Zidane: Undskyld, Jovic

4 år 9 måneder siden #1 af Administrationen
Det tog blot...

Det tog blot Nacho 9 minutter at sætte sit hold i en slem kattepine i nattens kamp mod Arsenal, hvor hans to gule kort i kampens indledning blev vekslet til et hurtigt bad.

Det fik betydning for Luka Jovic, som blev ofret på taktikkens alter som følge af Nachos tåbelighed og det har Zinedine Zidane efterfølgende beklaget over for den serbiske angriber, som ellers havde fået chancen fra start for at vise at han også kan lave mål i Real Madrid-trøjen.

Luka Jovic har naturligvis til fulde accepteret Zidanes ord og er formentlig klar til en ny chance, når Real Madrid i weekenden slutter USA-turen af med El Derbi mod Atlético Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Zidane: Undskyld, Jovic
Nu så jeg ikke kampen, men sådan en beslutning forstår jeg slet ikke. Han kender Benzema og ved, hvad der kan forventes af ham, så hvorfor tage Jovic ud i sådan en situation? Jovic har vel mere brug for at levere sine holdsspillere at kender og omvendt. Zidane skal også find ud af, hvad han kan. Det er også vigtig for Jovics selvtillid. Fatter det ikke. Håber ikke det bliver billedet for resten af sæsonen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Zidane: Undskyld, Jovic

madrid2000 skrev: Nu så jeg ikke kampen, men sådan en beslutning forstår jeg slet ikke. Han kender Benzema og ved, hvad der kan forventes af ham, så hvorfor tage Jovic ud i sådan en situation? Jovic har vel mere brug for at levere sine holdsspillere at kender og omvendt. Zidane skal også find ud af, hvad han kan. Det er også vigtig for Jovics selvtillid. Fatter det ikke. Håber ikke det bliver billedet for resten af sæsonen.


Jeg kan ikke være mere enig - I så ubetydelig en kamp virker det helt håbløst at hive Jovic ud til fordel for Benzema.
Jeg krydser virkelig fingre for at Zidane ikke i endnu en sæson, blind satser på “de sikre” valg, som det pt ligner at han endnu en gang er forfalden til..

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Zidane: Undskyld, Jovic
Måske prioriterer han at skabe kemi mellem Hazard og Benz? Giver god mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, JK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af Dios
Besvaret af Dios på emne Zidane: Undskyld, Jovic
Pre-season er jo ikke kun for at se sine spillere an. De spillere der er købt kender Zidane forhåbentlig, ellers er der rig mulighed til deres dobbelttræninger hverdag. Det handler om relation på banen, og det er unægtelig svært at indøve på træningsbanen når man ikke har en 1til1 modstander at spille overfor.
Man kan jo godt eksperimentere med 7 forskellige opstillinger, men hvor står vi så til den første La Liga kamp om 3 uger når den reelle opstilling aldrig er prøvet imod en rigtig modstander? Zidane ved jo godt allerede nu hvad han vil. Benzema er selvfølgelig førstevalg, og det samme er Hazard osv.. Der skal skabes noget kemi på banen, og så må spilletid til Jovic etc. komme i anden række. Alt andet vil jo være tåbeligt.
Chancen for at spille 10 mod 11 med Jovic fremme kontra Benzema er jo meget lille, men det omvendte scenarie er meget mere sandsynligt, så derfor var det træning i sig selv, selvom det ikke var kønt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #6 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Zidane: Undskyld, Jovic
Meget hektik pre season vi har fået os denne sommer
Et dødsfald, Bale-sagaen, marcelos interview om Neymar/Hazard, asensios alvorlige korsbåndskade

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum