Bales Kina-skifte faldet til jorden
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Gareth Bales skifte til kinesisk fodbold ser nu endegyldigt ud til at være faldet til jorden.
Spilleren selv var angiveligt enig med Jiangsu Suning om en aftale gældende for de kommende 3 år, men nu har hans familie bedt om at han ikke skifter tilværelsen i det spanske ud med et liv i Kina.
Derfor har Gareth Bale bedt om en tænkepause, inden han giver sit endelige svar, men det haster, idet det kinesiske transfervindue lukker den 31. juli.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lucas' niveau passer til den næstbedste række i Kina, James er ikke kantspiller, Vinicius, Rodrygo, Kubo og Brahim er alle alt for uerfarne til at være førstevalg på den position, når man tænker på det ansvar der følger med.
Hjernen siger at det bedste ville være at beholde ham, da vi ikke kan få en ordentlig erstatning ind, da der ikke er nogen oplagte på markedet. Hjertet siger at han skal kyles ud af klubben for enhver pris. Den er svær.
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita skrev: Hvor meget jeg end hader tanken om det, så er Bale stadig vores bedste højre kant, og med Asensios skade, og det at der tilsyneladende ikke er nogen oplagte spillere på transfermarkedet, så giver det måske bedst mening at beholde ham.
Lucas' niveau passer til den næstbedste række i Kina, James er ikke kantspiller, Vinicius, Rodrygo, Kubo og Brahim er alle alt for uerfarne til at være førstevalg på den position, når man tænker på det ansvar der følger med.
Hjernen siger at det bedste ville være at beholde ham, da vi ikke kan få en ordentlig erstatning ind, da der ikke er nogen oplagte på markedet. Hjertet siger at han skal kyles ud af klubben for enhver pris. Den er svær.
Ja, altså at sige at Bale er bedre end Lucas svarer til at stå med to hundelorte i hænderne, hvor den ene så lugter lidt mindre end den anden. Bale og Lucas skal bare snart forsvinde, den ene gider helt åbenlyst ikke spille fodbold længere og den anden ville passe bedre ind på Getafe end Real Madrid.
Jeg håber det bliver Vinicius på højrekanten i år, uanset om han så er uerfaren eller ej.
DC19
Bale skaber derimod ravage, hvis han ikke starter inde.
Hvis holdet skal blive en succes skal det ske gennem en positiv holdånd og et effektivt system. Bale passer bare ikke ind her. Det behøver jeg nærmest ikke at skrive videre om.
Han skal bare ud, længere er den ikke
Dermed er der vel kun United/Spurs, der har den mindste chance for at lande ham, og der udløber fristen om 8 dage, så det strammer ærlig talt til.
Frygter ærlig talt Madrid hænger på ham også i næste sæson.
Vores mulighed for at tilføje kvalitetsspillere til truppen er jo uløseligt forbundet med vores evne til at frigøre pladserne til dem i truppen, for ikke at nævne frigørelse af likvide midler.
Bale, James, Isco, Lucas, Navas, Diaz er stadig i klubben - alle spillere der trækker tungt på lønbudgettet og burde have væsentlig markedsværdi.
Ikke nok med det har Zidane brændt broen med flere af ovennævnte spillere, så man ikke blot bærer rundt på løntunge spillere som ikke er en del af trænerstabens planer, men også en solid portion dårlig stemning i truppen. Det tror jeg faktisk demotiverer spillerne, for ikke at nævne Zidane der ytrede ønskede at have en klar og færdig trup til USA-turen. Her står man så dybt inde i optaktssæsonen uden de ønskede tilkomster, med dårlig stemning, med en stime af nederlag og skader der hagler ned over truppen. Jeg ville ikke blive overrasket hvis Zidane trak stikket med forklaringen om, at han blev lovet en række ting ifm., sin genansættelse og at klubben ikke har honoreret disse løfter.