Madridista.dk følger lodtrækning
- StefanR
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Der trækkes ikke lod om semifinalerne, før kvartfinalerne er spillet.
Jeg Takker og bukker herfra Siempre ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Rubæk
- Gæst
-
Imponerende at du så formåede at glemme selvsamme ordsprog halvvejs inde i indlægget.messifan34 skrev: asp3200 der er et gammelt ordsprog der hedder hovmod står for fald,pas du nu på i ikke bliver for selvglade,i slår squ ikke bare barca næste gang tro mig,barca vil have hævn og får det i skal nok blive sat på plads igen.
messifan34 skrev: asp3200 der er et gammelt ordsprog der hedder hovmod står for fald,pas du nu på i ikke bliver for selvglade,i slår squ ikke bare barca næste gang tro mig,barca vil have hævn og får det i skal nok blive sat på plads igen.
Jamen hvis du selv tror på det. Gør jeg så ikke.
- madrid01
- Gæst
-
Rubæk skrev:
Imponerende at du så formåede at glemme selvsamme ordsprog halvvejs inde i indlægget.messifan34 skrev: asp3200 der er et gammelt ordsprog der hedder hovmod står for fald,pas du nu på i ikke bliver for selvglade,i slår squ ikke bare barca næste gang tro mig,barca vil have hævn og får det i skal nok blive sat på plads igen.
hahahahha der bliv han sat på plads, damn sikke nogen god kommentar der er idag.
Jeg bliver så skuffet, hvis vi ikke går i semifinalen.
Lad endelig Barca gå videre, det kunne være så genialt at slå dem ud i semien!
- sken2400
- Gæst
-
Så tror ikke PSG er uden chancer, især med lucas i hopla.
- Rubæk
- Gæst
-
Et sekund troede jeg du mente Varane :)asp3200 skrev: Ham Varate eller hvad han nu hedder på den defensive midt på PSG hold, han er satme god og ung. Ham så jeg gerne i Real.
Så tror ikke PSG er uden chancer, især med lucas i hopla.
Marco Veratti er navnet. Italienerne omtaler ham som den nye Pirlo.
Med raketterne Lucas og Lavezzi og den altid utilregnelige Zlatan skal man ikke regne PSG for ude. Spændende opgør bliver det i hvert fald. Midtbaneslideren Blaise Matuidi skulle også være rigtig god.
Galatasaray er vel nok den nemmeste modstander på papiret, men ærger mig over at vi ikke skal spille returkampen på Bernabeu. Det kan hurtigt blive hedt nede i Istanbul.
Jeg havde også hellere set et møde med PSG. Dette opgør skulle nødigt ende med at blive en sovepude for spillerne. Jeg er nu også af den holdning, at 2 mere intense kampe i et højere tempo ville være gavnligt længere fremme i turneringen. Der er nu ingen umiddelbar høj intensiteskamp mellem nu og semifinalerne. Det kan måske komplicerer en evt. semifinale en anelse.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
PSG skal Barca heller ikke undervurdere. Hvis de tager lidt af Milans taktik i 1 kamp, så har de mere kvalitet og skarphed end Milan havde. De er dog svage på backs, men midter forsvarerne, midten og angreb er de stærke.
Glæder mig meget til at se Verrati og Lucas på den store scene og om de kan stå for presset.
- nikolajsaadat
- Gæst
-