Spanske medier: Paris SG vil sende Neymar til Real Madrid
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge flere spanske medier har Paris SG henvendt sig til Real Madrid for at få en aftale i stand om Neymar.
Brasilianeren vil gerne væk fra den franske hovedstad, hvor man samtidig ikke har det hjerteligste forhold til Barcelona, der har vist store interesse i at hente Neymar tilbage og derfor vil Paris SG hellere afsætte ham til rivalerne fra Real Madrid.
Tilbuddet til Real Madrid skal angiveligt være en lejeaftale i den kommende sæson, hvorefter man næste år forpligter sig til at købe ham for mindre end 200 millioner € og det overvejer man nu i den spanske hovedstad, om man vil takke ja til.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Måske han kan blive den første udlejede spiller der vinder ballonen.. :-)
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Jeg er vildt klar på Neymar. Han er top tre i verden. Han er skabt til Real Madrid. Men, for der er et “men”. Han skal kun komme hvis ikke det får nogen indflydelse på at Real Madrid, inden for en overskuelig årrække, kan hente Mbappé.
Og faktisk gider til Real Madrid i mere end to år uden at brokke sig, og uden at presse på for et skifte igennem til Barcelona. Han skal have 100 procent fokus (ingen stjernenykker) og hans far skal også holde sig ude af medierne.
Derudover ville sådan et skifte gøre mig i tvivl om Vinicius og Rodrygo fremtid på holdet.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
baggins skrev:
JimmyBroe skrev: Jeg er vildt klar på Neymar. Han er top tre i verden. Han er skabt til Real Madrid. Men, for der er et “men”. Han skal kun komme hvis ikke det får nogen indflydelse på at Real Madrid, inden for en overskuelig årrække, kan hente Mbappé.
Og faktisk gider til Real Madrid i mere end to år uden at brokke sig, og uden at presse på for et skifte igennem til Barcelona. Han skal have 100 procent fokus (ingen stjernenykker) og hans far skal også holde sig ude af medierne.
Derudover ville sådan et skifte gøre mig i tvivl om Vinicius og Rodrygo fremtid på holdet.
Jeg har ikke den store fidus til Vini., kender ikke Rodrygo nok endnu.. men en forpligtelse på 200m € - det lyder som en and..
Det lyder ikke helt urealistisk når man kobler det sammen med dagens forlydender om, at Modric er udeladt iaften med i tvivlsom skade..