Esporte Interativo: Real Madrid med til Barcelonas Neymar-forhandlinger

6 dage 5 timer siden #1 af Administrationen
Barcelona og...

Neymar rygte 130718

Barcelona og Paris SG har angiveligt forhandlet hele dagen i den franske hovedstad om Neymar, men ifølge brasilianske Esporte Interativo har Real Madrid på en måde været med ved forhandlingsbordet, dog uden Barcelonas vidende.

Esporte Interativo mener nemlig at vide, at Paris SG-ledelsen knapt havde fået verfet Barcelonas forhandlere ud af døren, før man kontaktede Real Madrid for at redegøre for det bud, som man har modtaget i forventning om, at man får et modbud fra den spanske hovedstad på Neymar.

Forholdet mellem Paris SG og Barcelona er alt andet end hjerteligt og det kan give en lille fordel i den spanske hovedstad, hvor man følger transfersagaen på tætteste hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 dage 3 timer siden #2 af JimmyBroe
Hold da op Barcelona.. Jeg er overrasket over hvor lidt selvrespekt, en klub af den kaliber, kan have. Helt ærligt jeg kan ikke forestille mig det samme scenarie,bare med Real Madrid i Barcas sted. Kan i forestille jer hvis vi hentede Kovacic hjem efter den afsked. Okay, et eksempel ude af proportioner. But you get it. Ingen ville acceptere det.

At Barca går på knæ med åben mund og med sæd i mundvigen som bedste udfald, for en spiller der i den grad har vendt klubben ryggen og tydeligt (har?) ligger i offentlig, åben krig i form at retssager osv. efterfølgende. Det er så pinligt som noget kan være.

Neymar er en af verdens bedste spillere, det er jeg helt med på, men at gå på kompromis og sætte en spiller så højt over ry og rygte. Det er ærligt talt forkasteligt for en klub med så storslået en historie som Barca.

Udover det så synes jeg virkelig at de agerer voldsomt respektløs over for andre klubber i forhold til deres måde at fører transferstrategi. Her tænker jeg selvfølgelig på Især Griezmann men også Neymar handlen. Nogen af de udtalelser som kommer fra Catalonien er tåkrummende.

Det her er på ingen måder et forsvar af PSG. En klub uden sjæl og historie. Jeg hader den klub. Men jeg håber virkelig at deres ejere slår hårdt mod hårdt i forhandlingerne med Barca. Coutinho og 60 mio er jo en decideret joke. Jeg tænker ikke de skal gå på kompromis med denne handel. 130-160 mio og Coutinho så bør de sælge men ikke meget under det. Så taber de simpelthen ansigt imo. Hvilket de gør uanset hvad. Men der er ingen grund til at gøre sig selv til grin i hele fodbold Europa ved at sælge guld for en hånd lort.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Brylle, andreashn, Fondo_Sur

6 dage 2 timer siden #3 af mohbar
:)) Fuldstændig enig, det er pinligt og totalt ydmygende det de har gang i. Jeg tror at det der virkelig har fået dem op på dupperne er deres frygt for at han skulle ende hos os.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.