El Confidencial: Bale på golfbanen mens Real Madrid tabte

7 år 18 timer siden #1 af Administrationen
El...

El Confidencials billede, som angiveligt viser Bale på golfbanen i går kl. 20.00.

Mens Real Madrid tabte på Allianz Arena i går til Tottenham, hyggede Gareth Bale sig på golfbanen. Det melder spanske El Confidencial, som understøtter historien med et billede fra 14. hul på banen. Billedet er taget kl. 20.00 i går.

Waliserens fravær fra Audi Cup er omgærdet af en del mystik, idet Real Madrid forklarede det med, at han lå i forhandlinger med kinesiske klubber, men efter kampen i går, fortalte Zinedine Zidane følgende:

- Han er ikke rejst med, fordi han ikke følte sig klar. Han havde det ikke godt og efter en snak med lægestaben, besluttede vi at det bedste var, at han blev i Madrid.

Marca mener at vide, at Gareth Bale er fortørnet over, at Real Madrid i sidste øjeblik har krævet en transfersum for ham, hvilket fik en ellers sikker handel til at falde til jorden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 18 timer siden #2 af Daniel
Jeg ved sgu næsten ikke, hvad jeg skal sige/skrive længere om den her transfersaga med Bale.

Det er jo hovedrystende, at man ikke kan sætte sig til forhandlingsbordet og finde en fælles løsning på waliserens fremtid. Han vil tydeligvis ikke Real Madrid, og Real Madrid vil tydeligvis ikke ham.

Kom nu lige altså....
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 17 timer siden #3 af Higuain99
Det er mig en gåde hvordan han stadig kan være i klubben. Hvorfor solgte man ikke bare til den kinesiske klub, og tog den sunk cost i manglende transfersum. Vi kommer helt sikkert ikke af med ham nu, og dertil hænger vi tilbage med en masse andre spillere, som Zidane helt tydeligt heller ikke vil have (læs James fx). En fantastisk start på et transfervindue, ser nu ud til at være totalt ødelagt igen igen..

7 år 16 timer siden #4 af Salix7
Bale og klubben virker alt andet end professionelle! Det er pinligt at se på - klubben solgte den forkerte sidste sommer, og har nu haft 14 måneder til at finde en ny klub til Bale - suk hvor er det amatøragtigt!!

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, ElMadrid

7 år 16 timer siden #5 af Siempre fiel

Daniel skrev: Jeg ved sgu næsten ikke, hvad jeg skal sige/skrive længere om den her transfersaga med Bale.

Det er jo hovedrystende, at man ikke kan sætte sig til forhandlingsbordet og finde en fælles løsning på waliserens fremtid. Han vil tydeligvis ikke Real Madrid, og Real Madrid vil tydeligvis ikke ham.

Kom nu lige altså....

For mig har det hele tiden virket som om at Bale og agenten har spillet megahøjt spil ved simpelthen at sige at Bale var åååh så glad i Madrid (hvilket jo er løgn i helt provokerende grad) og at han ingen intentioner havde om at smutte. Altså det er vel ganske enkelt for at presse Real Madrid til at lade ham gå gratis eller tæt på gratis - eller i yderste konsekvens fritstille ham med en eller anden fed, lukrativ aftale eller endda fuld løn (er formentlig utopi, men Bales astronomiske løn taget i betragtning har Bale jo mere eller mindre alle kortene på hånden).

Leveret af Kunena Forum