Sky Sports: Modric + penge for Neymar
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge italienske Sky Sports planlægger Real Madrid et bud på Neymar, som inkluderer at Luka Modric tager turen til den franske hovedstad med en pose penge.
Real Madrid er på jagt efter offensiv forstærkning og Neymar har længe været meldt på vej til Barcelona, som dog har et vanskeligt forhold til Paris SG og det har man tænkt sig at udnytte i den spanske hovedstad til at forsøge at få en aftale om brasilianeren, der endegyldigt ser ud til at være på vej ud af klubben.
Det menes, at Real Madrid vil byde 100 millioner € og altså Modric for at få Neymar.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Salix7 skrev: Kan vi få Bale med i handlen og så slippe 30-50mio €, vil det rimelig sikkert være en god handel ... selvom jeg stadig har det svært med Neymar, grundet hans personlighed, drama omkring ham og ikke mindst fordi han fravalgte os i sin tid (rimelig sikkert grundet penge).
Man må gerne være realistisk.
Bale+Modric - hvad skulle PSG bruge dem til? Begge spillere er på vej ned - nogen vil mene, at de er allerede færdige. PSG har prissat Neymar til 180 mio euro, så du regner med man kan får 130-150 mio euro for Bale + Modric?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Han følte sig ikke værdisat i Barca, og fik ikke den totale magt i PSG som han måske var blevet lovet.
Jeg kunne godt se en handel der inkludere Modric og Bale + 100 mille da PSG er desperate efter CL og selv om de herre er oppe i årene er det en liga hvor de kan spares en hel del mere end i LaLiga og så har de jo begge presteret som bedst i slutspil. Så jo det giver mening, selv om jeg som de fleste nok hellere vil have MBéppa.
Thomaskjensen skrev: Jeg elsker at se Neymar spille fodboldt, men som andre har jeg lidt problemer med hans personlighed. Dog kan det bero på simple misforståelser og dårlig lederskab i klubberne han er kommet fra.
Han følte sig ikke værdisat i Barca, og fik ikke den totale magt i PSG som han måske var blevet lovet.
Hvad er så undskyldningen for hans opførsel til turneringer for Brasilien?
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Salix7 skrev: Kan vi få Bale med i handlen og så slippe 30-50mio €, vil det rimelig sikkert være en god handel ... selvom jeg stadig har det svært med Neymar, grundet hans personlighed, drama omkring ham og ikke mindst fordi han fravalgte os i sin tid (rimelig sikkert grundet penge).
Det kunne også være fedt hvis vi kunne få PSG til at betale OS penge for at vi køber Neymar. Men altså..
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Men har han det dårligt i klubben grundet overstående kan man agere som en idiot, da alt bliver for meget.
En anden 5'er er at vi med Hazard vel ikke rigtig har plads til ham? Med mindre en af dem skal spille falsk 9'er i midten, og ingen af dem er vel specielt gode på højre hanten?