Vildt rygte: Serbisk presse spår udlejning af Jovic

5 dage 14 timer siden #1 af Daniel
Det har ikke...

JOVIC 380x501Thumb

Det har ikke været lutter lagkage for Luka Jovic i hans første tid som Real Madrid-spiller. Således har den ellers så normalt træfsikre serbiske angriber haft store problemer med at finde vej til netmaskerne i pre-season trods flere gode tilbud.

Videre har han også døjet med en lille skade, der naturligvis også har påvirket den 21-årige angribers opstart i klubben.

Af disse grunde erfarer de to største aviser i Serbien, at Zinedine Zidane allerede er begyndt at så tvivl om Jovic, ligesom aviserne bringer muligheden for en udlejning i spil.

Trods rygterne fra den serbiske presse, virker det ganske usandsynligt, at Jovic skulle være på vej væk, da han lige er kommet til klubben og selvfølgelig har en ambition om at slå igennem i Real Madrid..... allerede i den kommende sæson. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 13 timer siden #2 af PMO
Hvis det skulle ske at man udlejer ham så ved jeg virkelig ikke om jeg skal grine eller græde.

5 dage 13 timer siden #3 af El Chino
Vanvid!

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

5 dage 12 timer siden #4 af Bismo
Det er nok den mest bizarre preseason, jeg nogensinde har været vidne til.

Håber ikke der er kød på den her historie, men det ville overhovedet ikke komme bag på mig, hvis det skete.
Sidste redigering: 5 dage 12 timer siden ved Bismo.

5 dage 12 timer siden #5 af Kiwes
Hold nu om man....selvfølgelig bliver han ikke lejet ud, det giver jo sig selv.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

5 dage 12 timer siden #6 af Monour
Hvis han bliver lejet ud så er det fordi vi har en plan! Måske kommer neymar!! Hvem ved

5 dage 12 timer siden #7 af BBB
Zidane kunne sgu nok finde på det. Det billede, der bliver malet af Zidane i øjeblikket, handler om, at han ser sig sur på en spiller, og derefter er spilleren bare (dårlig) luft.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

4 dage 7 timer siden #8 af Shevchenko
Dette rygte skrev Marca om, hvor de refererede til en rapport fra - vidst nok - et par serbiske journalister.
Marca fandt så senere ud af at de serbiske jounalister henviste til en rapport fra Don Ballon, hvorefter Marca fjernede historien, men ikke før den blev spredt til bl.a Daily Mail og Ekstra Bladet, som begge på daværende tidspunkt kunne referere til Marca.

Fake news, der bliver spredt fordi Marca oprindeligt lavede en fejl i deres kildekritik.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.