Paris SG vil have Vinícius for Neymar

5 dage 4 timer siden #1 af Administrationen
Føljetonen om Neymar...

VINICIUS 380x501Thumb

Føljetonen om Neymar fortsætter og rygterne bliver vildere og vildere i forhold til Barcelonas og Real Madrids bestræbelser på at købe ham.

Paris SG er naturligvis i en fremragende forhandlings-position og derfor skal man angiveligt have foreslået Real Madrid at købe Neymar mod at få dennes landsmand, Vinícius Junior, men det er med det samme blevet afvist fra den spanske hovedstad.

Paris SGs nye sportsdirektør, Leonardo, ser ellers Vinícius som en Anti-Neymar uden for banen, altså en spiller med stort potentiale og fremragende adfærd uden for banen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 1 time siden #2 af Salix7
Det bliver et kæmpe nej tak til Neymar så!
Ja, han er dygtig, men jeg vil så meget hellere satse på vores unge talenter og bygge et nyt stærkt hold op fra bunden ... hvilket jeg dog tvivler stærkt på at Zidane er den rette træner til ... desværre!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Matamoro

5 dage 1 time siden #3 af BBB
Jeg vil være ked af at få Neymar, men det her vil være et ret stærkt bytte. Naturligvis afhængigt af hvad der skal lægges oveni for at få Neymar.

4 dage 23 timer siden #4 af Fondo_Sur
For at komme med den kyniske vinkel:

Vinicius har pt. højere værdi end hans egentlige niveau berettiger at han skal have: skal man ikke udnytte det?

Vinicius er et fænomen, bevar mig vel, men jeg er efterhånden træt af al den ungdom på holdet, som leverer udemærket, i glimt og her og der. Hvis Real Madrid vil vinde betydningsfulde trofæer inden for de næste tre år, så laver man sådan en handel. Hvis ikke kan man da bare fortsætte med at få klø og observere om ægget nogensinde vil klække.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

4 dage 14 timer siden #5 af Daniel
Er det den samme kyniske vinkel, I har på det her rygte, når man tilføjer følgende til ligningen:

Tal y como han confirmado a Le Parisien varios médicos que trabajaron para el PSG, Neymar no tiene al 100% su pie derecho. El carioca sufrió una dura lesión en el metatarsiano en febrero de 2018, lo que le impidió disputar la vuelta de octavos de Champions ante el Real Madrid y el resto de la temporada.

Og:

Estos médicos, quienes conocen bien al futbolista ya que le trataron en el club, afirman que “la lesión del brasileño se podría reproducir si disputa partidos al máximo nivel”. De hecho, el paulista se quedó sin Copa América por problemas en su tobillo, lo que pudo ser consecuencia de los precedentes comentados. Los profesionales creen que la hoja de ruta a seguir para superar el revés no es la más adecuada: “existen muchas dudas con respecto al tratamiento que recibió en Brasil ya que los métodos utilizados no son los idóneos para curar este tipo de lesiones”.

Det vil da overhovedet ikke give nogen mening at ofre Vinícius Júnior for en 'injury prone' spiller, som måske/måske ikke kan spille kampe på topniveau længere, når kroppen skal presses det ekstra. Så ville det snarere virke mere logisk at forsøge at inkludere spillere som Modric, Isco, Vázquez, Bale og James i en eventuel handel med PSG, da der alligevel ikke er alverden at tabe på det.

Og gider PSG ikke det, jamen så overlever vi sgu nok også ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Rogoshin

4 dage 13 timer siden #6 af Doc.juego

Fondo_Sur skrev: For at komme med den kyniske vinkel:

Vinicius har pt. højere værdi end hans egentlige niveau berettiger at han skal have: skal man ikke udnytte det?

Vinicius er et fænomen, bevar mig vel, men jeg er efterhånden træt af al den ungdom på holdet, som leverer udemærket, i glimt og her og der. Hvis Real Madrid vil vinde betydningsfulde trofæer inden for de næste tre år, så laver man sådan en handel. Hvis ikke kan man da bare fortsætte med at få klø og observere om ægget nogensinde vil klække.

Er det én spiller i truppen som man ikke kan anklage for kun at bevise sig værd i glimt er det da Vini.
Selv ude af position har han været fornuftig, selv om ikke ligeså vanvittig som på venstre kanten. Fine indlæg og cut backs.
Vini mangler afslutningsevner, men hans indlæg / lob, cut backs fejler absolut intet.

Han har kun spillet rigtig på første holdet et halvt år, og var en af de bedste spillere sidste sæson i en alder af 18.. det er jo vanvittigt, selv om det da er klart at hans afslutninger stadig mangler kvalitet.. der er dog en bedring at spise synes jeg, men han bliver nok aldrig én af de spillere som laver et farligt skud fra alle vinkler. Men hans uforudsigelighed og fart gør at han alligevel skaber så sindsygt meget .

Isco, Bale, kroos, modric, benzema, asensio, ceballos er alle spillere man kunne beskylde for "kun at vise i glimt".
Men synes ikke den er fair på vini.

Jeg tror ikke på Neymar er løsningen gr. Skadeshistorik, alder, tidl. Klub, problemer uden for banen, samt at så enten ham eller Hazard skal spilles ude af position, selv om de da sikkert begge er rigtig gode som højre wing eller 10'er.
Kvaliteten har Neymar, men har indtryk af at det er op vej ned af nu... Men selvfølgelig kan man aldrig vide det med sikkerhed, og måske er han også top 3 spiller de næste 5 år, men jeg tvivler .
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kialpe

4 dage 11 timer siden #7 af Fondo_Sur
Ok, jeg skrev mit indlæg før nyheden om hans skade - det bør stå klart. Derfor kan man stadigt betvivle rigtigheden i denne nyhed. Det er mit indtryk at Neymar er motiveret og har 3-4 rigtige gode år i sig, og det er selvfølgeligt det, man er interesseret i og ikke hans skader.

Hvad angår Vini kan der var delte meninger om. Man må bare forstå, at man skal (!) kunne score mange mål på den position for Real Madrid. Cutbacks er ikke nok.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 4 dage 11 timer siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

4 dage 8 timer siden #8 af Brylle

Fondo_Sur skrev: Ok, jeg skrev mit indlæg før nyheden om hans skade - det bør stå klart. Derfor kan man stadigt betvivle rigtigheden i denne nyhed. Det er mit indtryk at Neymar er motiveret og har 3-4 rigtige gode år i sig, og det er selvfølgeligt det, man er interesseret i og ikke hans skader.

Hvad angår Vini kan der var delte meninger om. Man må bare forstå, at man skal (!) kunne score mange mål på den position for Real Madrid. Cutbacks er ikke nok.

Men nu snakker vi heller ikke om en færdig spiller. Det er ting som nok kommer med tiden, og indtil da bidrager han med rigtig mange ting. Selvfølgelig passer han ikke ind i et angreb med Hazard og Benzema, for så mangler der en ordentlig målscorer, men gider man bygge et ordentligt hold op med en angriber man kan stole på som målscorer, så kan det sagtens fungere.

Dog har jeg det sådan, at når Real Madrid og Zidane er som det er lige nu, så er det en god handel for alle parter. PSG kommer af med en utilfreds spiller og får en kommende verdensstjerne til klubben plus mange penge, vi får en spiller som kan hjælpe med at vinde titler, Neymar kommer væk fra noget han ikke gider, og Vinicius kommer væk fra en træner som er fuldkommen ligeglad med unge spilleres udvikling og egentlig ikke gider bruge spillere med potentiale. Så går Vinicius' udvikling heller ikke i stå.

Det ville virkelig være ærgerligt på den lange bane, men Vinicius når ingen vegne i så rodet en klub som vi har lige nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

4 dage 7 timer siden #9 af Fondo_Sur
@Brylle

Så du anderkender at alverdens madridistas skal sætte sin lid til en ufærdig spiller i de næste år. Sådan noget har jeg personligt ikke tålmodighed til, og det ved jeg at Bernabeu heller ikke har. Lad os være ærlige med os selv.

4 dage 5 timer siden #10 af Brylle

Fondo_Sur skrev: @Brylle

Så du anderkender at alverdens madridistas skal sætte sin lid til en ufærdig spiller i de næste år. Sådan noget har jeg personligt ikke tålmodighed til, og det ved jeg at Bernabeu heller ikke har. Lad os være ærlige med os selv.

Det har jeg aldrig skrevet? Jeg skriver jo netop at han slet ikke passer ind i sammenhængen med Hazard og Benzema. Jeg har aldrig skrevet at han vi skal sætte vores lid til ham, og som holdet er nu, virker det ikke med en startplads, men jeg synes da det er at smide guld til PSG, for han skal nok ende med at være blandt verdens bedste. Det er sådan du skal forstå det.

Please lad være at lægge ord i munden på mig :D

4 dage 3 timer siden #11 af Fondo_Sur
En ny målscorer som holdet skal bygges op efter skal bare lige findes også kører det med Vinicius og resten af banden. Yes, yes...

4 dage 2 timer siden #12 af Brylle

Fondo_Sur skrev: En ny målscorer som holdet skal bygges op efter skal bare lige findes også kører det med Vinicius og resten af banden. Yes, yes...

Der bliver godt nok konkluderet igennem. Sæt lige farten ned :D

Vi snakker jo om en spiller der er 19 år gammel, kom til Europa sidste år, har et kæmpe potentiale og som slet ikke behøver starte inde endnu. Jeg kan ikke se hvorfor det enten er "sælg" eller "startplads". Antager vi at Zidane pludselig gider bidrage til de unges udvikling, så har vi pludselig en kommende verdensstjerne, og det er derfor jeg mener, at man smider guld ud af klubben ved at sige farvel til ham. Mon ikke at han med årene bliver bedre til at afslutte og samtidig bygger på sine rigtig gode kompetencer.

Men for at vende tilbage til starten, så er det dog klart at han ikke får potentialet indløst sådan som Zidane kører sit show på nuværende tidspunkt, desværre. Derfor jeg også sagtens kan se ideen i byttehandlen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.