AS: Van De Beek vinder terræn

6 år 11 måneder siden #1 af ts@madridista.dk
...

Real Madrids midtbane består pt. af 5 spillere; Luka Modric, Casemiro, Toni Kross, Isco og Valverde - hertil kan James også tælles med. Derfor er kongeklubben tvunget til at tilføje minimum en midtbanespiller mere til truppen. Det engelske transfervindue lukkede som bekendt torsdag, hvilket betyder at Paul Pogbas underskrift mere eller mindre er blevet umulig at få fingrene i eftersom Manchester United nu ikke længere har mulighed for at hente en erstatning ind.                                 

Real Madrids franske cheftræner Zinedine Zidanes plan har hele tiden været at købe den franske midtbanegeneral, Paul Pogba til klubben - men udviklingen i transfersagen har betydet, at han nu er tvunget til at se efter andre alternativer.

Florentino Perez har tidligere i dette transfervindue meddelt Zidane, at Van De Beek er en mulighed. I følge AS vil kongeklubben skulle betale i omegnen af € 50 millioner. Ydermere vurderes det at hollænderens lønkrav ikke er urimelige.

I de seneste 24 timer er rygterne omkring Neymar endnu engang blusset op. Dette kan til dels tillægges Real mislykkede forsøg på at hente Paul Pogba, hvilket giver kongeklubben et større økonomisk råderum. Selvom det lykkes Real Madrid at hente Neymar i franske Paris Saint-Germain, burde salgsprisen Ajax kræver for Van De Beek være overkommelig for pengestærke Real Madrid. Det kan derfor konkluderes, at de seneste 24 timer har betydet at Van De Beek atter igen er i Real Madrids søgelys. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af JimmyBroe
Vi snakker om at kunne købe Neymar og Donny’drengen. Det leder mig tilbage til FFP... hvordan i alverden skal det kunne lade sig gøre med tanke på vi kun må have 100 millioner € i underskud i forhold til køb og salg pr. vindue?

Hvad er straffen ved ikke at kunne leve op til det?

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #3 af JesperA
Hvis Barca kan hente De Jong, Griezmann, samt være i spil til Neymar i en sæson hvor de kun har solgt skraldespillere (og Malcom men han går vel i 0 med købspris ca), så burde Real vel også kunne være med hvis man får solgt et par spillere mere fra. Barca har jo brændt alle Neymar-pengene af på Dembele og Coutinho, og desuden må de efterhånden have nogle helt vanvittige lønudgifter - jeg tror da indtjeningen for de to klubber er rimelig ens.

Straffen er potentiel udelukkelse fra UEFAs turneringer, men de helt hårde straffe er aldrig blevet enforced mod større klubber end Milan, som angiveligt frivilligt indgik et kompromis med UEFA. City fik vidst en straf der gik ud på at de ikke måtte registrere helt lige så mange spillere til Champions League som de øvrige hold. UEFA ville aldrig turde at udelukke Real Madrid, det ville være at skide i sit eget køkken.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved JesperA.

6 år 11 måneder siden #4 af JimmyBroe
Jeg er klar over Barca har handlet godt og grundigt ind og at deres lønninger er vanvittige. Men det handler vel ikke om; “hvis de må, må vi også”?

Jeg kan dog godt se fordelen i at sprænge banken og bryde reglerne, for en top 3 spiller, hvis straffen er så forholdsvis harmløs, at der ikke kan registreres samme antal spillere i ChL.

Hvor herre til hest. Vi har forhelvede råd til at købe det halve af Frankrig. Smid nu bare boksen for samba Neymar, så vi kan få skudt lidt test ind i den her afdankede bodybuilder af et hold at være.

Jeg er her stadig XOXO

6 år 11 måneder siden #5 af baggins
Jeg vil da håbe at FIFA og UEFA begynder at droppe korruptionen og straffe alle hold med en passende straf, vis reglerne bliver brudt.
Derudover mener jeg ikke at klubben skal prøve at bryde de gældende regler, bare fordi andre gør det. Det virker som en mærkelig tankestrøm. Ingen skal vel være hævet over gældende regler (uanset historie eller penge), selvom det lige pt er tilfældet.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!

6 år 11 måneder siden #6 af JesperA
Jeg mente egentlig ikke at hvis de må, må vi også, men nærmere hvis de KAN, så kan vi også.. For hvis de kan hente de spillere, uden straf, og uden at komme i problemer med FFP, så burde Real også have råderum til tilsvarende.

Det er svært at sige når man stort set intet aner om tallene, men man ved jo i hvert fald at det ikke er ligesom i andre store virksomheder (og klubber) hvor aktionærerne sidder med en agenda om at minimere udgifterne, for at hive udbytte ud til sig selv, det problem har Real og Barca ikke, og af Barcas seneste regnskab fremgik det at de trods milliardomsætning havde et meget beskedent tocifret millionbeløb i overskud.

6 år 11 måneder siden #7 af BBB
Besvaret af BBB på emne AS: Van De Beek vinder terræn

baggins skrev: Jeg vil da håbe at FIFA og UEFA begynder at droppe korruptionen og straffe alle hold med en passende straf, vis reglerne bliver brudt.

Jeg tvivler på det. PSG ligger også på grænsen (og nok også over grænsen), men når Al Khelaifi fra PSG kan blive valgt ind i UEFA's executiv komite, når Qatar behandler fremmedarbejdere på den måde de gør, og PSG forbruger som de gør... Jeg har et vildt gæt, og det går på, at der går en del år, før korruptionen forsvinder fra UEFA.

Leveret af Kunena Forum