Spansk medie: Bale har accepteret kinesisk tilbud

4 uger 2 dage siden #1 af Daniel
Ifølge det spanske...

BALE 380x501Thumb

Ifølge det spanske medie Deportes Cuatro har Gareth Bale accepteret et ganske lukrativt tilbud fra den kinesiske klub, Jiangsu Suning, der forventes at blive offentliggjort senere i dag.

Nyheden kommer i kølvandet på, at den kinesiske klub tidligere på dagen begyndte at følge den walisiske offensivspiller på Instagram.

Da der er nogle helt specielle regler i det kinesiske fodboldforbund ved køb af udenlandske spillere, regner det spanske medie ikke med, at Real Madrid kommer til at modtage en stor pose penge for Bale.

På twitter bugner det i skrivende stund med flere tweets om, at Bale i første omgang afviste kinesernes forespørgsel, men hurtigt blev overbevist efter at have kigget mere på tallene på bundlinjen.

Således kommer Bale angiveligt til at tjene svimlende 40 millioner euro årligt i Jiangsu Suning og Real Madrid får 60 millioner euro for waliseren over fire rater fra den kinesiske klub.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 2 dage siden #2 af Ramos4
Jamen held og lykke til ham. Jeg håber de har nogle gode golfbaner derovre - og nogle gode tolke. Det er trist at det er den her følelese jeg sidder med, på trods af hans finale-mål, men hold kæft jeg er glad for at han skal væk - OG hans agent. Det kunne være blevet til en stor karriere, men penge og golf er jo også et mål i livet selvfølgelig. Han tør ikke tage til en anden klub i Europa åbenbart. Bale, din kujon, tak for alt og nyd pensionen.

4 uger 2 dage siden #3 af BBB
Jeg var også skiftet til kinesisk fodbold, hvis jeg blev tilbudt 160 mio. euro over 4 år eller 200 mio. euro over 5 år.

4 uger 2 dage siden #4 af Ramos4

BBB skrev: Jeg var også skiftet til kinesisk fodbold, hvis jeg blev tilbudt 160 mio. euro over 4 år eller 200 mio. euro over 5 år.

De fleste gør det bare ikke i hvad der burde være deres bedste år i karrieren :) Men ja, til sidst som en bonus - helt forståeligt.

4 uger 2 dage siden #5 af doven
Selvom jeg egentligt godt kan lide Bale, er det tydeligt at hans situation i klubben for længst er kørt totalt af sporet, og jeg har ligesom de fleste andre her inde i lang tid håbet at vi kunne få ham solgt. Alligevel jeg må også indrømme at jeg er lidt skuffet over hvis det nu bliver Kina, han ryger til, for jeg havde elsket at se ham tage tilbage til England og genfinde formen og igen bevise, at han er en verdensklasse spiller. Dog lader det også til at han ikke rigtig brænder for sporten længere, og blandet med hans mange skader han døjer med i løbet af en sæson, kan man et eller andet sted godt forstå ham, for ikke at nævne den enorme løn.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.