Spansk presse: Real Madrid interesseret i Leroy Sané
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
7 år 1 dag siden #1
af Administrationen
Spansk presse: Real Madrid interesseret i Leroy Sané blev oprettet af Administrationen
Ifølge spansk...
Ifølge spansk presse jagter Real Madrid offensiv forstærkning efter Marco Asensios alvorlige skade og man skal have udset sig Manchester Citys tyske wing, Leroy Sané, som et muligt køb.
Han er utilfreds med tilværelsen i den engelske klub, hvor han ikke har fået den ønskede spilletid og med kontraktudløb i 2021 har Manchester City accepteret et salg, fordi han ikke vil forlænge sin kontrakt.
Bayern München viser også interesse og menes at være længst fremme i forhandlingerne med ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
7 år 1 dag siden #2
af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Spansk presse: Real Madrid interesseret i Leroy Sané
At skifte Bale og Lucas ud med Sané ville være suverænt i min bog. Han kaldes ofte ustabil, men er trods alt stadig ung - og vi har vel alle set hvad hans topniveau indebærer.
Han er desuden sulten, arbejdsom og ligner en meget intelligent spiller.
Jeg tror det er usandsynligt, men han ville være en fantastisk tilføjelse til truppen.
Han er desuden sulten, arbejdsom og ligner en meget intelligent spiller.
Jeg tror det er usandsynligt, men han ville være en fantastisk tilføjelse til truppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon
7 år 1 dag siden #3
af Ramos4
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Besvaret af Ramos4 på emne Spansk presse: Real Madrid interesseret i Leroy Sané
Ikke dumt. Lyder spændende. Noget skal ske i den offensiv hvertfald. Men kan han fungere på højrekanten?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
7 år 1 dag siden #4
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Spansk presse: Real Madrid interesseret i Leroy Sané
Han er venstrebenet og har et bragende langskud så han burde sagtens kunne spille i højre. Derudover er han helt vild stærk i 1-mod-1, og slår generelt ret gode indlæg. Ekstremt spændende spiller, en af dem jeg bedst kan lide at se i hele Premier League. Kæmpe ja tak herfra