Zidane om Bale: Et salg er nært forestående
Zinedine Zidane åbnede op for godteposen efter nattens nederlag i årets første testkamp mod Bayern München. Således fortalte Real Madrids franske træner, at man arbejder hårdt i kulisserne på at få afhændet Gareth Bale snarest muligt, hvilket må siges at være en offensiv udmelding fra den madrilenske lejr.
- Bale var udeladt til kampen, fordi klubben forsøger at sælge ham og det ville være bedst for alle parter, hvis han allerede blev solgt i morgen (i dag, red.), siger Zidane, ifølge marca.com, efter kampen om waliseren fremtid og uddyber:
- Det er intet personligt, da jeg ikke har noget imod Bale, men jeg er nødt til at træffe nogle beslutninger. Der kommer et tidspunkt, hvor man er nødt til at ændre visse ting og det er bedst for alle parter at gå hver til sit.
- Spilleren er klar over situationen, men jeg ved ikke, om der kommer til at gå 24 eller 28 timer før han er solgt.
Zidane var ganske positiv over Real Madrids første test, om end han erkender, at truppen stadig mangler de sidste procenter.
- Vi bliver aldrig tilfredse med at tabe, så det er åbenlyst, at vi hellere havde vundet kampen, men nu har vi fået den første kamp i benene, siger Zidane om nattens kamp og fortsætter:
- Der er nogle positive ting, som vi kan tage med os fra kampen. Vi havde imidlertid problemer, når Bayern München pressede os, men vi er stadig i gang med præ-sæsonen og der vil være mange ændringer i næste kamp. Det er ikke vigtigt for mig, hvem der startede (nattens, red.) kamp.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
- Overpræsterede Benzema sidste år?
- Kan Hazard slå sin personlig rekord og score +20 mål i sæsonen?
- Hvor mange langskudsmål har Asensio i sig denne sæson?
- Hvor god er Jovic egentlig til at score mål?
- No Isco no disco og mål?
- Har Vinicius lært at sparke til en bold?
- Får Rodrygo nok kampe på førsteholdet til at banke kasser ind?
Er virkelig bekymret over hvem der skal score vores mål.
Lur mig om ikke at vores elskede forsvarsspiller igen bliver blandt de mest scorende spiller i sæsonen.
Hvis vi ikke køber en spiller med garant for minimum 10-15 mål i sæsonen (Pogba?) så kommer vi til at savne Bales mål!
- Jakobsif555
- Væk
- Ekspert bruger
-
Raul7-2880 skrev: Hvem skal score målene?
- Overpræsterede Benzema sidste år?
- Kan Hazard slå sin personlig rekord og score +20 mål i sæsonen?
- Hvor mange langskudsmål har Asensio i sig denne sæson?
- Hvor god er Jovic egentlig til at score mål?
- No Isco no disco og mål?
- Har Vinicius lært at sparke til en bold?
- Får Rodrygo nok kampe på førsteholdet til at banke kasser ind?
Er virkelig bekymret over hvem der skal score vores mål.
Lur mig om ikke at vores elskede forsvarsspiller igen bliver blandt de mest scorende spiller i sæsonen.
Hvis vi ikke køber en spiller med garant for minimum 10-15 mål i sæsonen (Pogba?) så kommer vi til at savne Bales mål!
Enig i store del af dit indlæg, jeg er også bekymret for manglende mål. Men i sidste sæson manglede vi jo også Bales mål.
Bale kan ikke være vores løsning på noget problem i hans nuværende forfatning. Jeg tror/håber at der kommer et stort offensivt køb ind ligeså snart Bale er afhændet. Denne spiller kunne sagtens være Pogba.
Med alle de unge offensive talenter vi har investeret stort i skal give mening, så er det også en chance at købe stjerner til offensiven uden det gør ud over de unge.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Vores startopstilling var næste det samme som sidste sæson som endte med 20+ bagud efter Barcelona. Kun Hazard var den nye ansigt...
Vores midtbane har kraftig brug for nye ansigter. Det er rimelig tyndt med blot Casemiro, Kroos, Modric, Valverde. Trioen Kroos-Casemiro-Modric kan ikke præsentere 100% over en lang sæson i La Liga og CHL. Vores midtbanespillere har peaket de fleste af dem. Her ville Pogba være super.
Så håber jeg virkelig på at Jovic kan ramme indlæggene som Benz ikke kan.
Jeg er her stadig XOXO
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Jeg tror ikke at Benzema kommer at toppe sidste år.
Hazard håber jeg leverer ca 20 mål (tror det ikke).
Assensio, Rodrygo eller Jovic skal levere, det er en af de vigtigste parametre for succes i år.
Isco, sælg ham nu bare.
Vinicius er endnu ikke en der levere 20 mål, men tror 20 assists i år, men der skal være nogen der kan og vil prikke den ind over stregen, her tænker jeg Jovic eller Rodrygo, jeg ser ikke Benzema eller Assensio som afsluttere der løber på alt og går 110% efter mål. Det var fom mig ganske tydeligt i nattens kamp og udvisningen, Rodrygo gik 100% efter målmanden, og direkte rød, og bagefter var han kold (og målmanden sov), med andre ord, en killer :)
Rodrygo kommer at få chancerne i år, talent har han masser af.
Konklution herfra er at der ikke kommer nogen der laver 25 mål for os i år, men jeg håber at der kommer en del der laver 15 mål, Benzema, Rodrygo, Jovic, Hazard. Derefter en del der kommer lave 10 mål, Vinicius, Modric og Ramos. sidst nogen der plejer at levere 5 mål, Marcelo, Assensio, Cassimiro og lad os sige 5 til for resten af truppen.
Det giver 80 mål totalt så der skal til mål helt enkelt, Pogba 15 og Mbappë 20 så er der 115 som burde sikre LaLiga.
Kiwes skrev: Jeg håber at det er sandt - men hvem fanden skulle det lige være der vil købe ham? Jeg tror desværre ikke på det.
Hvorfor dælen skulle Zidane ellers sige det, hvis det ikke passede? Hvis det ikke passede, så ville det da kun sænke hans markedsværdi endnu mere, hvis han ikke engang blev udtaget til træningskampene.
Tottenham er vel svaret.
Og med det, så trækker du selvfølgelig hans straffesparkscoringer fra, ikke? Det er fuldstændig ligegyldigt hvem der sparker straffe. De skal bare ind, og det lader til Ramos er den bedste på den front, så hvis han bliver vores topscorer denne sæson, hvis vi får 35 straffe, så let it be.
Bale skal vide at han ikke bare kan drive den af og blive i klubben længere. Zidane vil ikke bruge ham og så simpelt er det. Not in this club, not now.
Så må han finde en anden klub, hvor han ikke rigtigt gider livet som professionel fodboldspiller længere.
Dios skrev:
Kiwes skrev: Jeg håber at det er sandt - men hvem fanden skulle det lige være der vil købe ham? Jeg tror desværre ikke på det.
Hvorfor dælen skulle Zidane ellers sige det, hvis det ikke passede? Hvis det ikke passede, så ville det da kun sænke hans markedsværdi endnu mere, hvis han ikke engang blev udtaget til træningskampene.
Tottenham er vel svaret.
Som jeg læser det siger Zidane at han HÅBER at Bale er væk inden for 24-48 timer. Alt jeg siger er, at jeg vil se det før jeg tror det.