Cristiano Ronaldo modtog stor hæderspris i Madrid

1 år 1 måned siden #1 af Administrationen
Cristiano Ronaldo var...

Perez cristiano

Cristiano Ronaldo var i dag tilbage i Madrid for at modtage den prestigefyldte Marca Leyenda for sin succesrige karriere, som har bragt fodbolden til et helt nyt niveau.

Og det var en meget stolt portugiser, som gik på scenen i Teatro Reina Victoria i Madrid for at modtage præmien. Han sagde følgende:
- Dette trofæ vil få en meget smuk plads i mit museum. Madrid er speciel, jeg rejser meget, men der er få byer som Madrid. En stor del af denne præmie relaterer sig til det, som jeg gjorde i Madrid. Det er et spansk trofæ og det gør mig meget stolt. Jeg vil gerne takke alle dem, som har hjulpet mig med at opnå det. Det er en ære for mig. Og jeg forventer snart at komme tilbage til Madrid.

Til overrækkelsen havde Cristiano Ronaldo også selskab af sin agent, Jorge Mendes; sin forlovede Georgina Rodríguez og så var Real Madrid-præsident Florentino Pérez også til stede og han og Cristiano Ronaldo viste, at der under ingen omstændigheder er onde følelser mellem dem, da de omfavnede hinanden hjerteligt og længe til tilråbene ”Køb ham igen” fra tilskuerpladserne.

Cristiano Ronaldo skriver sig nu ind i rækken af sympatiske fodboldspillere, som har modtaget den hædersfyldte pris, idet også Raúl, Pelé og Paolo Maldini tidligere har modtaget trofæet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 måned siden #2 af Mafia233
KOM TILBAGE IGEN CR7

1 år 1 måned siden #3 af MadridistaPorVida
Portugal trofæer inden Ronaldo: 0
Portugal med Ronaldo: 2

Argentina trofæer inden Messi: 16
Argentina med Messi: 0

PoRtUgAl HaR Et BeDrE hOld

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

1 år 1 måned siden #4 af DarioGomez
Det er simpelthen useriøst at kalde Nations League for et trofæ.

Tæller du også Danmarks sejr i King Fahd cup i 1993 med? Og hver eneste vundne Trofeo Bernabéu?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Jbner

1 år 1 måned siden #5 af BBB

DarioGomez skrev: Det er simpelthen useriøst at kalde Nations League for et trofæ.

Tæller du også Danmarks sejr i King Fahd cup i 1993 med? Og hver eneste vundne Trofeo Bernabéu?

Nogle gange bliver jeg simpelthen så glad, når du sætter tingene i relief.

Tænk sig at Danmark har vundet to store turneringer! :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.