op, hvor har du bare smurt tykt på de sidste 5 år.

Jo men nu kender du mig også kun fra min relativt beskedne aktivitet på et hygge-debat-forum for noget fodbold - og da jeg generelt er ret så kritisk i min vurdering af Real Madrid, så forstår jeg da at du så laver den "one giant leap for mankind"-konklusion at så betyder det at jeg ligefrem lever for at brokke mig :-D

Og så taler du om at slagte 8 spillere fra startopstillingen - du siger ikke direkte at det er dét jeg synes vi skal gøre, men du antyder det jo kraftigt ved at skrive det. Jeg vil så gerne slå fast at jeg pt er rystet over at det ligner en startopstilling med 10 gengangere og det mener jeg slet ikke er nok ny energi - men der er edderbankme meget langt fra 1 ny til 8 nye i startopstillingen - og nej, jeg ønsker ikke 8 nye i startopstillingen, men skulle jeg stille en ny og imo nogenlunde realistisk startopstilling, så ville jeg nok gerne se 3-4 nye.

Og så lige bonusinfo, når jeg i ET EKSEMPEL taler om Navas som verdens bedste, så blir jeg overfaldet af trolls der straks gør opmærksom på at ingen har sagt han er verdens bedste og kaldt useriøs og ofte det der er værre (på trods af at det vitterlig var ET EKSEMPEL for at illustrere en pointe), men sjældent bliver andre overfaldet i situationer som denne hvor du jo kraftigt antyder at jeg har agiteret for 8 nye i startopstillingen - det er lidt morsomt :-D (og bare lige for gøre det klart - jeg kan nu engang godt leve med at blive "citeret" ukorrekt, men jeg forbeholder mig også retten til at korrigere sådanne usandheder)

1 måned 4 dage siden #27 af Siempre fiel
@Dios

Og jo, kommer Pogba også, så tror jeg da bestemt vi kommer et større skridt nærmere den nye energi/dynamik/sult som i dén grad mangler imo. For allervigtigst for mig er at der bliver revet op i den sygt statiske, kedelige, trætte midtbane vi har set på i al for lang tid

1 måned 4 dage siden #28 af Dios
@Siempre fiel.

Du gir ihvertfald liv på brokke fronten. Det må man give dig. Generelt skinner ens holdninger igennem, men fair, hvis du kun er kritisk overfor Real. Det skal jeg ikke kunne sige, og ikke noget vi behøver tale videre om :)

Jeg formulerede mig skidt. Jeg mente faktisk ikke 8 fra startopstillingen, men 8 prominente navne, hvor du jo selv nævner 4 eller 5 som er direkte fra start 11'eren af. Derudover nævner du de tætteste på start 11'eren, og det var egentlig det jeg refererede til, men kan godt se nu, at det ikke var sådan det kom ud.
Kan du ikke begrunde dit realistisk? Du siger du ikke ser meget fodbold, men vil alligevel godt bytte ud af nogle af de bedste spillere i verden, så hvem er det du har i tankerne? Det er simpelthen for nemt, kedeligt og dansk at skrive du vil have nyt, men ikke ved hvad du vil have som er realistisk.
Jeg er bare nysgerrig.

Jeg kan jo ikke stå på mål for hvad andre gør. Så hvis de troller dig, som du selv siger, så blander jeg mig gerne uden om det :D

Den trætte midtbane du hentyder har manglet fart og dynamik i angrebet. Du finder ikke en mere boldstærk midtbane end den, men desværre har det sidste led manglet i angrebet med den endnu mere statiske Bale og dertil Ronaldo. Nu har vi fået noget uforudsigelighed ind med Vinicius, og det samme har vi med Hazard, hvor sidstnævnte bare kommer med det ekstra kvalitet, som nok skal gøre udfaldet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.