Ceballos får måske lov til at blive

7 år 2 uger siden #1 af Administrationen

Dani Ceballos får måske en ny chance i Real Madrid. Det melder i hvert fald spanske Marca.

Den unge U21-europamester var ellers så godt som sikker på at forlade klubben her i løbet af sommeren og det skyldes dels Ceballos´ meget overbevisende EM-slutrunde, men også det faktum, at der fortsat er problemer med at få en Pogba-handel på plads med Manchester United.

Holdningen lige nu i Real Madrid er angiveligt, at man ikke vil forsøge at hente alternativer til Paul Pogba, hvis ikke man forhandler sig til rette med Europa League-aspiranterne, idet man har Ceballos, som man vurderer til at være mindst lige så god som alternativerne til franskmanden og sædvanen tro vil man ikke sprænge banken for at hente spillere, som man ikke er sikre på kan løfte holdet tilsvarende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 uger siden #2 af BBB
Det lyder spændende. Er luften blevet varmere mellem Ceballos og Zidane?

7 år 2 uger siden #3 af Siempre fiel
Jeg tænker egentlig at man for dælen burde kunne bruge én der er så god for det spanske U21, men jeg aner stadig ikke hvordan han sådan rigtigt skal passe ind. Men jeg tror jeg faktisk hellere ser at man giver ham chancen frem for Isco

Leveret af Kunena Forum