Zidane om Bale: Et salg er nært forestående
7 år 1 uge siden #13
af Macon
Besvaret af Macon på emne Zidane om Bale: Et salg er nært forestående
Vis Kroos, Modric skal spille hele sæsonen, tror jeg ikke på det store igen i år. de har peaket, vi skal have, noget nyt ungt blod ind på de to pladser.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 1 uge siden #14
af El Siete
Men han siger jo direkte at klubben forhandler med hans (potentielt) nye klub. Den lyder rimelig sikkert for mig.
Jonathan Barnett har desuden kaldt Zidanes kommentar for beskæmmende og at hvis Bale smutter er det fordi han selv vil og ikke fordi klubben (Zidane) skubber ham ud.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Besvaret af El Siete på emne Zidane om Bale: Et salg er nært forestående
Kiwes skrev:
Dios skrev:
Kiwes skrev: Jeg håber at det er sandt - men hvem fanden skulle det lige være der vil købe ham? Jeg tror desværre ikke på det.
Hvorfor dælen skulle Zidane ellers sige det, hvis det ikke passede? Hvis det ikke passede, så ville det da kun sænke hans markedsværdi endnu mere, hvis han ikke engang blev udtaget til træningskampene.
Tottenham er vel svaret.
Som jeg læser det siger Zidane at han HÅBER at Bale er væk inden for 24-48 timer. Alt jeg siger er, at jeg vil se det før jeg tror det.
Men han siger jo direkte at klubben forhandler med hans (potentielt) nye klub. Den lyder rimelig sikkert for mig.
Jonathan Barnett har desuden kaldt Zidanes kommentar for beskæmmende og at hvis Bale smutter er det fordi han selv vil og ikke fordi klubben (Zidane) skubber ham ud.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
7 år 1 uge siden #15
af Kiwes
Lad os krydse fingre for det!
Besvaret af Kiwes på emne Zidane om Bale: Et salg er nært forestående
El Siete skrev:
Kiwes skrev:
Dios skrev:
Kiwes skrev: Jeg håber at det er sandt - men hvem fanden skulle det lige være der vil købe ham? Jeg tror desværre ikke på det.
Hvorfor dælen skulle Zidane ellers sige det, hvis det ikke passede? Hvis det ikke passede, så ville det da kun sænke hans markedsværdi endnu mere, hvis han ikke engang blev udtaget til træningskampene.
Tottenham er vel svaret.
Som jeg læser det siger Zidane at han HÅBER at Bale er væk inden for 24-48 timer. Alt jeg siger er, at jeg vil se det før jeg tror det.
Lad os krydse fingre for det!
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Kiwes.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
7 år 1 uge siden #16
af Cristiano7
Besvaret af Cristiano7 på emne Zidane om Bale: Et salg er nært forestående
Tror det bliver til tottenham.
Eriksen har ikke været i kamp endnu mod Juventus.
Vi får Eriksen og Spurs snupper Bale.
Så kommer Pogba bagefter.
Eriksen har ikke været i kamp endnu mod Juventus.
Vi får Eriksen og Spurs snupper Bale.
Så kommer Pogba bagefter.