Agent garanterer, at Bale ikke forlader klubben på lån

7 år 1 uge siden #1 af Nicklas
Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, har talt...

Gareth Bales agent, Jonathan Barnett, har talt om sin klients fremtid, midt i spekulationer om, at der kunne være et skifte til Kina på vej.

Jiangsu Suning har de seneste par dage været linket til waliseren, men Barnett er ikke så sikker på, at Bale forlader Real Madrid:

- Der kommer ikke til at være en midlertidig aftale for at få ham ud af klubben, udtaler Barnett til Sky Sports.

- Han er én af de bedste spillere på planeten.

- Han er Real Madrid-spiller, og som det ser ud lige, så bliver han i Real Madrid.

- Hvis der kommer noget hen ad vejen, der passer os, så kan tingene ændre sig. Han kan være væk om en dag eller en uge, eller han kan stadig være Real Madrid-spiller om tre år, når han kontrakt løber ud, lyder det fra agenten, der ikke er i Madrid for at få nye venner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #2 af Dios
Og med de kommentarer, så skal han selvfølgelig rådne op på tribunen, da han alligevel vil være 6. valg til pladsen. Det her er ikke en agent, som vil beskytte sin spiller, men en agent, som nu gør alt for at ødelægge sin klients chance for at spille i Real Madrid.

Der var meget lidt sympati for Bale med udtalelsen af Zidane, men nu er der absolut intet sympati.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

7 år 1 uge siden #3 af Bismo
Patetisk. Han virker slet ikke interesseret i at finde en konstruktiv løsning med disse udtalelser. Desuden må det siges, at han nu har ødelagt sit forhold til verdens største klub, og med den måde som han har ageret på i pressen gennem de seneste år, så har hans ry jo taget skade. Hvem gider arbejde sammen med ham og hans klienter i fremtiden??

7 år 1 uge siden #4 af Ramos4
Hvorfor er han ikke væææk endnu? Jeg bliver så træt. Jeg kan seriøst ikke nyde noget ved den nye sæson før den pestilens er væk.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 1 uge siden #5 af Matamoro
Jeg synes at alt det had til Bale efterhånden fremstår temmelig barnligt. Vi taler om en spiller som har været en nøgleperson i klubbens succes i Champions league.

7 år 1 uge siden #6 af Fondo_Sur

Matamoro skrev: Jeg synes at alt det had til Bale efterhånden fremstår temmelig barnligt. Vi taler om en spiller som har været en nøgleperson i klubbens succes i Champions league.

Det er måske en lille overdrivelse. Det har dog ikke så meget med sagen at gøre.

Leveret af Kunena Forum