Pogba eller van de Beek

4 år 9 måneder siden #1 af chrlarsen
...

Der resterer kun 28 dage tilbage af transfermarkedet, hvor Real Madrids jagt fortsat intensiveres på Donny van de Beek, mens Pogba's transfer til kongeklubben ser mindre sandsynlig ud. Selvom Zidane gerne så franskmanden i hovedstaden, ser det ud til, at van De Beek bliver klubbens 6. sommerindkøb.

Transfervinduet for Premier League lukker allerede d. 8. august, og hvis Pogba hentes til Real Madrid, vil United kun have få dage til at finde en erstatning for deres største stjerne. Selvom der tidligere på ugen gik rygter om, at Pogba selv forsøgte at gennemtvinge et skifte ved at udeblive fra kampen i Cardiff, insisterede Solskjær på, at Pogba havde en mindre skade, der afholdte ham fra at deltage. Manchester United har under hele vinduet ikke haft lyst til at sælge Pogba, hvor en startpris ville lyde på omkring 180 millioner Euro, melder Marca.

Det forlydes, at Real Madrid og van de Beek allerede har de personlige vilkår på plads, og det blot er klubberne, der mangler at blive enige om en pris for den 22-årige hollænder.

Donny van de Beek spillede en god kamp i Ajax's 2-2 remis mod Vitesse i lørdags, hvor han både fik scoret og lagde op til klubbens 2. mål.

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Pogba eller van de Beek
Og :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Pogba eller van de Beek
Lad os nu få solgt James og Isco og købt Pogba og Van de Beek, så vi kan komme igang med det her shit show af en sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Pogba eller van de Beek
Så sandt som det er sagt Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Pogba eller van de Beek
Van de Beek er en hårdtarbejdende slider der kan løbe solen sort, kæmper godt, scorer og assisterer. Hvis han kommer til Real skal nok blive en fan darling.

Pogba er verdensklasse og en pænt anderledes type spiller end De Beek. Han kan lide Zidane og hader Mourinho. Men hvis Zidane fortsætter med sine forkerte dispositioner, stædige arrogance og ender med at blive fyret, vil det klart bedste valg være Mourinho (helst Klopp)..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af Dios
Besvaret af Dios på emne Pogba eller van de Beek

mohbar skrev: Van de Beek er en hårdtarbejdende slider der kan løbe solen sort, kæmper godt, scorer og assisterer. Hvis han kommer til Real skal nok blive en fan darling.

Pogba er verdensklasse og en pænt anderledes type spiller end De Beek. Han kan lide Zidane og hader Mourinho. Men hvis Zidane fortsætter med sine forkerte dispositioner, stædige arrogance og ender med at blive fyret, vil det klart bedste valg være Mourinho (helst Klopp)..


Så det du siger er, at vi skal købe De Beek i stedet for Pogba, fordi Zidane vil blive fyret? Nu har jeg hørt det jeg skulle i det her liv :D Pænt ærgerligt vi så allerede har Marcelo, Ramos, Benzema og Hazard i truppen, selvom sidstnævnte selvfølgelig har talt pænt om Mourinho efterfølgende. Omvendt er de jo alle elendige fodboldspillere, så måske er det alligevel win win :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Pogba eller van de Beek
Ej, tror aldrig Mou kommer tilbage, husk der er presidentvalg næste år og Mou var heller ikke popolær hos fansene. Jeg respektere dog hvad Mou opnåede for klubben.
Hvorfor skulle Klopp smutte fra Liverpool, de har penge, et fantastisk sammenhold og er elsket i Liverpool. (han er dog hjertens velkommen, elsker den mand).

Uden en eller to nye spillere tror jeg dog ikke på at vi kan vinde det hele, eller halve, jeg tager gerne 3 nye, men vi må nok vente på Mbappé

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #8 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Pogba eller van de Beek
Jeg mistede meget for Klopp efter Champions League finalen. Han var godt nok en dårlig taber og hans hetz på Ramos var usmagelig.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #9 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Pogba eller van de Beek

Thomaskjensen skrev: Ej, tror aldrig Mou kommer tilbage, husk der er presidentvalg næste år og Mou var heller ikke popolær hos fansene. Jeg respektere dog hvad Mou opnåede for klubben.
Hvorfor skulle Klopp smutte fra Liverpool, de har penge, et fantastisk sammenhold og er elsket i Liverpool. (han er dog hjertens velkommen, elsker den mand).

Uden en eller to nye spillere tror jeg dog ikke på at vi kan vinde det hele, eller halve, jeg tager gerne 3 nye, men vi må nok vente på Mbappé


Uanset hvad kommer Klopp jo ikke til at blive i Liverpool for evigt. De tider er forbi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #10 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Pogba eller van de Beek
:-) Man ved jo aldrig... Pogba er rigtig god men jeg tror at der ligger mere "uforløst" potentiale i ajax spilleren. Og er overbevist om at han kan komme med en anden slags energi og gejst som også fans vil være vilde med. Dermed har vi også lidt ekstra til kampen om Mbappe til næste år...

Jeg har altid synes godt om Zidane. men ligesom Maradona (bare på en lidt anderledes måde) så er deres trænerkompetencer "reciprok" ift. hvad de kunne da de selv spillede. Jovist han har vundet CL 3 gange i rap og det kan man kun have respekt for. Men det skyldes (ifl. min subjektive mening) mere spillerne end setup´et..ikke mindst en vis nr. 7..

I en situation hvor der i den grad skal ske (læs: skulle ske for lææænge siden..) en revolution i spillertruppen, så virker han stadig alt for stædig. Selv ift de spillere han vil have væk, virker det som om han er lidt "laudrupsk" i sin måde at agere på. Og her tror jeg at en type som Mourinho vil komme med langt mere testosteron og arbejdshandsker. Jeg nægter at tro at Mourinho feks. ville frede Kroos, Marcelo, Isco, Modric, mfl. De havde været et - velskrevet- kapitel i Real Madrids historie for længst, og erstattet med sultne spillere.

det er nok en kende for rosebetonet skriv mht Mourinho, men jeg tror bare han ville være bedst i en periode på mindst 1 år, hvor der skal muges ud, ofres og skabes nyt.
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #11 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Pogba eller van de Beek
Ingen tvilv om at Klopp er en af mine yndlingstrænere, den mand elsker fodboldt, og ja iblandt flyder bæreret lidt over som med Ramos. Men igen vi har de hvide bliller på og er man mod os er det nok let at blive irriteret over taklingen.

@Mohbar, Det er precist hvad jeg mener med når jeg er glad for hvad han gjorde for os da han kom til. Der blev renset ud og det gjorde ondt på mange, men det helt rigtige.

Det jeg elsker mest ved Klopp er at der ikke er så meget drama, det er oftest ham selv der ser lidt sjov ud... (dum)

Jeg vil derfor stadig gerne have dem begge, da jeg ikke vil frede nogen om de ikke leverer, jeg har efterhånden samme forhold til Kroos og Modric som til Benzema. De kan så meget mere end de viser kamp efter kamp, ved ikke om de er mætte efter 3 på stribe, men noget skal der sq ske.
Så vi kan tage ind Mou i 3 måneder :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #12 af baggins
Besvaret af baggins på emne Pogba eller van de Beek
Jeg ser ikke helst ikke Mourinho tilbage i Madrid, og kan heller ikke se det ske (grundet de mange dårlige forhold han har til spillere og fans). Derudover er det måske ikke så relevant lige pt. Opstarten har ikke været god, men spillerene virker til at have tillid til Zidane, så man skal hverken sælge skindet før bjørnen er skudt eller male fanden på væggen.
Hvis Zidane kun holder i år, eller til vinter, så ser jeg kun Pochettino som mulig erstatning. Dette bygger jeg på den tidligere interesse fra Madrid samt transferstrategien med unge spillere (noget Mourinho ikke har gode erfaring med).
På lang sigt er klubbens plan helt sikkert Raul eller Alonso (som nu er i Real Sociedad B).

OT: Så skal man ikke give meget mere 100-120 mil euro for Pogba, da han ikke har været særlig konsistent. Så er det bedre med en yngre spiller som kan arbejde sig ind på holdet.

Jeg ville gerne se en midtbane:
Kroos/Modric --- Casemiro

Isco

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum