Mourinho har gigantisk opbakning fra medlemmerne

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #13 af Mohammed186
Besvaret af Mohammed186 på emne Mourinho har gigantisk opbakning fra medlemmerne
Han er en fantastisk træner og er meget taktisk klog, men det er som om han er ligeglad med klubbens fremtid? Ved ikke om jeg er den eneste der synes det. Han er jo fuldstændig ligeglad med klubbens talenter fx. Hvorfor Sælge Carvajal, når han kunne være et fantastisk back-up for arbeloa, ja måske en permanent løsning, han giver heller ikke chancer til spillere som jesé,og ødelægger også klubbens rý og immetch, og har mange krig med ansatte og medlemmer ( Toril og Valdano) Hvis bare han kunne opfører sig ordenligt.....
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Mohammed186.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 4 måneder siden #14 af Real Madrid 7
Okey Mourinho er en fantastisk træner ( han er verdens bedste træner jeg syntes mange mennsker har kritisere ham han har vundet alt alså vi skal bakke ham op bare fordi vi fik en dårligt sæson en til vidre kan vi vinde Champions legue Copa del Rey

13 år 4 måneder siden #15 af BBB

Mohammed186 skrev: Hvorfor Sælge Carvajal, når han kunne være et fantastisk back-up for arbeloa

Han giver da netop Carvajal chancen for at bevise sig på højt niveau ved at sælge ham med tilbagekøbsklausul. Han får lov at blive testet mod hold som Dortmund og Bayern.

Mohammed186 skrev: han giver heller ikke chancer til spillere som jesé

Han har forklaret det med, at Jesé er trænet i en position som der ikke bruges på 1. holdet, og at han i stedet skal trænes i en anden position, hvis han skal kunne rykkes frem og tilbage mellem 1. holdet og Castilla uden for mange taktiske fejltagelser.

Mohammed186 skrev: har mange krig med ansatte og medlemmer ( Toril og Valdano) Hvis bare han kunne opfører sig ordenligt.....

Helt ærligt, så skal Toril bare rette ind efter hvad 1. holdets manager siger, og det er lige meget om det er Mourinho, Ståle Solbakken, Laudrup eller AVB. 2. holdet er sekundært, at kun ved at indføre den røde tråd i klubben kan vi få et koncept der holder i en længere periode - samt talenter, der gnidningsfrit kan gå mellem Castilla og 1. holdet.

13 år 4 måneder siden #16 af MMM

Helt ærligt, så skal Toril bare rette ind efter hvad 1. holdets manager siger, og det er lige meget om det er Mourinho, Ståle Solbakken, Laudrup eller AVB. 2. holdet er sekundært, at kun ved at indføre den røde tråd i klubben kan vi få et koncept der holder i en længere periode - samt talenter, der gnidningsfrit kan gå mellem Castilla og 1. holdet.

Men hvorfor sker det ikke? Rent organisatorisk er Mourinho Torils chef og der er ingen sportsdirektør til at bakke Toril op, så han burde jo sådan set kunne gennemtrumfe en ændring. Er det 'bare' de sædvanlige personlige gnidninger mellem Mourinho og Gud og hver mand, eller har klubben en langsigtet plan med at fastholde Castillas koncept, der rækker ud over Mourinhos tid i klubben? Optimistisk at forvente langsigtet planlægning, I know, men jeg forstår ikke hvorfor status quo ellers har fået lov til at stå på i årevis.

13 år 4 måneder siden #17 af BBB

MMM skrev: Men hvorfor sker det ikke? Rent organisatorisk er Mourinho Torils chef og der er ingen sportsdirektør til at bakke Toril op, så han burde jo sådan set kunne gennemtrumfe en ændring. Er det 'bare' de sædvanlige personlige gnidninger mellem Mourinho og Gud og hver mand, eller har klubben en langsigtet plan med at fastholde Castillas koncept, der rækker ud over Mourinhos tid i klubben? Optimistisk at forvente langsigtet planlægning, I know, men jeg forstår ikke hvorfor status quo ellers har fået lov til at stå på i årevis.

Der er desværre lidt flere ting i det, blandt andet at Castilla gerne skulle blive i segundaen. Så vil man give sine spillere bedst mulig modstand, eller skal de kunne taktikken til hudløshed. Mourinho vil/bør/skal ikke bruge spillere, som til dagligt spiller i en dårligere liga end adelante. Så hvis man må ofre én spiller - omend et stort talent - for at blive i ligaen, så må man vel blot være kynisk og gøre det. Man ofrer én for at 10 mand får bedst mulig modstand.

13 år 4 måneder siden #18 af Dios
BBB skrev:

Mohammed186 skrev:
han giver heller ikke chancer til spillere som jesé
Han har forklaret det med, at Jesé er trænet i en position som der ikke bruges på 1. holdet, og at han i stedet skal trænes i en anden position, hvis han skal kunne rykkes frem og tilbage mellem 1. holdet og Castilla uden for mange taktiske fejltagelser.

Du kan også godt selv høre hvor dumt det er ikke?. Altså det Mourinho udtaler, og ikke dit indlæg :).

Vi spiller tydeligvis uden kanter på førsteholdet, og lad os i stedet bruge Søren Pind's assimilation løsning på problemet :D.
Ironi kan forekomme, og faktisk meget :).

Jesé skal bare hives op, og det kan simpelthen ikke få for langsomt!.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 4 måneder siden #19 af BBB

Dios skrev: Du kan også godt selv høre hvor dumt det er ikke?. Altså det Mourinho udtaler, og ikke dit indlæg :).

Det har jeg egentlig ikke forholdt mig til, og det er vel i situationen også underordnet hvad jeg mener om sagen.

• zidane2650
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #20 af zidane2650
Besvaret af zidane2650 på emne Mourinho har gigantisk opbakning fra medlemmerne
jeg håber selv inderligt at Mourinho skal blive og stadig have mere tid endnu. Han har kun været i klubben 3 sæsoner og skal bruge mere tid. Fra der vil han måske få flere unge talenter i det her Real Madrid fra Castilla og andre unge talenter fra udlandet.
Hvis Mourinho ikke vinder nogle trofæer i år, så håber jeg ikke at han bliver fyret af præsidenten, som er meget utålmodigt.

13 år 4 måneder siden #21 af bitmonx
Det er heller ikke altid lige nemt at være Mou.
Vi skal vinde La Liga og vi skal vinde Champions League !! Men vi skal samtidig benytte flere spillere fra egne ungdomsrækker, det er ikke realistisk !! Hvis man vil være med på det plan der forlanges i Madrid kan vi ikke stille op med 3-4 Castilla-spillere !! Er lidt træt af kritikken omkring ungdomsspillerne. Kan huske alt det ballade der også var omkring indkøbet af Varane. "Hvad skulle man hente talenter ind udefra for, når vi selv har så mange på andenholdet?" Tror vist ikke der er så meget kritik der længere, knægten bliver top 3 i verden !! Hent bare flere ind af dem :) Som mange siger så er Mou hentet ind for at vinde Champions League nu, ikke om 4-5 år...
Vi vandt mesterskabet sidste sæson med Mou ved roret (barca vinder det så i år med Tito i røret :P). Vi tog mesterskabet fra det hold som af rigtig mange er blevet udråbt som det bedste nogensinde. Vi slog så mange rekorder at jeg ikke har tal på dem. Vi lavede flere point et noget andet hold nogensinde har gjort før !! Alt dette var Mou altså også en del af.
Vi er i mange år i streg blevet slået ud af Champions League i første knockout runde, det har Mou også været med til at ændre på. Tror personligt at vi havde vundet Champions League havde vi vundet "lodtrækningen" i semifinalen mod Bayern. Ser ikke Galatasaray som nogen større udfordring, så en semifinale plads mere i år er vil ikke skudt helt ved siden af. Måske endda en finale og tja endog en titel.
Jeg syntes Mou har formået at få Real Madrid tilbage hvor de hører til, nemlig blandt verdens absolut bedste hold !!.

Håber han bliver et pr. sæsoner mere, men tror ikke på det.....

13 år 4 måneder siden #22 af M_linding
Det handler ikke om hvad Mou gør eller ikke gør, eller hvad han vinder eller ikke vinder - det handler om MÅDEN han gør det på.

Mourinho arbejder for Mourinho og ikke for Real Madrid.... De betaler blot hans løn.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista, Jaken

13 år 4 måneder siden #23 af Dios
bitmonx skrev:

Vi skal vinde La Liga og vi skal vinde Champions League !! Men vi skal samtidig benytte flere spillere fra egne ungdomsrækker, det er ikke realistisk !! Hvis man vil være med på det plan der forlanges i Madrid kan vi ikke stille op med 3-4 Castilla-spillere !! Er lidt træt af kritikken omkring ungdomsspillerne.

Har du nogensinde læst en bruger skrive, eller en person sige, de vil have 3-4 Castilla spillere i start 11'eren?. Jeg har nemlig ikke, og faktisk er det lige det modsatte af hvad jeg kun har hørt alle sige eller skrive. Det nytter nemlig ikke noget, og benytte så mange Castilla spillere på én gang. Derimod skal de spilles ind på holdet som Varane er gjort, og Morata er ved og blive kørt ind på.
Stille og roligt, og er de gode nok, så slår de igennem som Varane. Nu er Varane et helt exceptionelt talent, som jeg aldrig har set før, så derfor skal andre talenter heller ikke sættes op imod ham.
Men der er ingen som skal fortælle mig, at Jesé eller Denis for den sags skyld ikke har kunne gøre det mindst ligeså godt som Callejon eller Kaká. Og det er selvom Di María har været alt andet end god denne sæson.

Som mange siger så er Mou hentet ind for at vinde Champions League nu, ikke om 4-5 år...

Er det ikke netop det der er problemet?. Er det ikke langt federe, og have succes mere end 1 år ad gangen?. Vi vandt måske mesterskabet sidste sæson, foran et af verdens bedste hold nogensinde, men vi tabte det ligeså hurtigt igen i år.
Grunden til Barca holdet bliver betegnet som et af de bedste hold, er jo netop succes over en længere årrække, og ikke kun 1 mesterskab hver tredje sæson.
Mourinho er en hurtig løsning, og ikke en fremtidig løsning, og det er faktisk det, der skræmmer mig mest. For alle er indforstået med det, men alligevel frygter de tiden efter Mourinho.

Jeg syntes Mou har formået at få Real Madrid tilbage hvor de hører til, nemlig blandt verdens absolut bedste hold !!.
Håber han bliver et pr. sæsoner mere, men tror ikke på det.....

I frygt for og gentage mig selv, så vil jeg alligevel prøve hehe :). Når du skriver som du gør. Tænker du så slet ikke på spillermaterialet?. Vi har verdensklasse spillere på stort set samtlige positioner, hvor vi før Perez blev genindsat havde middelmådige spillere over hele linjen stort set. Casillas er Casillas, men Ramos, Marcelo og Higuain var alle små børn, og var faktisk rigtig dårlige, men har siden udviklet sig til nogle af verdens bedste spillere. Robben og Robinho er blevet skiftet ud med Ronaldo, og en halv gammel Raúl og Rvn er blevet skiftet ud med 2 af verdens absolut bedste angribere sidste sæson.
Gutí som altid har været ustabil, er blevet skiftet ud med Özil, som fra dag 1 af, har slået fast, at han rent faktisk er en af verdens bedste playmakere, hvis ikke den bedste.
Vi har haft fantastisk mange spillere til den centrale midtbane, og mange af dem utrolige talentfulde, men ingen af dem har været gode nok. Sneijder havde en god første sæson, men sammenlignet med Özil, så er det faktisk bare synd for Sneijder.
Nu har vi Alonso og Khedira, som begge er helt igennem fantastiske, og i mine øjne er Khedira allerede den bedste boks-til-boks spiller, når du Toure spiller som han gør :).
Calderon købte utrolig mange spillere, men ingen af de etablerede spillere var i nærheden af Real Madrid niveau, og før ham, så var Perez faktisk en elendig præsident. Han var ham araberen, som vi ser i ande zombie klubber netop nu.
Fantastisk god forretningsmand/utrolig mange penge, men ingen fodboldforståelse overhovedet.

Mourinho har da helt klart sin anddel i det, men jeg vil nu mene, at spillermaterialet er den væsentligste årsag til det.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

13 år 4 måneder siden #24 af rezamadridista

M_linding skrev: Det handler ikke om hvad Mou gør eller ikke gør, eller hvad han vinder eller ikke vinder - det handler om MÅDEN han gør det på.

Kunne ikke siges bedre. En smuk beskrivelse af en sørgelig situation.

- Ingen svæver på banen som Zizou!

Leveret af Kunena Forum