Le Parisien: Neymar kan ikke længere spille topkampe
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge franske Le Parisien kan Neymar ikke længere deltage i kampe på absolut topplan.
Den franske avis har været i kontakt med flere læger, som har behandlet ham i Paris SG og de slår fast, at brasilianerens højre fod er så skadet, at man vil være nødsaget til at give ham nødvendige pauser for at skaden ikke skal springe op igen og blive forværret.
Neymar brækkede en knogle i foden i februar 2018, hvilket forhindrede ham i at spille returkampen i CL mod netop Real Madrid og han var ude resten af sæsonen. Samme type skade blev han ramt af tidligere i år og han var derfor ikke med mod Manchester United, ligesom han missede sommerens Copa America på grund af en ankelskade, som angiveligt kom som følge af ovenstående skade.
Den franske lægestab stiller sig i øvrigt særdeles kritisk over for den behandling, som Neymar modtog i Brasilien, da man ikke mener at de på nogen måde er ideelle til at kurere den type skader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Frederik04
- Junior bruger
-
Jeg er lidt usikker på, om det bedste for os vil være, at en Neymar, som måske ikke kan spille alle kampene, kommer til Barcelona eller bliver i PSG. I PSG er han en stor udgift, og hvordan vil det have indvirkning på et salg af Mbappé? I Barcelona vil han være en stor udgift, som vil besværliggøre en foryngelse af angrebet.
Omvendt har han noget flair, som gør, at han kan åbne et forsvar, og samtidig kan han afslutte. Det kunne vi også godt bruge. Jeg håber dog stadig ikke, at vi får ham (specielt hvis vi skal smide kassen for ham). Jeg vil stadig gerne bytte Vinicius for Neymar :-D
Jeg tror ikke psg prissæt mbappe! Eller har du hørt noget andet?Nej tak til neymar, så kunne vi ligeså godt havde smidt det som PSG ville havde for Mbappé her i sommer.
Monour skrev:
Jeg tror ikke psg prissæt mbappe! Eller har du hørt noget andet?Nej tak til neymar, så kunne vi ligeså godt havde smidt det som PSG ville havde for Mbappé her i sommer.
Nej tror ikke der har været nogen pris, mon ikke den er på 1.5 til 2 mill?
De 500 mill som jovic kostede, kunne havde gået der til, hvis altså de historier er sande, som står flere steder.
Macon skrev:
Monour skrev:
Nej tror ikke der har været nogen pris, mon ikke den er på 1.5 til 2 mill?
De 500 mill som jovic kostede, kunne havde gået der til, hvis altså de historier er sande, som står flere steder.
Hvis PSG havde prissat ham til 200-300 mio. euro, så forventer jeg, at Perez havde købt ham. Jeg tror, at det er en and.