Marca: Jiangsu Suning ude efter Bale

1 måned 13 minutter siden #1 af Nicklas
Jiangsu Suning er klar til at sætte...

Jiangsu Suning er klar til at sætte alt ind i jagten på Gareth Bale denne sommer.

Zinedine Zidane indrømmede natten til søndag, at Real Madrid forsøger at afskibe den walisiske kantspiller, og hellere før end senere. Bale var slet ikke var i truppen til kampen mod Bayern München.

Bale tjener i øjeblikket €17 millioner om året efter skat i Madrid. Jiangsu Suning er ejet af Suning, som ligeledes ejer 70% af Inter, og Marca skriver, at de ville kunne betale Bale en løn, der minder om den, han tjener i øjeblikket.

Jiangsu Suning har i øjeblikket spillere som italienske Éder og brasilianske Alex Teixeira, så dem kan han heller ikke tale med. Suning er dog ikke den eneste interesserede klub i Kina.

Også Shanghai Shenhua, som har Quique Sánchez Flores som træner, ville være i stand til at tilbyde Bale en fyrstelig løn. Ifølge Marca er Bale dog ikke selv interesseret i et skifte til Kina, men foretrækker i stedet at vende hjem til Tottenham, som skulle være klar til at betale mellem €50 og €60 millioner for ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 2 dage siden #2 af El Siete
"Han er fortsat en af de bedste spillere i verden og hans fremtid vil fortsat være i en stor klub", siger Jonathan Barnett. Jiangsu Suning kan vel næppe betegnes som en stor klub - eller hvad? Er ambitionerne ikke til mere?

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

4 uger 2 dage siden #3 af -#7-

El Siete skrev: "Han er fortsat en af de bedste spillere i verden og hans fremtid vil fortsat være i en stor klub", siger Jonathan Barnett. Jiangsu Suning kan vel næppe betegnes som en stor klub - eller hvad? Er ambitionerne ikke til mere?

Folk snakker ofte om at man helst ikke skal købe for mange af Raiolas klienter, for så har man drama konstant. Men de sidste 3 år med Jonathan Barnett og hans eventyrlige fortællinger om Bale må sige at have hærdet mig. Jeg ville ønske Barnett snart holdt sin kæft og fik arbejdet på at få sendt Bale et sted hen hvor pengene er endnu større, som åbenbart er det vigtigste for Bale på det her tidspunkt i hans karriere.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 uger 2 dage siden #4 af Higuain99
Er det bare mig eller var det ikke ustyrligt uproffessionelt og tåbeligt rent strategisk at gå ud og sige, at en handel er et nært forstående (24/48 timer), når men tydeligvis ikke var sikker i sin sag?? Kunne forstå det havde handel været stort set lukket, men ligner det ikke nu, og er bange for man lige har smadret sine chancer for at få afhændet ham..

4 uger 2 dage siden #5 af madrid2000

-#7- skrev:

El Siete skrev: "Han er fortsat en af de bedste spillere i verden og hans fremtid vil fortsat være i en stor klub", siger Jonathan Barnett. Jiangsu Suning kan vel næppe betegnes som en stor klub - eller hvad? Er ambitionerne ikke til mere?

Folk snakker ofte om at man helst ikke skal købe for mange af Raiolas klienter, for så har man drama konstant. Men de sidste 3 år med Jonathan Barnett og hans eventyrlige fortællinger om Bale må sige at have hærdet mig. Jeg ville ønske Barnett snart holdt sin kæft og fik arbejdet på at få sendt Bale et sted hen hvor pengene er endnu større, som åbenbart er det vigtigste for Bale på det her tidspunkt i hans karriere.

Hvad har han gjort forkert? Han er Bales agent, og skal derfor varetage hans interesser. Han skal forsvare Bale og tale ham op. Han gør sku kun det en god agent vil gøre. Hans klient er et sted, hvor han er glad og tjener kassen.

Problemet med Raiola har været, at han prøver gennemfør transfers, og tager store mængder penge i kommission til sig selv. Han varetager self. også spillernes interesser, men er meget mere aggressiv i hans fremgangsmåde.

4 uger 2 dage siden #6 af Fondo_Sur
@madrid2000

Hvis ikke det var fordi, at jeg er på ferie, havde du nærmest givet mig lyst til at lave en samling af Bales agents udtalelser, der afslører en enorm manglen på selvindsigt.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

4 uger 2 dage siden #7 af Kiwes

Higuain99 skrev: Er det bare mig eller var det ikke ustyrligt uproffessionelt og tåbeligt rent strategisk at gå ud og sige, at en handel er et nært forstående (24/48 timer), når men tydeligvis ikke var sikker i sin sag?? Kunne forstå det havde handel været stort set lukket, men ligner det ikke nu, og er bange for man lige har smadret sine chancer for at få afhændet ham..

Som jeg nævnte i en anden tråd efter Zidane's seneste udtagelse. Jeg vil se Bale blive solgt før jeg tror på det. 24-28 timer...ja lad os nu se.

4 uger 2 dage siden #8 af -#7-

madrid2000 skrev:

-#7- skrev:

Hvad har han gjort forkert? Han er Bales agent, og skal derfor varetage hans interesser. Han skal forsvare Bale og tale ham op. Han gør sku kun det en god agent vil gøre. Hans klient er et sted, hvor han er glad og tjener kassen.

Problemet med Raiola har været, at han prøver gennemfør transfers, og tager store mængder penge i kommission til sig selv. Han varetager self. også spillernes interesser, men er meget mere aggressiv i hans fremgangsmåde.

Jamen han har ikke gjort noget forkert, hvilket jeg heller ikke skrev. Jeg ville bare ønske han snart holdt sin kæft fordi jeg er træt af at læse hans udtalelser om det ene og det andet (og det tredje). Klubben kan jo snart ikke slå en skid uden at Barnett er ude og kommentere hvor usaglig og skandaløs skiden var.

Men jo, en god agent det er han da ganske sikkert, og var han på min side var jeg nok også glad for ham, præcis ligesom hvis jeg havde haft Raiola.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

4 uger 2 dage siden #9 af Bismo
Barnett har om nogen været med til at gøre Bale endnu mere upopulær i Madrid pga. hans udtalelser. Som da fansene piftede af Bale pga hans dårlige præstationer og negative attitude - hvilket stort set samtlige spillere i Madrid har oplevet på et eller andet tidspunkt - og hans agent reagerede ved at udtale, at fansene burde kysse hans fødder. Total mangel på situationsfornemmelse. Det fremmer squ da ikke Bale's interesser at gå i clinch med fansene. Det gør ham endnu mere upopulær.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur, Ramos4

4 uger 2 dage siden #10 af Real HWL
Når Zidane kommer med sådan en udtagelse som han gjorde, så må det være fordi Bale kun mangler at få lidt småting på plads i kontrakten, eller klubberne skal blive enige om transfersummen. Men vi nærmer os snart de 48 timer, og der er ikke sket en skid. Medierne skyder i øst og vest. De aner ikke hvor de skal sende Bale hen, så det Kina, så det England, så det PSG. Jeg bliver sindssyg af den her Bale saga!
Sidste redigering: 4 uger 2 dage siden ved Real HWL.

4 uger 2 dage siden #11 af Daniel

Real HWL skrev: Når Zidane kommer med sådan en udtagelse som han gjorde, så må det være fordi Bale kun mangler at få lidt småting på plads i kontrakten, eller klubberne skal blive enige om transfersummen. Men vi nærmer os snart de 48 timer, og der er ikke sket en skid. Medierne skyder i øst og vest. De aner ikke hvor de skal sende Bale hen, så det Kina, så det England, så det PSG. Jeg bliver sindssyg af den her Bale saga!

De mest pålidelige rygter går jo på kinesisk fodbold. Det med PSG og Tottenham kommer ikke til at ske.

madridista.dk/index.php/13589-spansk-med...eret-kinesisk-tilbud

Bale er snart fortid og det ligner kinesisk fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.