Mirror: Pogba kan stadig havne i Real Madrid

6 dage 5 timer siden #1 af Administrationen
Ifølge engelske...

Pogba as 010219

Ifølge engelske The Mirror kan Paul Pogba stadig nå at havne i Real Madrid i dette transfervindue, selv om det er smækket i for Manchester Uniteds vedkommende.

Parterne forhandler nemlig fortsat om et skifte og prisen menes at være i omegnen af 160 millioner € for den franske midtbanespiller, som gennem hele sommeren har været Zinedine Zidanes største transferønske.

Paul Pogba spillede en god kamp for Manchester United, der lagde godt fra land med en sejr på 4-0 over Chelsea, men franskmanden står angiveligt fast på sit ønske om at komme væk fra den engelske klub og det skal have fået Manchester United til at acceptere en forhandling, hvor man dog vil stå benhårdt fast på prisen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 17 timer siden #2 af JimmyBroe
Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at de sælger. De vil være voldsomt sårbare på midtbanen.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

5 dage 12 timer siden #3 af BBB

JimmyBroe skrev: Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at de sælger. De vil være voldsomt sårbare på midtbanen.

Da de smækkede Chelsea 4-0 havde de en midtbane uden andre store stjerner. Det er kun 10-11 år siden, at de var på toppen af verden, og i søndags stillede de op med Scott McTominay, Andreas Pereira, Jesse Lingard, Anthony Martial og Marcus Rashford foruden Pogba (midtbane og frem). De skiftede bl.a. Daniel James og Mason Greenwood ind.

Deres midtbane vil godt nok føles tom uden Pogba.

5 dage 12 timer siden #4 af JimmyBroe

BBB skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at de sælger. De vil være voldsomt sårbare på midtbanen.

Da de smækkede Chelsea 4-0 havde de en midtbane uden andre store stjerner. Det er kun 10-11 år siden, at de var på toppen af verden, og i søndags stillede de op med Scott McTominay, Andreas Pereira, Jesse Lingard, Anthony Martial og Marcus Rashford foruden Pogba (midtbane og frem). De skiftede bl.a. Daniel James og Mason Greenwood ind.

Deres midtbane vil godt nok føles tom uden Pogba.

Det er rysttende. Forestil jer Real Madrid i deres samme situation om 10 år... Ååh gud.

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.