Arsenal frygter for Ceballos-aftale
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
I Arsenal frygter man nu, at nattens alvorlige skade til Marco Asensio kan få indvirkning på at kunne hente Dani Ceballos, som dog er ankommet til London for at gennemgå lægetjekket.
Men på nattens pressemøde efter kampen, sagde Arsenal-træner Unai Emery således:
- Vores mål var at slutte kampen uden skader og det har de (Real Madrid, red.) fået, tilsyneladende alvorligt for Asensio. Det er dårligt nyt for dem og for os.
Der spekuleres nemlig nu i, at Real Madrid vil holde på Dani Ceballos og bruge ham i stedet for Asensio, som frygtes at være ude af spillet i det næste års tid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mølbat skrev: De spiller da overhovedet ikke samme position, så det giver ingen mening. Asensio er kantspiller, og Ceballos er enten 10'er eller en helt almindelig central midtbanespiller. Asensios skade kan dog betyde, at man holder på Lucas Vázquez (eller helt utænkeligt, Bale). Det håber jeg dog ikke, da jeg gerne vil se mindst et par kampe i den kommende sæson. Hvis Lucas stadig er i klubben, kan det desværre ikke ske.
Hvis vi beholder Bale har vi ikke råd til Pogba's løn, dvs. vi mangler en mand på midtbanen. Vupti, så er Ceballos jo i spil :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Mølbat skrev: De spiller da overhovedet ikke samme position, så det giver ingen mening. Asensio er kantspiller, og Ceballos er enten 10'er eller en helt almindelig central midtbanespiller. Asensios skade kan dog betyde, at man holder på Lucas Vázquez (eller helt utænkeligt, Bale). Det håber jeg dog ikke, da jeg gerne vil se mindst et par kampe i den kommende sæson. Hvis Lucas stadig er i klubben, kan det desværre ikke ske.
Hvis vi beholder Bale har vi ikke råd til Pogba's løn, dvs. vi mangler en mand på midtbanen. Vupti, så er Ceballos jo i spil :)
Nu skrev jeg jo trods alt, at det var meget usandsynligt, at Bale blev, og at det nok var Lucas Vázquez, som ender med at blive.
Jeg tror ikke, at Asensio på noget tidspunkt har haft indflydelse på Bales fremtid. Også nu hvor han er blevet langtidsskadet. Det handler om, hvorvidt man kan få overbevist waliseren om at smutte eller ej.
Mølbat skrev:
Ramos4 skrev:
Nu skrev jeg jo trods alt, at det var meget usandsynligt, at Bale blev, og at det nok var Lucas Vázquez, som ender med at blive.
Jeg tror ikke, at Asensio på noget tidspunkt har haft indflydelse på Bales fremtid. Også nu hvor han er blevet langtidsskadet. Det handler om, hvorvidt man kan få overbevist waliseren om at smutte eller ej.
Det virker som om Zidane har troet en del på Asensio, da han endda startede inde mod Bayern. Nu hvor han er væk, skal der hvertfald sadles om. Jeg håber da ikke at det betyder at Bale bliver, men det kan sådan set godt blive det der sker. Perez elsker ham jo. Nogen skal hvertfald overtage Asensio's plads og det ser lidt sort ud synes jeg :/ Vi mangler i forvejen kvalitet oppe foran.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024