Carvajal misser måske sæsonens første kamp

4 år 7 måneder siden #1 af ts@madridista.dk
...

Carvajal fik i sidste sæsons sidste kamp et gult kort imod Real Betis i et 0-2 nederlag på Santiago Bernabeú, hvilket desværre betød at, Carvajal blev idømt en dags karantæne. Det spanske fodboldforbund har arbejdet på en regel, der forhindre, at spillere kan tage karantæner med ind i en ny sæson. 

Men den nye regel er endnu ikke blevet underskrevet af sportsministeriet i Spanien. Der arbejdes dog, lige nu på at reglen vil komme til, at gælde for den kommende sæson; det er derfor stadig uvist, om Carvajals karantæne annulleres eller ej. Hvis Carvajals karantæne annulleres, vil det betyde at den han er spilleberettiget til kampen på lørdag.

Hvis reglen ikke når at træde i kraft er den mest sandsynlige erstatning for Carvajal, den unge spanier, Alvaro Odriozola. I sidste sæson spillede den energiske højrebackOdriozola 14, kampe for Real Madrid i LaLiga. Det mere usandsynlige valg er Lucas Vasquez, der også tidligere har vikarieret på højre backen for kongeklubben.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #2 af Mathiaska
Det passer mig glimrende. Han har vel underpræsteret i 1,5-2 sæsoner nu?

Det er som om han fuldstændig har mistet evnen til at lave indlæg. Og hvis de nu - mod al forventning - ikke rammer direkte i forsvareren, så rammer de sjældent en mand i feltet. (kan man finde nogle stats på dette somewhere??) Derudover synes jeg også at jeg i løbet af hver eneste kamp tæller flere deciderede elendige boldtab, især ved pasninger i alverdens retninger. Ikke at han er ene om det dog, men han i sig selv er en tikkende bombe i det forsvar.

Odriozola er til gengæld virkelig god for mig. Jeg er med på han ikke er den komplette back og muligvis aldrig bliver det, men han kan virkelig noget. Jeg er ikke i tvivl om var førstevalg op til sæsonstarten, hvis det ikke var Zidane ved roret.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 7 måneder siden #3 af Daniel

Mathiaska skrev: Det passer mig glimrende. Han har vel underpræsteret i 1,5-2 sæsoner nu?

Det er som om han fuldstændig har mistet evnen til at lave indlæg. Og hvis de nu - mod al forventning - ikke rammer direkte i forsvareren, så rammer de sjældent en mand i feltet. (kan man finde nogle stats på dette somewhere??) Derudover synes jeg også at jeg i løbet af hver eneste kamp tæller flere deciderede elendige boldtab, især ved pasninger i alverdens retninger. Ikke at han er ene om det dog, men han i sig selv er en tikkende bombe i det forsvar.

Odriozola er til gengæld virkelig god for mig. Jeg er med på han ikke er den komplette back og muligvis aldrig bliver det, men han kan virkelig noget. Jeg er ikke i tvivl om var førstevalg op til sæsonstarten, hvis det ikke var Zidane ved roret.


Det vigtigste Odriozola har, som Carvajal ikke har, er sult.... og det er fandeme bare så fandens vigtigt på nuværende tidspunkt. Carvajals uheld bliver Real Madrids held mod Celta Vigo på lørdag.

Det er helt tydeligt, at Odriozola kommer med en helt anden iver og ærgerrighed i sit spil. Jeg kan godt se igennem fingrene med hans enkelte mangler, da jeg virkelig sætter pris på hans arbejdsindsats.

Det sagt, så er Carvajal selvfølgelig tilbage på højrebacken ugen efter mod Valladolid. Og det ville heller ikke komme bag på mig, hvis Zizou gik med Éder Militão på højrebacken over Odriozola på lørdag. Sådan er der så meget med vores franske træner pt.....
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Zyconith, Evden

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce