Donny van de Beek er milimeter fra Real Madrid

4 år 9 måneder siden #1 af chrlarsen
...

Real Madrid og Ajax mangler kun de sidste detaljer, inden van de Beek offentliggøres som Real Madrids 6. sommerindkøb. Ajax har gode relationer med Real Madrid, og der er derfor en generel optimisme i kongeklubben, der forventer at kunne præsentere van de Beek inden for de nærmeste par dage.

Real Madrid skulle eftersigende være villige til at smide omkring 50 millioner Euro for van de Beek, mens Ajax vil have 65 millioner Euro for deres 22-årige stjerne. Repræsentanter for begge klubber diskuterer i skrivende stund de sidste detaljer, hvorfor aftalen snart forventes at blive realiseret. Der diskuteres i en pris på 55 millioner Euro, hvor der yderligere tilskrives 10 millioner Euro i diverse klausuler.

Det ser derfor ud til, at Donny van de Beek snart præsenteres som ny spiller på Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #2 af Mafia233
det her er noget mega lort af MAN U hvor meget vil de ha for ham give nu slip på ham man han vil ikke være i MAN U mere MAN U pogba vil ikke ha jer mere SÅ GIVE FUCKING SLIPP PÅ HAM NU

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #3 af JimmyBroe
Puha det pynter ikke ligefrem på forum det der.
Kære ven kan du ikke skrue ned for versalerne og læse dine indlæg igennem inden du trykker send.

Jeg er med på at der skal være plads til alle og alt det der, men det må i det mindste gerne være forståeligt det der skrives.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo, elle44, JK

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #4 af madrid2000

JimmyBroe skrev: Puha det pynter ikke ligefrem på forum det der.
Kære ven kan du ikke skrue ned for versalerne og læse dine indlæg igennem inden du trykker send.

Jeg er med på at der skal være plads til alle og alt det der, men det må i det mindste gerne være forståeligt det der skrives.


Forstår du ikke gangsta sprog? Nu må du tage dig sammen ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #5 af Administrationen

Mafia233 skrev: det her er noget mega lort af MAN U hvor meget vil de ha for ham give nu slip på ham man han vil ikke være i MAN U mere MAN U pogba vil ikke ha jer mere SÅ GIVE FUCKING SLIPP PÅ HAM NU


Færre versaler, flere punktummer, mere tanke bag dine indlæg. På forhånd tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #6 af JimmyBroe
Jeg er godt nok fra Amager. Men har aldrig været så G dér!:D

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, andreashn, Evden, Jbner

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #7 af Thomaskjensen
Helt ærligt, så er det vel ikke den rigtige signing at hente Pogba for 3 gange prisen af Beek?
Misforstå mig korrekt, jeg vil have Pogba, men lad os lige tænke efter lidt her...

For det Pogba koster kan vi få Hazard og Beek, eller Hazard og Erikssen, eller hvad med Mbappé, eller Neymar.
Det er han ikke værd syntes jeg, da han er lidt en humørspiller, og så er Kroos stadig bedre da han sjældent falder igennem, samme med Modric og Cassemiro.

For United er det dog en rigtig dårlig situation når vi signer Beek, det fatter alle nok.
Dette er en anden stor anledning til at jeg elsker RM, for det er også sjovt når det går dårligt, i blandt er silly seasson sjovere end LaLiga :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #8 af henrikcomn

Thomaskjensen skrev: Det er han ikke værd syntes jeg, da han er lidt en humørspiller, og så er Kroos stadig bedre da han sjældent falder igennem, samme med Modric og Cassemiro.

Da Kroos aldrig falder igennem??? Er det en joke?manden har ikke spillet en god kamp i over et år.. og midtbanekonstelationen med Modric og Casemiro er mere end forældret. Håber du joker
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #9 af Thomaskjensen
Misforstå mig korrekt, jeg argumentere bare for om Pogba er værdt pengene?
Og jeg skriver at de sjældent falder helt igennem, ikke at jeg mener de er verdens bedste midtbane, eller for den del mener at de spiller godt.
Det er ikke som Marcelo der flere gange har kostet point, eller vores angreb der har haft 25 afslutninger på mål uden at score...

Samtidig er midtbanen utrolig vigtig, måske mere vigtig end Mbappé om der bare er gode nok spillere, så jeg er selv ikke 100% sikker på hvem jeg skulle vælge om det stod mellem Mbappé eller Pogba?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #10 af BBB
Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Gennemgang af van de Beek vs Kroos/Modric og til sidst Casemiro.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #11 af JimmyBroe

BBB skrev: Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Gennemgang af van de Beek vs Kroos/Modric og til sidst Casemiro.


Man kan sgu ikke se hvad du linker til makker:D

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 9 måneder siden #12 af BBB
twitter.com/ CheGiaevara/status/1158712622725894144

Måske det er bedre nu. Bare fjern mellemrummet.

Tests:

twitter.com/CheGiaevara/status/1158712622725894144
https://twitter.com/CheGiaevara/status/1158712622725894144
Sidste redigering: 4 år 9 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum