- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Marcelo om Neymar: Det ville være en stor fornøjelse at have ham i Real Madrid
Marcelo om Neymar: Det ville være en stor fornøjelse at have ham i Real Madrid
Neymar leder efter en udvej fra PSG, hvor han ikke har fundet fodboldlykken efter skiftet væk fra Barcelona i sommeren 2017.
Brasilianerens landsmand i Real Madrid, Marcelo, ville tage imod Neymar med åbne arme, hvis Florentino Pérez skulle åbne den store pengepung og lande PSG-spilleren.
- Neymar er en uforudsigelig spiller. Når en forsvarsspiller forventer noget, har han allerede tænkt på noget andet, hvorfor han er umulig at forsvare, siger Marcelo og fortsætter:
- Det ville være en stor fornøjelse at have Neymar i Real Madrid. Madrid skal gøre alt for at hente verdens bedste spillere og det er ikke noget problem, at han har en fortid i Barcelona.
Og i den lidt mere uheldige boldgade af udtalelser, forklarer Marcelo, at han faktisk foretrækker Neymar over Eden Hazard, som nu er en af venstrebackens holdkammerater.
- Eden er en klassespiller. En spiller med stor kvalitet og ligesom Neymar har han kvaliteten til at være blandt de fem bedste. Han er imponerende, man kan ikke sammenligne dem, men jeg foretrækker Neymar, indrømmer Marcelo.
Pérez har før været ivrig efter at hente Neymar til Real Madrid, men brasilianeren er sidenhen blev lagt på is af Real Madrids præsident, der, efter desinner fra Zinedine Zidane, har prioriteret anderledes i sommerens transfervindue, hvor Eden Hazard er blevet hentet ind for 100 millioner euro + diverse variabler.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Bismo skrev: Hvis den sidste udtalelse er sand, er manden jo en idiot! Sådan noget udtaler man ikke offentligt som kaptajn. Håber at ledelsen tager fat i ham.
Det er ikke synderligt kontroversielt med tanke på det er hans landsmands. Du har heller ikke set Angel DI Maria udtale at han foretrak Ronaldo fremfor Messi. Det skal man altså ikke ligge noget i imo.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
Jeg synes det er helt væk at sætte en nyindkøbt stjerne under en anden klubs spiller uanset om de deler nationalitet eller andet. Man kan som minimum lade være at svare hvem man foretrækker. Det giver ikke det bedste udgangspunkt når de skal bygge noget sublimt op på venstrekanten.JimmyBroe skrev:
Bismo skrev: Hvis den sidste udtalelse er sand, er manden jo en idiot! Sådan noget udtaler man ikke offentligt som kaptajn. Håber at ledelsen tager fat i ham.
Det er ikke synderligt kontroversielt med tanke på det er hans landsmands. Du har heller ikke set Angel DI Maria udtale at han foretrak Ronaldo fremfor Messi. Det skal man altså ikke ligge noget i imo.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Så vidt jeg husker var Di Maria ret diplomatisk, når han blev spurgt ind til Messi vs. Ronaldo. I hvert fald da han var i Madrid.
Marcelo er rutineret nok til at vide, hvordan man glider af på sådanne spørgsmål. Det var slet ikke nødvendigt at komme med den udtalelse. Et generisk "de er begge blandt de bedste i verden og ville styrke ethvert hold...blabla.." havde været rigeligt.
Desuden er jeg ikke enig i at Neymar skulle være bedre end Hazard, men det er så en anden sag....
Bismo skrev:
JimmyBroe skrev:
Så vidt jeg husker var Di Maria ret diplomatisk, når han blev spurgt ind til Messi vs. Ronaldo. I hvert fald da han var i Madrid.
Marcelo er rutineret nok til at vide, hvordan man glider af på sådanne spørgsmål. Det var slet ikke nødvendigt at komme med den udtalelse. Et generisk "de er begge blandt de bedste i verden og ville styrke ethvert hold...blabla.." havde været rigeligt.
Desuden er jeg ikke enig i at Neymar skulle være bedre end Hazard, men det er så en anden sag....
Sandt, det kunne ha’ været gjort mere smooth. Men med det sagt så bør der ikke bruges mere krudt på det. Vi er her selvfølgelig for at vende, dreje og diskutere alle udtalelser osv. fra spillerne, men jeg håber at spillerne selv tager det lidt “lettere”:D
Ja og den diskussion lader vi hænge lidt. Det er så subjektivt at det ingen mening giver.
Jeg er her stadig XOXO
Zidane is love, Zidane is life.