Zidane om nattens nederlag: Det var bare en træningskamp
Zinedine Zidane var selvfølgelig ikke glad efter nattens store nederlag mod Atlético Madrid, men det betyder imidlertid ikke, at han har mistet troen på sit hold, som han er sikker på nok skal være der, når sæsonen går i gang.
- Jeg er overbevist om, at vi går en god sæson i møde. Jeg tvivler ikke på, at vi nok skal være motiverede (når sæson sparkes i gang), siger Zidane ifølge marca.com efter nattens kamp og fortsætter:
- Vi er ikke tilfredse med kampens resultat, men jeg er ret sikker på, at jeg har et hold, der kommer til at spille med på højeste niveau. Sket er sket og det kan vi ikke ændre på nu. Det var en dårlig kamp.
Hvorfor det gik så galt i en træningskamp mod Atlético Madrid, der virkede veloplagte hele kampen, giver Zidane et bud på.
- Vi startede kampen dårligt og efter bare otte minutter var vi nede med to mål, som vi ikke var i stand til at svare tilbage på, siger Real Madrids franske træner og uddyber:
- Vi manglede lidt af det hele, men mest af alt den fornødne intensitet, der er nødvendig på dette niveau. Første halvleg var svær for os.
Zidane havde ikke lyst til at vurdere den enkelte spillers indsats efter kampen, og valgte i stedet for at fokusere på kollektivet, der fejlede.
- De scorede syv mål og det må bare ikke ske, indleder Zidane.
- Det ved spillerne godt og de er skuffede, men de skuffer mig ikke. Der er ingen grund til at blive ved med at dvæle ved det. Det var en træningskamp, så vi er nødt til at bevare roen.
- Hazard spillede ikke dårligt. Det gjorde alle. De var bare bedre, især i starten af kampen og længere er den ikke. Der er ikke mere at sige til det.
Real Madrid har stadig en masse træningskampen at få tingene til at fungere i, inden LaLiga-sæsonen bliver fløjtet i gang d. 17. august ude mod Celta Vigo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Nogle der ved hvad det skete med Jovic? Har ikke ramt nogle skriv derom / overset eventuelle - og stod heldigvis ikke op for det i nat.
Mathiaska skrev: Lad os håbe dette resulterer i et wake up call til alle involverede.
Nogle der ved hvad det skete med Jovic? Har ikke ramt nogle skriv derom / overset eventuelle - og stod heldigvis ikke op for det i nat.
Han er meget uheldigt ude med en ankelskade.
Det kan tage op til en måned at komme sig efter den slags han har fået.