Daily Mail: Tottenham vil forlænge med Eriksen

4 år 8 måneder siden #1 af Nicklas
Christian Eriksens fremtid er fortsat usikker -...

Christian Eriksens fremtid er fortsat usikker - han startede ude i weekendens Premier League-kamp, hvilket ikke ligefrem har lagt en dæmper på transferspekulationerne, men nu skriver engelske Daily Mail, at London-klubben vil gøre et forsøg på at forlænge kontrakten med den danske midtbanestjerne.

Eriksen tjener lige nu €4,5 millioner pr. sæson, og ifølge det engelske medie, vil klubben tilbyde Eriksen en kæmpe lønstigning, så han med en ny kontrakt vil komme til at tjene €11,2 millioner.

Christian Eriksen vil som bekendt gerne forsøge sig på en større adresse, og her har Real Madrid hele tiden været det bedste bud. I løbet af transfervinduet er danskeren dog blevet overhalet af Donny van de Beek, som nu rygtes til at være Real Madrids næste spillerindkøb. Ud over Real Madrid, har også Manchester United og Juventus udvist interesse, men Manchester United kan ikke længere registrere spillere, da det engelske transfervindue er lukket, og så har Eriksen efter sigende også selv afvist muligheden for at spille sine hjemmekampe på Old Trafford.

Tottenham tvivler dog selv på, at de lykkes med at få forlænget aftalen med Eriksen, hvis kontrakt udløber juni 2020, da spilleren til den tid kan gå gratis og dermed kræve en højere løn fra sin fremtidige arbejdsgiver.

Spurs har ikke mulighed for at erstatte Eriksen 1:1, men har dog i dette vindue investeret i Lo Celso og Tanguy Ndombélé, som kan tage noget af byrden, i hvert fald frem til januar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #2 af JimmyBroe
Jeg mener ikke umiddelbart at Eriksen vil forstærke vores hold. Det er måske groft at kalde ham en rotationsspiller. Men sådan vil han ende med at være eventuelt med en offensivt indstillet Modric. For mit vedkommende vil det mest positive ved sådan en handel være at der er langt større chance for at Reals kampe vil blive vist på Dansk tv. Selvfølgelig vil det også være spændene at se en dansker i Madrid men det er sekundært i den her sammenhæng imo.

Jeg tror dog i sidste ende ikke at han havner i madrid. Ikke i denne sæson ihvertfald.

Jeg er her stadig XOXO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #3 af Dios

JimmyBroe skrev: Jeg mener ikke umiddelbart at Eriksen vil forstærke vores hold. Det er måske groft at kalde ham en rotationsspiller. Men sådan vil han ende med at være eventuelt med en offensivt indstillet Modric. For mit vedkommende vil det mest positive ved sådan en handel være at der er langt større chance for at Reals kampe vil blive vist på Dansk tv. Selvfølgelig vil det også være spændene at se en dansker i Madrid men det er sekundært i den her sammenhæng imo.

Jeg tror dog i sidste ende ikke at han havner i madrid. Ikke i denne sæson ihvertfald.


Er sådan set enig, og alligevel ikke. Jeg tror også helt sikkert Zidane har vejet ham for let, og han i forvejen tror på Isco som vel mere eller mindre spiller samme position.

Det jeg godt kan li ved Eriksen kontra mange andre er hans placeringer. Han kender sine begrænsninger, og han ved han ikke er nogen god dribler, eller skide hurtig, så derfor står han rigtig ofte det rigtige sted for en 10’er. Centralt imellem kæderne, hvor han kan vende rundt og lægge en bold af eller trykke på kassen. Det var egentlig også derfor jeg i tidernes morgen var en stor fortaler for ham. Det er jeg bare ikke rigtig længere, fordi vi bare ikke har konceptet til det, og han derfor måske vil blive udstillet på hans individuelle evner.

Dog håber jeg helt klart han alligevel bliver købt, som sidste prioritet, så der bare kan komme lidt ændringer på den midtbane.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum