Fox Sports: Real Madrid vil byde på Neymar

7 år 1 dag siden #1 af Administrationen
...

Det er endnu ikke lykkedes Zinedine Zidane at få Real Madrid til at sprudle i optakten til den kommende sæson og det har lagt pres på for at få nogle markante indkøb.

Det kan man måske være på vej til at få nu. I hvert fald melder Fox Sports, at Real Madrid vil afgive bud på Neymar, som gerne vil væk fra Paris SG.

Ifølge Fox Sports vil Real Madrid tilbyde et kontant beløb plus to spillere, som man ikke sætter navn på, men der spekuleres i, at de skal findes i trioen Bale, James og Isco.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 dag siden #2 af BBB
Hellere endnu en dårlig sæson end Neymar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

7 år 23 timer siden #3 af mohbar

BBB skrev: Hellere endnu en dårlig sæson end Neymar.

Hellere os end at han kommer til Barca så de igen kan dominere alt de næste 5-6 år.

7 år 23 timer siden #4 af BBB

mohbar skrev:

Hellere os end at han kommer til Barca så de igen kan dominere alt de næste 5-6 år.

Barca må hellere end gerne forgælde sig mere ved at hente Neymar. Det betyder bare, at Alba bliver en dårligere fodboldspiller, og der kommer færre cutbacks til Messi fra deres venstre side.

Samtidig får de en dramaqueen, og de får problemer med at gøre alle deres offensive spillere glade.

7 år 23 timer siden #5 af mohbar

BBB skrev:

mohbar skrev:

Barca må hellere end gerne forgælde sig mere ved at hente Neymar. Det betyder bare, at Alba bliver en dårligere fodboldspiller, og der kommer færre cutbacks til Messi fra deres venstre side.

Samtidig får de en dramaqueen, og de får problemer med at gøre alle deres offensive spillere glade.

Du antyder at Neymar er en egoistisk spiller, hvilket jeg er lidt uenig i. Han er en teknisk verdensklassespiller, der kan lave ting med bolden som andre ikke kan på samme måde. Det levner mere plads til spillerne omkring ham. Se på hans stats og spil så vil du se at han laver rigtig mange assists samt igangsætter angreb.

På det personlige plan hader jeg ham virkelig, men rent fodboldmæssigt er han en must have, da han fuldstændig kan ændre en kamp.

7 år 22 timer siden #6 af BBB

mohbar skrev:

BBB skrev:

mohbar skrev:

Du antyder at Neymar er en egoistisk spiller, hvilket jeg er lidt uenig i. Han er en teknisk verdensklassespiller, der kan lave ting med bolden som andre ikke kan på samme måde. Det levner mere plads til spillerne omkring ham. Se på hans stats og spil så vil du se at han laver rigtig mange assists samt igangsætter angreb.

På det personlige plan hader jeg ham virkelig, men rent fodboldmæssigt er han en must have, da han fuldstændig kan ændre en kamp.

Se på Albas stats før, samtidig og efter Neymar. Alba er mindre låst, når Neymar ikke spærrer vejen for ham.

Neymar låser sin back. Marcelo har heller ikke rigtig været den offensive back, som vi kender for RM, når han har spillet med Neymar på landsholdet. Alba fik meget kritik i den periode, hvor Neymar var i Barcelona, og Alba var som en ny spiller, da Neymar skiftede.

En spiller, der skaber en død zone ift. overlaps, må alt andet lige gøre det lettere at forsvare. At han kan drible to mand, er jeg ikke i tvivl om.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 20 timer siden #7 af ElMadrid

BBB skrev:

mohbar skrev:

BBB skrev:

mohbar skrev:

Se på Albas stats før, samtidig og efter Neymar. Alba er mindre låst, når Neymar ikke spærrer vejen for ham.

Neymar låser sin back. Marcelo har heller ikke rigtig været den offensive back, som vi kender for RM, når han har spillet med Neymar på landsholdet. Alba fik meget kritik i den periode, hvor Neymar var i Barcelona, og Alba var som en ny spiller, da Neymar skiftede.

En spiller, der skaber en død zone ift. overlaps, må alt andet lige gøre det lettere at forsvare. At han kan drible to mand, er jeg ikke i tvivl om.

interessant vinkel, BBB. Jeg er helt enig med dig. Folk glemmer at Barca med Neye også fik kløe i CHL. De glemmer også at han er blevet 2 år ældre og er faldet en del i niveau. Desuden er jeg slet ikke i tvivl om at han slet ikke holder niveau til 4-5 år mere på topplan. Hans privatliv fylder simpelthen alt for meget, til han kan være fokuseret.

Med tanke på den sæson som Alaba havde sidste år, hvor han i mine øjne var verdens bedste (eller næstbedst), så er det helt fint at Barca bruger de sidste kroner de har i banken for en Neyemar og forhåbentlig ødelæge Alabas spil.

Derudover så er det kendetegnede for Neyemar at han elsker at varme bolden og dermed stoppe mange lovende kontra angreb.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum