Spansk presse: Real Madrid har afvist stort bud på Casemiro
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse har Real Madrid modtaget et bud på hele 70 millioner € fra Paris SG, som gerne ville have fingre i Casemiro.
Buddet blev dog med det samme afslået, idet Casemiro regnes som sikker mand i Zidanes startopstilling til den kommende sæson og samtidig havde man sagt farvel til Marcos Llorente, der er afhændet til Atlético Madrid.
Casemiro holder fortsat ferie efter at have været med til at hjemtage Copa America-trofæet tidligere på sommeren sammen med Brasilien.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det tager jeg tilbage. Transfermarkt var åbenbart ikke opdateret på hans kontraktforlængelse tidligere i år. De har ham til 2024.
e:
.. og så alligevel ikke. Der er vist ikke meldt noget officielt ud om hans forlængelse, selvom flere outlets tidligere i år har skrevet, at de er blevet enige.
Jeg havde uden at tøve sagt "ja tak" til 70 mio. Euro for Casemiro og beholdt Marco Llorente, som er yngre og i min verden også en bedre fodboldspiller end Casemiro.
Måske det vil give mening at sælge, og lade Pogba spille mere defensivt? (... hvis han da ellers bliver købt.)
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- YunisTaker
-
- Ekspert bruger
-
Salix7 skrev: Hvis det bud passer, er jeg godt nok ærgerlig over, at det ikke kom før Marco Llorente blev solgt til ATM.
Jeg havde uden at tøve sagt "ja tak" til 70 mio. Euro for Casemiro og beholdt Marco Llorente, som er yngre og i min verden også en bedre fodboldspiller end Casemiro.
Måske det vil give mening at sælge, og lade Pogba spille mere defensivt? (... hvis han da ellers bliver købt.)
Det lyder ikke til du har lyst til at se Real Madrid vinde nogle trofæer det næste stykke tid hvis du helt seriøst hellere ser Llorente på holdkortet end Casemiro. Casemiro er et af de første navne i start elleveren hver gang, og det forbliver han nok i hvert fald de næste 5 sæsoner. Han havde en mindre god sæson (hvem havde ikke det?). Lad os se om Llorente går hen og dominerer Atleticos midtbane den her sæson, mens Casemiro falder igennem, og ikke præsterer på sit højeste niveau. Sker det, så tager jeg med glæde mine ord tilbage, men lige pt så er jeg stadig i chok over at Llorente endte hos Atletico Madrid. På sine gode dage er han ikke bedre end til en plads på Real Betis' midtbane, og på hans dårlige/standard dage, så minder han mere om en Deportivo La Coruna spiller end han gør en Real/Atletico Madrid spiller.
Real Madrid since 2002
Raul & Zidane.
Pepe, Marcelo & Benzema.
CAAAAASEEEEEEEMIIIIIIIIIIIROOOOOOOOO!!!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Casemiro har mange forcer i sit spil. Men han skal simpelthen forstå at han ikke er 10'er og blive hjemme i defensiven. Spille simple korte afleveringer og generelt forstå sine short comings. Det er som om træerne er vokset lidt ind i himlen for ham. Han er stor og stærk og tackler godt, men han spiller for tit som om han er Beckenbauer genfødt. Hold dig til det simple, Case.
Og det bliver specielt slemt i 3-4 kæmpe hver gang har rammer en bold godt eller scorer et tilfældigt mål. Så er han lige pludselig verdens bedste 10er, og han ses stort set ikke på egen banehalvdel.
Han er en fantastisk 6er, når han fatter at det er det han er. Han bør ikke komme længere frem end midtercirklen, og fokusere på at være den skraldespand han er. For der er han vild!
Bismo skrev: Jeg tror, at han årsagen til at han går med i angrebet er, at Zidane beder ham om det. At der så desværre ikke er nogen der dækker for ham, når han driver bolden frem, er så en helt anden sag.
I forvejen er vores backs meget med fremme (hej, Marcelo) så jeg ved ikke hvem der skulle dække af? Kroos :D :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024