Marca: Manchester United vil have €200 millioner for Pogba

4 år 8 måneder siden #1 af Nicklas

Real Madrids håb om at tilknytte Paul Pogba svinder for hver dag der går, med lukningen af Premier League-klubbernes transfervindue allerede sat til den 8. august.

Deres seneste svar har været at de kræver €200 millioner for at slippe den franske verdensmester - et beløb, som er et godt stykke fra det, Real Madrid ønsker at betale. Det er en klar besked fra den engelske klub om, at man ikke ønsker at sælge.

Pogba fortsætter med at være professionel, og viser ingen tegn på, at han vil forsøge at tvinge et skifte igennem, og han har endda været anfører på klubbens tour i Australien. Manchester United spiller en kamp mod Leeds i dag kl. 13, hvor Pogba ligeledes starter på banen.

Han har dog tidligere udtalt, at han godt kunne tænke sig en ny udfordring, og den underliggende besked var, at det skulle være under Zinedine Zidane. Zidane er efterhånden ved at erkende, at det måske er på tide at kigge efter mere realistiske mål.

Florentino Pérez vil mødes med José Ángel Sánchez og Zinedine Zidane for at analysere situationen, og se på hvor man trænger til forstærkninger, hvor midtbanen lige nu ses som det svage led på holdet.

Klubbens ledelse synes fortsat, at Dani Ceballos skal blive, selvom ingen regnede med, at det var en mulighed for et par uger siden.

Donny van de Beek og Christian Eriksen er alternativerne til Paul Pogba, mens salg er prioritet nummer ét lige nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #2 af Salix7
€200 millioner - What a joke :-D

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #3 af elle44
Efter sådan en udmeldning har jeg godt nok mistet troen på at han kommer til klubben i år. Hvem skal vi så gå efter? Ndombele var det åbenlyse valg men det er selvfølgelig for sent nu. Eriksen? De Beek? jeg ved det ikke, men indkøb til midtbanen er et must, det tror jeg vi alle kan blive enige om herinde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #4 af NadaMás
Blot spekulationer:

Atletico Madrids præsident, Enrique Cerezo, udtalte i går til Marca at Atletico ikke forhandler med Real Madrid om James, men at de forhandler med andre klubber om kvalitetsspillere. I deres søgen på en kreativ sjæl på midtbanen, skriver Standard Sports i dag at de skulle være i forhandlinger med Tottenham om Eriksen.
Taget i mente at Pogba blot ser sværere og sværere ud at forhandle hjem, med rygtede prisskilte mellem €150 - €200 mio, og med tanke på at Real ligeledes skal bruge dyrebar tid på at få afhændet en række spillere - Vil i så fortrække at man vender Pogba ryggen, og ligger fokus på spillere som Eriksen og/eller Van De Beek, eller ser i helst man tager chancen og lægger fuld sejl på Pogba, velvidende at handlen måske ikke kan muliggøres og ovennævnte alternativer i mellemtiden kan finde en anden klub?

Og af de to, Eriksen og Van De Beek, hvem ville i så foretrække?
Van De Beek har vel umiddelbart flere af Pogbas kvaliteter, i og med han er to-vejet, teknisk dygtig, og har lidt fanden-i-voldsk-hed. Her er Eriksen ved mere en Modric light.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #5 af Wpee86DK
Eriksen er mere en Kroos light. Modrics drev med bolden og evne til at vende med den på 1. Berøringen har han slet ikke.
Hverken Eriksen eller De Beek er nævneværdigt bedre en Ceballos, De Beek er vel ingen gang lige så god hvis vi skal være ærlige.
Vores midtbane mangler den energi og evnen til at sætte 2 mand på en vending som Modric byder ind med, men i mindre og mindre grad. Det er en evne man også ser fra Pogba men også fea Ceballos. Lad ham få et år mere i Modrics skygge men med flere kampe og større ansvar og han er klar til at springe ud som superstjerne næste år

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #6 af JesperA
Ser ingen grund til at hente Eriksen og slet ikke Van de Beek. Kan ikke se hvad der retfærdiggør at bruge store penge på dem, når man har Ceballos og James allerede. Ingen af dem er nævneværdigt bedre, eller har unikke spidskompetencer som man virkelig mangler. Det har Pogba i form af sin fysik, flair og drive med bolden. Eriksens vigtigste kvaliteter er evnen til at spille i små rum, afslutninger, og afleveringer/indlæg. Det kan Ceballos og James også. Eriksen er ikke hurtig, han fører ikke bolden frem på egen hånd, og han sætter ikke sin direkte mand. Det er netop de tre ting alle er efter James for også at mangle i sit spil. Ceballos har i højere grad evnen til at drive bolden, men det er heller ikke hans største styrke. At de så i øvrigt ingen af dem taler samme sprog som en eneste anden spiller i truppen ud over måske lidt gebrokken engelsk med golferen, taler heller ikke til deres fordel. Og så er der vel også et PR-perspektiv hvor de også begge kommer til kort.

Transfermarkedet i England lukker dog for at de kan købe spillere fra d. 8. august, så det bliver nok svært at hente spillere derfra efter den skæringsdato, da de ikke kan erstatte de spillere de efterfølgende sælger.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #7 af Ramos4
Først når Modric stopper giver Eriksen mening. Lad os se om vi kan få ham gratis næste sommer. Hvis ikke, så er tabet ikke større end at vi overlever.

Mht. Van de Beek er han vel eneste spiller udover Pogba (og Ndombele) der har det drive Zidane efterlyser. Ceballos er god, men har ikke samme fysik som vores træner efterspørger.

Jeg tror nu stadig vi har fine muligheder for at hente Paul. United spiller med musklerne og prøver at agere som om de stadig er en storklub. De er meget stædige lige nu. Man burde sætte United og Napoli sammen og se dem forsøge at komme frem til noget som helst :D
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Ramos4.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #8 af Salix7
Måske United vil gå med til en handel, hvor både Bale og James indgår evt. +20-25mio€ oveni?
Hvis det kunne være en mulighed, ser jeg gerne Pogba i klubben, særligt hvis han stopper med at opføre sig som Neymar light - suk!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #9 af Matamoro
Ceballos og Fabian Ruiz til midtbanen som erstatning for Modric og Kroos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #10 af El Siete

JesperA skrev: Ser ingen grund til at hente Eriksen og slet ikke Van de Beek. Kan ikke se hvad der retfærdiggør at bruge store penge på dem, når man har Ceballos og James allerede. Ingen af dem er nævneværdigt bedre, eller har unikke spidskompetencer som man virkelig mangler. Det har Pogba i form af sin fysik, flair og drive med bolden. Eriksens vigtigste kvaliteter er evnen til at spille i små rum, afslutninger, og afleveringer/indlæg. Det kan Ceballos og James også. Eriksen er ikke hurtig, han fører ikke bolden frem på egen hånd, og han sætter ikke sin direkte mand. Det er netop de tre ting alle er efter James for også at mangle i sit spil. Ceballos har i højere grad evnen til at drive bolden, men det er heller ikke hans største styrke. At de så i øvrigt ingen af dem taler samme sprog som en eneste anden spiller i truppen ud over måske lidt gebrokken engelsk med golferen, taler heller ikke til deres fordel. Og så er der vel også et PR-perspektiv hvor de også begge kommer til kort.

Transfermarkedet i England lukker dog for at de kan købe spillere fra d. 8. august, så det bliver nok svært at hente spillere derfra efter den skæringsdato, da de ikke kan erstatte de spillere de efterfølgende sælger.


Omvendt kan jeg slet ikke se hvad der retfærdigører prisen for Pogba på 150M+. Bevares han er en god fodboldspiller, men han bliver godt nok talt op overfor fx. Eriksen og De Beek, som står til at koste under det halve af ham. Ceballos og James, som du nævner, er begge uønskede ( i hvert fald den ene af dem) i klubben og James kan man ikke engang få afsat - til 1/4 af Pogbas pris. Vi mangler en mand som Pogba til at gøre vores ofte statiske midtbane mere dynamisk, yes, men vi mangler så sandeligt også en på midten der kan spille i de små rum, lægge de rigtige stikninger fremad og score mål, bla. udenfor feltet. Det kan Eriksen, som du selv siger. Det er der for lidt af fra Modric, Isco og andre.
Når det så er sagt så er jeg splittet, jeg så gerne Pogba i klubben, men prisen skal langt ned før jeg synes det retfærdigører hvad jeg tror han kommer til at bidrage med til holdet. Eriksen er jeg stadig også splittet omkring, der er mindre stjernestøv over ham, men jeg synes bare han bliver talt langt, langt ned ifht Pogba, og det er ikke hvad jeg har set i Premier league de sidste par år.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce