Zidane har ikke en plan for Mariano Diaz
Mariano Diaz har endnu ikke spillet ét eneste minut ved årets International Champions Cup. Han sad nemlig på bænken i hele kampen mod Bayern München, og derefter gentog han succesen i nat mod Arsenal, hvor samtlige af de spillere, der startede inde, blev skiftet ud i løbet af kampen.
Det må sige at være en klar indikation på, at Zinedine Zidane ikke regner med, at Diaz skal spille en rolle i næste sæson, og det indrømmer træneren da også:
- Jeg har ikke en plan for Mariano, lød det fra Zizou efter Arsenal-kampen.
- Han træner med os, og jeg skal udtage et hold. Vi må se, hvad der sker i den tredje kamp.
Problemet for Zizou er bare, at Mariano slet ikke ønsker at forlade Real Madrid. Der vil ellers ikke være mangel på klubber til at overtage spilleren, men indtil videre er han indstillet på at spille sin chance.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu i går, Jovic er skiftet ud, og benzema skal skiftes ud (benzema har iøvrigt været forfærdelig i preseason) of så vælger man at skifte Bale ind som angriber... En mand som er på vej ud af klubben, og som fans er trætte af, skiftes ind før ham, endda ude af position. Nu gjorde Bale det fint i går, men det er jo ikke pointen.
Mariano blev hentet af klubben fordi klubben gerne vil have han, men har ikke givet ham en chance hele sidste sæson, og de få minutter han fik hist og her har han grebet, og scoret nogle flotte mål (fx mod Roma). Jeg kan virkelig ikke se hvad han kunne have gjort anderledes. Det er som om at man nu bare prøver at fryse ham ud.
Zidane har vist ikke en reel plan for noget som helst.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024